Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17 106 H XL FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 2 dni
Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17 106 H - opona zimowa klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
225/65 R17
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
C / B / 71 dB
XL, 3PMSF, M+S, FSL

Cena za sztukę

615 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17 106 H XL FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Wintrac Pro+ stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą charakterystyczny kierunkowy układ powierzchni jezdnej, mieszanka gumy utrzymująca swoje właściwości w ujemnych temperaturach czy homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle). Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi podwyższony indeks nośności 106 (do 950 kg na oponę) oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

zimowa osobowa SUV

Nowa opona zimowa Wintrac Pro+ marki Vredestein

Opony zimowe wspierają bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, szczególnie gdy drogi pokryte są ubitym śniegiem, śliską breją lub przymarzającym deszczem. Zaawansowany kierunkowy bieżnik opon Vredestein poprawia przyczepność, a mieszanka gumowa odporna na niskie temperatury umożliwia lepszą kontrolę nad pojazdem. Dodatkowo zwiększona liczba lameli wspiera stabilność podczas nagłych manewrów, co wpływa na precyzję i komfort jazdy w trudnych warunkach.

Opona osobowa oraz SUV – 225/65 R17 106 H

Opony osobowe Vredestein reprezentują najwyższy poziom technologii łącząc bezpieczeństwo, komfort i wydajność ekonomiczną. Wielowarstwowa struktura z nylonowymi wzmocnieniami zapewnia optymalne właściwości jezdne niezależnie od klasy pojazdu - od mniejszych aut miejskich po przestronne VAN-y i wyższe SUV-y. Precyzyjnie zaprojektowany wzór bieżnika maksymalizuje powierzchnię kontaktu z drogą, gwarantując pewne prowadzenie zarówno na prostych odcinkach, jak i w zakrętach. Zaawansowana mieszanka gumowa nowej generacji oferuje doskonały balans między przyczepnością a trwałością, jednocześnie redukując hałas i wibracje odczuwalne w kabinie pasażerskiej.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 225/65 R17 Wintrac Pro+ XL FR

Opony zimowe Vredestein Wintrac Pro+ 225 65 R17 106H zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Rozmiar 225/65 R17 należy czytać następująco: szerokość opony 225 mm, wysokość profilu 65 i średnica 17 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Opony Vredestein Wintrac Pro+ mają indeks nośności 106 oraz prędkości H. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością nie większą niż 210 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 950 kilogramów.

Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17 Rant ochronny (FSL) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 13 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 2 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/65 R17
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Wintrac Pro+
Etykieta UE C / B / 71 dB
Indeks nośności 106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FSL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S, FSL
Kod produktu 56255

XL, 3PMSF, M+S, FSL – co oznaczają symbole w modelu Wintrac Pro+?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S, FSL

Etykieta unijna opon 225/65 R17 106H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17 106 H XL FR uzyskała wynik: C/B/71 dB - szczegóły poniżej. Wszystkie opony oferowane na rynku unijnym są obowiązkowo oznaczone etykietami. W jasny sposób informują one o przyczepności na mokrej nawierzchni, zużyciu paliwa i emitowanym hałasie. Ustandaryzowany wygląd tych etykiet pozwala kierowcom na szybkie zidentyfikowanie kluczowych różnic między modelami. Ich obecność wspiera bardziej świadome decyzje zakupowe i wybór ogumienia dostosowanego do indywidualnych potrzeb jazdy.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 71 decybeli
Etykieta UE opony Vredestein Wintrac Pro+ 225/65 R17 106 H: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 71 dB

Opór toczenia: klasa C

Etykieta unijna daje cenne wskazówki dotyczące wydajności paliwowej opon, prezentując informacje w postaci piktogramu i klas od A do E. Ocena A wskazuje na najwyższą efektywność, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję spalin. Wybór opon z niskimi oporami toczenia to krok w stronę bardziej ekonomicznej i ekologicznej jazdy.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Parametr hamowania na mokrej nawierzchni to kluczowa informacja na etykiecie opony, podzielona na klasy od "A" (najlepsza efektywność) do "G" w starszych wersjach etykiet oraz od "A" do "E" w nowszych. Klasyfikacja ta odnosi się do skuteczności zatrzymywania się na mokrej, utwardzonej drodze, gdzie różnica w drodze hamowania między poszczególnymi klasami może być znacząca, osiągając nawet kilkanaście metrów. Testy wykonuje się przy standardowej prędkości 80 km/h, a mierzone są zarówno droga hamowania, jak i siła tarcia. Zrozumienie tego parametru jest istotne, gdyż bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w trudnych, deszczowych warunkach. Przy wyborze opony warto więc zwrócić uwagę na tę ocenę, ale także na inne aspekty takie jak trwałość, hałas czy efektywność paliwowa.

Hałas zewnętrzny: 71 decybeli

Hałas toczenia opony, mierzony w decybelach (skrót dB), to istotny parametr, który ewoluował dzięki zaawansowanym technologiom w produkcji opon. Wartości szumu zewnętrznego, mieszczące się w zakresie od 67 do 78 dB, są klasyfikowane od A do C, gdzie A oznacza najniższy poziom głośności. Ciekawostką jest, że innowacje w projektowaniu bieżnika i wykorzystanie nowych materiałów znacząco przyczyniają się do jej redukcji. Co więcej, producenci opon dążą do tworzenia modeli, które nie tylko są ciche, ale także oferują lepszą przyczepność i wydłużoną żywotność. To pokazuje, jak branża oponiarska reaguje na potrzeby kierowców poszukujących sposobów na cichą, ale i wydajną jazdę.