Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15C 112/110 S

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 2 dni
Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15 112/110 S - opona całoroczna klasy premium do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
całoroczna
Rozmiar
225/70 R15C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości
S (do 180 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

470 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15C 112/110 S objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Comtrac 2 All Season+ stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą innowacyjna technologia oferująca idealny balans między przyczepnością a komfortem, wszechstronny profil bieżnika zaprojektowany dla stabilności na każdej nawierzchni czy symbol 3PMSF informujący o wysokiej efektywności w niskich temperaturach. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wysoki indeks ładowności 112/110 (do 1120 kg) oraz rozmiar 225/70 R15C.

wielosezonowa całoroczna dostawcza do busa

Nowa opona całoroczna Comtrac 2 All Season+ marki Vredestein

Opony uniwersalne (całoroczne) Vredestein są zaprojektowane do użytkowania przez cały rok, eliminując potrzebę sezonowej wymiany kół. Symetryczny bieżnik, wyposażony w lamele i rowki odprowadzające wodę, zapewnia dobrą przyczepność w zróżnicowanych warunkach drogowych. Symbol 3PMSF na boku opony potwierdza, że spełniają normy dotyczące przyczepności w warunkach zimowych. Ogumienie wielosezonowe to popularny wybór wśród kierowców miejskich, którzy preferują spokojny styl jazdy.

Opona dostawcza (do busa) – 225/70 R15 112/110 S

Opony dostawcze Vredestein w rozmiarze 225/70R15C przeznaczone są do pojazdów o masie całkowitej do 3,5 tony. Podwójny indeks nośności pozwala na dostosowanie do montażu na pojedynczej feldze oraz w układzie bliźniaczym. Wzmocniona konstrukcja zwiększa odporność na uszkodzenia i nadmierne zużycie. Zoptymalizowany bieżnik poprawia stabilność podczas pokonywania wzniesień i wspiera kontrolę nad pojazdem podczas ostrych zakrętów. Zapewnia również pewne prowadzenie przy nagłych manewrach, takich jak omijanie przeszkód czy wyprzedzanie.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 225/70 R15 Comtrac 2 All Season+

Opony całoroczne Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225 70 R15C 112/110S są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Pierwsza liczba w rozmiarze 225/70 R15 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 225 mm). Wysokość profilu to 70, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 15 cali. Opona Vredestein Comtrac 2 All Season+ ma indeks szybkości S, pozwalający na przemieszczanie się z maksymalną prędkością 180 km/h. Indeks nośności 112/110 - odpowiada natomiast maksymalnemu obciążeniu wynoszącemu 1120 kg na koło.

Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 12 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 2 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/70 R15
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Comtrac 2 All Season+
Etykieta UE C / B / 73 dB
Indeks nośności 112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości S (do 180 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 30599

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Comtrac 2 All Season+?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/70 R15 112/110S – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15C 112/110 S uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. System etykietowania opon w UE oferuje przystępną ocenę trzech istotnych parametrów: oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz emitowanego hałasu zewnętrznego. Produkty są klasyfikowane od A do E dla pierwszych dwóch parametrów. Hałas z kolei w skali od A do C. Jest też mierzony w decybelach i oznaczony liczbą fal, od jednej do trzech, co pomaga konsumentom w dokonaniu świadomego wyboru.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Vredestein Comtrac 2 All Season+ 225/70 R15 112/110 S: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Klasyfikacja efektywności paliwowej opon, od A do E, odzwierciedla bezpośrednio zużycie paliwa w samochodach mających je na swoich kołach. Różnica między ogumieniem klasy najniższej oraz najwyższej może wynosić kilka litrów na każde 1000 kilometrów przejechanej trasy. Opony z niższym oporem toczenia (klasa A) pozwalają na pokonanie większego dystansu na jednym zbiorniku paliwa, co jest kluczowe dla zmniejszenia emisji spalin.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Parametr hamowania na mokrej nawierzchni to kluczowa informacja na etykiecie opony, podzielona na klasy od "A" (najlepsza efektywność) do "G" w starszych wersjach etykiet oraz od "A" do "E" w nowszych. Klasyfikacja ta odnosi się do skuteczności zatrzymywania się na mokrej, utwardzonej drodze, gdzie różnica w drodze hamowania między poszczególnymi klasami może być znacząca, osiągając nawet kilkanaście metrów. Testy wykonuje się przy standardowej prędkości 80 km/h, a mierzone są zarówno droga hamowania, jak i siła tarcia. Zrozumienie tego parametru jest istotne, gdyż bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w trudnych, deszczowych warunkach. Przy wyborze opony warto więc zwrócić uwagę na tę ocenę, ale także na inne aspekty takie jak trwałość, hałas czy efektywność paliwowa.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.