Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15C 106/104 R

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 2 dni
Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15 106/104 R - opona zimowa klasy średniej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
zimowa
Rozmiar
205/70 R15C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
106/104 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości
R (do 170 km/h)
Gwarancja
7 lat (84 miesiące)
D / B / 73 dB
C, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

447 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15C 106/104 R objęte 7-letnią gwarancją producenta. Model Snow Max 3 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą przystosowany do trudnych warunków kierunkowy wzór bieżnika, homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle) czy gęsto rozmieszczone lamele zwiększające trakcję na śniegu i lodzie. Prezentowana opona marki Uniroyal została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona konstrukcja (C - cargo) oraz wysoki indeks ładowności 106/104 (do 950 kg).

zimowa dostawcza do busa

Nowa opona zimowa Snow Max 3 marki Uniroyal

Opony zimowe projektowane są z myślą o ekstremalnych warunkach pogodowych, wspierając bezpieczeństwo na śniegu i lodzie. Wyposażone w liczne lamele oraz głębokie kanały odprowadzające wodę, poprawiają trakcję na śliskich i mokrych nawierzchniach. Elastyczna mieszanka gumowa opon Uniroyal zwiększa przyczepność nawet w temperaturach poniżej zera, wspierając stabilność i kontrolę nad pojazdem niezależnie od warunków na drodze.

Opona dostawcza (do busa) – 205/70 R15 106/104 R

Specjalnie zaprojektowane z myślą o pojazdach dostawczych, opony Uniroyal w rozmiarze 205/70R15C znakomicie sprawdzają się w busach, VAN-ach czy półciężarówkach. Dzięki wzmocnionej konstrukcji zapewniają stabilność oraz bezpieczeństwo nawet przy dużym obciążeniu. Co więcej, dwa indeksy nośności pozwalają na ich efektywne zastosowanie zarówno na pojedynczych, jak i bliźniaczych felgach, co okazuje się nieocenione w zróżnicowanych warunkach drogowych.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Uniroyal 205/70 R15 Snow Max 3

Opony zimowe Uniroyal Snow Max 3 205 70 R15C 106/104R są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. W przypadku rozmiaru 205/70 R15 szerokość bieżnika wynosi 205 mm, wysokość profilu (70), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 15 cali. Opona Uniroyal Snow Max 3 posiada indeks prędkości R (dopuszczalna jazda do 170 km/h) oraz nośności 106/104 (najwyższa wartość obciążenia wynosi 950 kilogramów na oponę).

Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 7 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 8 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 2 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 205/70 R15
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Uniroyal
Klasa średnia
Model Snow Max 3
Etykieta UE D / B / 73 dB
Indeks nośności 106/104 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości R (do 170 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 30429

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Snow Max 3?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 205/70 R15 106/104R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15C 106/104 R uzyskała wynik: D/B/73 dB - szczegóły poniżej. Na etykiecie unijnej opony znajdują się piktogramy informujące o przyczepności na mokrej nawierzchni, efektywności paliwowej i hałasie generowanym podczas jazdy, podobne do oznaczeń na sprzęcie AGD. Klasyfikacja przyczepności i efektywności paliwowej mieści się w zakresie od A (najlepsza) do E. Poziom hałasu jest prezentowany w skali od A do C oraz jako liczba decybeli i ilość fal, od jednej do trzech. Te dane umożliwiają szybkie porównanie i dokonanie właściwego wyboru.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Uniroyal Snow Max 3 205/70 R15 106/104 R: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Na etykiecie unijnej, efektywność paliwowa opon jest przedstawiona za pomocą skali od A do E, gdzie A oznacza najmniejsze zużycie paliwa wynikające z niższych oporów toczenia. Klasyfikacja ta ma kluczowe znaczenie zarówno dla ekonomii jazdy, jak i dla ochrony środowiska, ponieważ mniejsze zużycie paliwa oznacza zredukowaną emisję spalin. Świadomy wybór ogumienia z lepszą klasą przyczynia się do redukcji śladu węglowego przez pojazdy.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Etykieta unijna ocenia przyczepność opon na mokrej nawierzchni, przyznając kategorie od "A" (najlepsza) do "E" (dostateczna). Dawna klasa "G", ze względu na bardzo słabe parametry przyczepności, została wykluczona z obrotu, co wpłynęło na wyższy poziom bezpieczeństwa użytkowników czterech kół. Zrozumienie tych klas, bazujące na pomiarze drogi hamowania i siły tarcia, pozwala na ocenę zachowania opon w deszczowe dni. Wybierając ogumienie, warto również rozważyć inne czynniki, takie jak trwałość, komfort jazdy czy efektywność paliwowa, aby zapewnić sobie kompleksowe bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny opon, wyrażony na etykiecie unijnej w decybelach (od 67 do 78) jest nie tylko wskaźnikiem komfortu jazdy, ale także świadomości ekologicznej. Opona z oceną C jest znacznie głośniejsza niż model z literą A. Ta informacja pozwala kierowcom świadomie wybrać ogumienie, które zapewni nie tylko cichszą jazdę, ale również będzie mniej obciążające dla środowiska. Wybór opony z niskim poziomem szumów staje się coraz ważniejszy w kontekście rosnącej troski o jakość życia w przestrzeni miejskiej.