Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13 75 T

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13 75 T - opona całoroczna klasy średniej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
155/70 R13
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
75 (do 385 kg/oponę)
Indeks prędkości
T (do 190 km/h)
Gwarancja
7 lat (84 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

230 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13 75 T objęte 7-letnią gwarancją producenta. Model AllSeasonExpert 2 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury, precyzyjny mechanizm usuwania wody i śniegu z powierzchni opony czy nowoczesny kierunkowy wzór rowków bieżnika. Prezentowana opona marki Uniroyal została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 155/70 R13 oraz indeks nośności i prędkości 75 T.

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna AllSeasonExpert 2 marki Uniroyal

Kierunkowy bieżnik opon wielosezonowych Uniroyal został zaprojektowany z systemem kanałów, licznych rowków i lameli, co wpływa na bardzo dobrą przyczepność przez cały rok. Mieszanka gumowa, twardsza niż w oponach zimowych, zwiększa trwałość oraz stabilność jazdy w różnych warunkach. Dzięki takiej konstrukcji ogumienie doskonale sprawdza się w warunkach miejskich, minimalizując koszty i niedogodności związane z sezonową wymianą, co czyni je wygodnym i ekonomicznym wyborem.

Opona osobowa oraz SUV – 155/70 R13 75 T

Opony osobowe Uniroyal to zaawansowane inżynieryjnie produkty przeznaczone dla szerokiej gamy pojazdów - od kompaktowych aut miejskich po rodzinne sedany, luksusowe limuzyny i mocne SUV-y. Dzięki wzmocnieniom stalowym w strukturze wewnętrznej wyróżniają się doskonałą stabilnością przy wyższych prędkościach, a starannie opracowany wzór bieżnika zapewnia optymalną przyczepność na różnych nawierzchniach. Innowacyjna mieszanka gumowa przekłada się na niższe opory toczenia, pozwalając obniżyć koszty eksploatacji i cieszyć się komfortową jazdą w każdych warunkach.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Uniroyal 155/70 R13 AllSeasonExpert 2

Opony całoroczne Uniroyal AllSeasonExpert 2 155 70 R13 75T mają za zadanie zapewnić bezpieczne podróżowanie niezależnie od panujących warunków drogowych. Pierwsza liczba w rozmiarze 155/70 R13 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 155 mm). Wysokość profilu to 70, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 13 cali. Następne oznaczenia (75 i T) to odpowiednio indeks nośności oraz prędkości opon Uniroyal AllSeasonExpert 2. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 385 kg na oponę) dozwolone podczas jazdy z prędkością maksymalną do 190 km/h.

Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 7 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 13 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 155/70 R13
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Uniroyal
Klasa średnia
Model AllSeasonExpert 2
Etykieta UE E / C / 71 dB
Indeks nośności 75 (do 385 kg/oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Oznaczenia 3PMSF, M+S
Kod produktu 9053

3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu AllSeasonExpert 2?

  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 155/70 R13 75T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13 75 T uzyskała wynik: E/C/71 dB - szczegóły poniżej. System etykietowania opon UE, wprowadzony w 2012 roku, pomaga kierowcom w ocenie produktów pod względem ekonomii jazdy, bezpieczeństwa i komfortu. Etykieta zapewnia informacje o trzech istotnych parametrach: hałasie, oporach toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni, co ułatwia dokonywanie świadomych wyborów podczas zakupu nowego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa E Przyczepność: klasa C Hałas: 71 decybeli
Etykieta UE opony Uniroyal AllSeasonExpert 2 155/70 R13 75 T: opór toczenia – E, hamowanie – C, hałas – 71 dB

Opór toczenia: klasa E

Wybór opon o dobrej efektywności paliwowej to decyzja, która przynosi korzyści zarówno dla portfela, jak i dla środowiska. Opony z klasy "A" na etykiecie unijnej w tym zakresie oferują najniższy opór toczenia, co znacząco redukuje zużycie paliwa oraz emisję spalin. Modele te są idealnym wyborem dla kierowców szukających oszczędności i chcących jednocześnie działać na rzecz ochrony środowiska. Z kolei opony z klasy "E" mogą znacząco zwiększać koszty eksploatacji pojazdu.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Etykieta unijna ocenia przyczepność opon na mokrej nawierzchni, przyznając kategorie od "A" (najlepsza) do "E" (dostateczna). Dawna klasa "G", ze względu na bardzo słabe parametry przyczepności, została wykluczona z obrotu, co wpłynęło na wyższy poziom bezpieczeństwa użytkowników czterech kół. Zrozumienie tych klas, bazujące na pomiarze drogi hamowania i siły tarcia, pozwala na ocenę zachowania opon w deszczowe dni. Wybierając ogumienie, warto również rozważyć inne czynniki, takie jak trwałość, komfort jazdy czy efektywność paliwowa, aby zapewnić sobie kompleksowe bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.

Hałas zewnętrzny: 71 decybeli

Na etykiecie unijnej opony, hałas zewnętrzny toczenia jest przedstawiany inaczej niż pozostałe parametry. Zamiast klasyfikacji falami rozchodzącego się dźwięku, używa się systemu trzech liter (A, B, C) oraz wyniku pomiaru hałasu w decybelach (dB). Ta unikalna metoda znakowania odzwierciedla zobowiązanie UE do ochrony środowiska. Szum zewnętrzny, inaczej niż ten w kabinie, ma znaczenie dla środowiska i może wpływać na komfort otoczenia, w tym na przykład dzikich zwierząt. Dla kierowców, zrozumienie tej etykiety jest ważne w kontekście wyboru opon, które będą pasować do ich potrzeb oraz zminimalizują wpływ na środowisko.