Hifly Win-Transit 225/70 R15C 112/110 R

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Hifly Win-Transit 225/70 R15
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hifly Win-Transit 225/70 R15C 112/110 R objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Win-Transit stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle), specjalne rowki efektywnie odprowadzające błoto pośniegowe czy gęsto rozmieszczone lamele zwiększające trakcję na śniegu i lodzie. Prezentowana opona marki Hifly została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona konstrukcja (C - cargo) oraz rozmiar 225/70 R15C.
Nowa opona zimowa Win-Transit marki Hifly
Opony zimowe zostały zaprojektowane z myślą o zachowaniu przyczepności w niskich temperaturach i trudnych warunkach pogodowych. Zwiększona zawartość krzemionki w mieszance gumowej opon Hifly pozwala utrzymać elastyczność na mrozie, poprawiając stabilność jazdy w ostrych zakrętach. Głębokie rowki i nacięcia w bieżniku skutecznie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe, wspierając przyczepność i kontrolę nad pojazdem na śliskich nawierzchniach.
Opona dostawcza (do busa) – 225/70 R15 112/110 R
Opony dostawcze Hifly 225/70R15C, przeznaczone do busów i aut o masie całkowitej do 3,5 tony, zostały zaprojektowane z myślą o zwiększonych obciążeniach i intensywnej eksploatacji. Wzmocniona konstrukcja, oznaczona symbolem C, zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia i nadmierne zużycie, co przekłada się na dłuższą trwałość ogumienia. Dwa indeksy nośności określają maksymalne obciążenie zarówno dla pojedynczych kół, jak i układów bliźniaczych, co umożliwia precyzyjne dopasowanie opon do specyfiki użytkowania pojazdu.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Hifly 225/70 R15 Win-Transit
Celem opon zimowych Hifly Win-Transit 225 70 R15C 112/110R jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Pierwsza liczba w rozmiarze 225/70 R15 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 225 mm). Wysokość profilu to 70, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 15 cali. Model Hifly Win-Transit posiada indeks nośności 112/110 mówiący, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 1120 kg oraz indeks prędkości R zezwalający na jazdę do 170 km/h.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | 2 lata |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 50 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 225/70 R15 |
---|---|
Sezon | opony zimowe |
Przeznaczenie | auta dostawcze |
Producent | Hifly |
Klasa | ekonomiczna |
Model | Win-Transit |
Etykieta UE | D / D / 73 dB |
Indeks nośności | 112/110 (do 1120 kg/oponę) |
Indeks prędkości | R (do 170 km/h) |
Symbol alpejski | Tak (płatek śniegu) |
Wzmocnienie | Tak (C) |
Oznaczenia | C, 3PMSF, M+S |
Kod produktu | 26940 |
C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Win-Transit?
- C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
- 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
- M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.

Etykieta unijna opon 225/70 R15 112/110R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hifly Win-Transit 225/70 R15C 112/110 R uzyskała wynik: D/D/73 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach, podobna do tych na sprzęcie AGD/RTV, jest niezwykle pomocna przy wyborze ogumienia. Ułatwia porównanie podstawowych właściwości, takich jak opory toczenia, przyczepność na mokrych nawierzchniach i poziom hałasu. Klasyfikacje dla dwóch pierwszych z wymienionych parametrów mieszczą się w zakresie A do E. Hałas zaprezentowano symbolami od A do C oraz w skali od 1 do 3 fal, z dodatkową wartością w dB, co ułatwia podjęcie świadomej decyzji zakupowej.

Opór toczenia: klasa D
Wybór opon o niskim oporze toczenia, które są oceniane na etykiecie unijnej od A do E, ma bezpośredni wpływ na zużycie paliwa. Ogumienie z klasy A umożliwia oszczędność paliwa o około 0,1 litra na 100 km (względem oceny B), co przekłada się na mniejsze koszty eksploatacji pojazdu oraz zredukowane do minimum obciążenie dla środowiska naturalnego.
Hamowanie na mokrym: klasa D
Etykieta unijna dostarcza istotnych informacji, między innymi o przyczepności opon na mokrej nawierzchni, oceniając ich wydajność w kluczowym aspekcie bezpieczeństwa - hamowaniu. Do wyznaczenia klasy przyczepności mierzy się zarówno drogę hamowania, jak i siłę tarcia gumy o mokrą nawierzchnię, a wyniki porównuje się z modelem referencyjnym. Produkty otrzymują ocenę od "A" do "E", gdzie pierwsze litery alfabetu oznaczają krótszą drogę hamowania. Ważne jest zauważenie, że jeszcze niedawno celowo nie stosowało się w skali "D", co podkreślało różnicę pomiędzy ogumieniem o wyższej wydajności. Wyroby ze stopniem "G" (na etykiecie sprzed VII 2021 roku), uznane za niebezpieczne, nie są obecnie wprowadzane na rynek. Wybierając nowy komplet, warto więc kierować się nie tylko ich klasą przyczepności, ale także reputacją producenta i opiniami użytkowników, aby zapewnić sobie i pasażerom najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Hałas zewnętrzny: 73 decybele
Hałas zewnętrzny toczenia opony to ważny parametr na etykiecie unijnej, mający bezpośredni wpływ na komfort jazdy. Mierzony w decybelach zakres wynosi od 67 do 78 dB. Klasyfikacja od A do C pozwala kierowcom wybrać ogumienie idealne do ich potrzeb. Podczas gdy klasa A i B gwarantuje ciche poruszanie się, klasa C jest przeznaczona dla osób, dla których ten szum nie ma aż takiego znaczenia - na przykład poruszających się głównie z małymi prędkościami po mieście. Warto pamiętać, że różnica 3 decybeli może nawet podwoić nieprzyjemne dźwięki emitowane przez oponę. Wybór opony o niższym poziomie hałasu zewnętrznego może znacznie podnieść komfort jazdy, szczególnie w długich podróżach.