Opony do samochodu VW Bora
Volkswagen Bora to tak naprawdę IV generacja VW Jetta, produkowanego od 1979 roku na rynek europejski. Nazwa oznacza chłodny wiatr znad Adriatyku, czym nawiązuje do gamy pojazdów tej marki, sygnowanych właśnie różnymi pogodowymi nazwami. Zbudowano go na płycie podłogowej VW A4 PQ34, takiej samej jak do Golfa IV, Seata Toledo czy Skody Octavii. Okres produkcji tej serii to w Europie lata 1998-2005. Wytwarzano go również przez pewien czas w fabryce w Poznaniu. To 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowe kombi wyróżniające się surową stylistyką, prostym pasem przednim z grillem o podłużnych listwach oraz prostokątnymi reflektorami. Producent oferował w tej serii bardzo szeroką gamę silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym nawet jednostki 2.8 VR6 o mocy 204 KM lub 1.9 TDI 150 KM.
VW Bora V generacji zyskał nieco bardziej opływowe, łagodne kształty i chromowaną atrapę chłodnicy. Dostępne są wersje manualne 5- i 6-biegowe, a także automatyczna 6-biegowa i 6- oraz 7-biegowa DSG. W testach NCAP auto zyskało aż 5 gwiazdek, co oznacza, że jest bardzo dobrym wyborem pod względem bezpieczeństwa podróżowania. W 2010 roku wypuszczono na rynek VW Bora VI generacji, zbudowanego na płycie podłogowej VW A5 PQ35 dzielonej z Golfem VI. Pas tylny nawiązuje stylistycznie do Audi A4 B8, natomiast przedni jest nieco bardziej spójny ze współczesnym designem parki. Charakteryzuje się długą, wąską atrapą chłodnicy i wkomponowanymi w nią prostokątnymi reflektorami w kształcie klina. W zależności od tego, czy auto oferowane jest na rynek amerykański, czy europejski, może nieznacznie różnić się wersjami wyposażenia – przykładowo, w amerykańskiej wielofunkcyjna kierownica dostępna jest w standardzie, zaś w europejskiej – tylko opcjonalnie.
Na rynku zaprezentowany został również model VW Jetta VII generacji w 2018 roku, jednak z uwagi na to, że nie jest on dostępny w Europie, nie doczekał się nazwy Bora. Zbudowany na płycie MQB pojazd oferowany jest głównie na rynku amerykańskim.