Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17C 109/107 T

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024/2025 Darmowa dostawa: 24 godziny
Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17 109/107 T - opona zimowa klasy średniej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
zimowa
Rozmiar
225/55 R17C
Rok produkcji
2024/2025
Indeks nośności
109/107 (do 1030 kg/oponę)
Indeks prędkości
T (do 190 km/h)
Gwarancja
7 lat (84 miesiące)
C / B / 73 dB
C, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

718 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17C 109/107 T objęte 7-letnią gwarancją producenta. Model Snow Max 3 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą mieszanka gumy utrzymująca swoje właściwości w ujemnych temperaturach, technologia szybkiego odprowadzania wody zapewniająca stabilność na mokrych drogach czy gęsto rozmieszczone lamele zwiększające trakcję na śniegu i lodzie. Prezentowana opona marki Uniroyal została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wysoki indeks ładowności 109/107 (do 1030 kg) oraz rozmiar 225/55 R17C.

zimowa dostawcza do busa

Nowa opona zimowa Snow Max 3 marki Uniroyal

Opony zimowe zostały dostosowane do trudnych warunków pogodowych, typowych dla okresu, gdy średnia temperatura spada poniżej 7°C. Kierunkowy bieżnik opon zimowych Uniroyal, skutecznie odprowadza błoto pośniegowe i wodę, zmniejszając ryzyko poślizgu. Sieć lameli poprawia kontrolę nad pojazdem na śniegu i lodzie, a elastyczna mieszanka gumowa utrzymuje przyczepność w niskich temperaturach, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy.

Opona dostawcza (do busa) – 225/55 R17 109/107 T

Opony dostawcze Uniroyal w rozmiarze 225/55R17C zostały stworzone z myślą o pojazdach użytkowych, takich jak VAN-y, busy czy półciężarówki. Ich wzmocniona konstrukcja zwiększa stabilność i bezpieczeństwo nawet przy maksymalnym obciążeniu. Dzięki podwójnemu indeksowi nośności można je montować zarówno na pojedynczych, jak i bliźniaczych felgach. Pozwala to dostosować ogumienie do specyfiki transportu i różnych warunków eksploatacji.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Uniroyal 225/55 R17 Snow Max 3

Opony zimowe Uniroyal Snow Max 3 225 55 R17C 109/107T zaprojektowane zostały z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas codziennego podróżowania autem. Pierwsza liczba rozmiaru 225/55 R17 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 225 mm). Kolejne dwie cyfry (55) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna omawianego ogumienia wynosi 17 cali (43.18 cm). Opony Uniroyal Snow Max 3 posiadają indeks nośności 109/107 oraz prędkości T. Oznacza to, że podczas jazdy z maksymalną szybkością do 190 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie 1030 kilogramów.

Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024/2025
Gwarancja 7 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 12 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/55 R17
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Uniroyal
Klasa średnia
Model Snow Max 3
Etykieta UE C / B / 73 dB
Indeks nośności 109/107 (do 1030 kg/oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 30445

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Snow Max 3?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/55 R17 109/107T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17C 109/107 T uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta opon, obowiązująca od listopada 2012 roku, jest wymagana na wszystkich sprzedawanych modelach ogumienia w UE. Informuje o kluczowych parametrach, takich jak opory toczenia, droga hamowania na mokrej nawierzchni oraz poziom generowanego hałasu. Dzięki tym informacjom kierowcy mogą świadomie wybierać produkty, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom w zakresie bezpieczeństwa, komfortu i efektywności energetycznej.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Uniroyal Snow Max 3 225/55 R17 109/107 T: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Różnice w zużyciu paliwa między oponami reprezentującymi różne klasy efektywności paliwowej mogą być znaczące. Ogumienie klasy A, charakteryzujące się najniższym oporem toczenia, umożliwia znaczne obniżenie zużycia paliwa w porównaniu do tego z klasy E. Etykieta unijna określająca ten parametr podkreśla wagę wyboru opon o wysokiej jakości - zatem warto zwrócić na nią uwagę podczas zakupu.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Opony z lepszą klasą przyczepności mogą przyczynić się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin, dzięki efektywniejszemu przenoszeniu siły hamowania. Pięciostopniowa skala od "A" do "E" (wcześniej siedmiostopniowa, zawierająca jeszcze oceny "F" oraz "G") informuje o tym, jak szybko ogumienie zatrzyma pojazd na mokrej drodze. Warto pamiętać, że wybór opony o wyższej klasie w kwestii tego parametru może też oznaczać korzyści dla środowiska i portfela długoterminowo. Przy wyborze konkretnego produktu, rozważ więc nie tylko hamowanie, ale również aspekty ekonomiczne i ekologiczne, które mogą mieć długofalowy wpływ na otoczenie i komfort poruszania się po drogach.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Zewnętrzny hałas toczenia opon to ważny parametr dla kierowców ceniących spokojną jazdę. Wartość tego parametru, podawana na etykiecie unijnej opony, mieści się w zakresie od 67 do 78 decybeli (dB). Wszystkie nowe wyroby są klasyfikowane od A do C, gdzie ocena A reprezentuje ogumienie najcichsze, zapewniające największy komfort jazdy. Ten czynnik, mierzony przy prędkości 80 km/h, informuje o poziomie szumu emitowanym przez oponę na zewnątrz, co przekłada się również na ogólne doznania z poruszania się. Różnica 3 decybeli może znacząco na to wpłynąć, co warto mieć na uwadze, kupując nowy komplet kół do auta.