Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16C 112/110 T

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16 112/110 T - opona całoroczna klasy ekonomicznej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
całoroczna
Rozmiar
225/65 R16C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości
T (do 190 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
D / B / 73 dB
C, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

452 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16C 112/110 T objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model VanSmart A/S AL2 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak efektywny system drenażu zapewniający kontrolę na mokrej nawierzchni, symbol 3PMSF informujący o wysokiej efektywności w niskich temperaturach czy adaptacyjna struktura bloków i żeber dostosowująca się do temperatury otoczenia. Prezentowana opona marki Maxxis została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona konstrukcja (C - cargo) oraz wysoki indeks ładowności 112/110 (do 1120 kg).

wielosezonowa całoroczna dostawcza do busa

Nowa opona całoroczna VanSmart A/S AL2 marki Maxxis

Opony całoroczne Maxxis są zaprojektowane tak, aby zapewniać bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych przez cały rok. Łączą cechy produktów letnich i zimowych, dzięki czemu sprawdzają się zarówno na suchych, jak i ośnieżonych drogach. Centralna część bieżnika z licznymi lamelami (zygzakowatymi nacięciami) poprawia przyczepność na śniegu, a symbol 3PMSF potwierdza ich skuteczność w zimowych warunkach.

Opona dostawcza (do busa) – 225/65 R16 112/110 T

Opony dostawcze Maxxis w rozmiarze 225/65R16C zostały stworzone z myślą o pojazdach użytkowych, takich jak VAN-y, busy czy półciężarówki. Ich wzmocniona konstrukcja zwiększa stabilność i bezpieczeństwo nawet przy maksymalnym obciążeniu. Dzięki podwójnemu indeksowi nośności można je montować zarówno na pojedynczych, jak i bliźniaczych felgach. Pozwala to dostosować ogumienie do specyfiki transportu i różnych warunków eksploatacji.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Maxxis 225/65 R16 VanSmart A/S AL2

Opony całoroczne Maxxis VanSmart A/S AL2 225 65 R16C 112/110T zaprojektowane zostały z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas codziennego podróżowania autem. Pierwsza liczba w rozmiarze 225/65 R16 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 225 mm). Wysokość profilu to 65, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 16 cali. Opony Maxxis VanSmart A/S AL2 mają indeks prędkości T (informujący o dopuszczalnej szybkości = 190 km/h) oraz indeks nośności 112/110 (oznaczający maksymalne obciążenie = 1120 kg na jedną oponę).

Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/65 R16
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Maxxis
Klasa ekonomiczna
Model VanSmart A/S AL2
Etykieta UE D / B / 73 dB
Indeks nośności 112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 33300

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu VanSmart A/S AL2?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/65 R16 112/110T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16C 112/110 T uzyskała wynik: D/B/73 dB - szczegóły poniżej. System etykietowania opon UE, wprowadzony w 2012 roku, pomaga kierowcom w ocenie produktów pod względem ekonomii jazdy, bezpieczeństwa i komfortu. Etykieta zapewnia informacje o trzech istotnych parametrach: hałasie, oporach toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni, co ułatwia dokonywanie świadomych wyborów podczas zakupu nowego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Maxxis VanSmart A/S AL2 225/65 R16 112/110 T: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Informacje o oporach toczenia dostarczane na etykiecie pomagają konsumentom podejmować świadome decyzje, które przekładają się na mniejsze spalanie i lepszą ochronę środowiska. Wybierając opony z niskimi oporami toczenia, zgodnie z klasą A czy B, każdy kierowca może przyczynić się do ograniczenia emisji CO2 i promować zrównoważony rozwój transportu.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Przyczepność opon na mokrej nawierzchni to jeden ze wskaźników bezpieczeństwa, szczegółowo oceniany na etykiecie unijnej. Klasyfikacja od "A" do "E", opiera się na dokładnych pomiarach drogi hamowania i siły tarcia, które następnie są porównywane do standardowego modelu referencyjnego. Interesujące jest, że aby wskazać wyraźne różnice między oponami o różnej wydajności, klasa "D" nie była stosowana aż do lipca 2021 roku. Dodatkowo, opony oznaczone "F" i "G" zostały usunięte z rynku, co podkreśla determinację w dążeniu do zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa. Poza samymi stopniami, warto zwrócić uwagę na to, jak nowoczesne technologie produkcji opon, takie jak zaawansowane mieszanki gumowe czy innowacyjne wzory bieżnika, wpływają na poprawę przyczepności na mokrej jezdni, a tym samym na ogólne bezpieczeństwo jazdy.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny to parametr, który w fabrykach ogumienia jest wnikliwie badany i prezentowany na etykiecie unijnej, dając kierowcom istotne informacje przy wyborze opon. Choć naklejka koncentruje się na hałasie poza kabiną, producenci nie ignorują tego wewnątrz niej, który jest równie ważny dla komfortu jazdy. Wyspecjalizowane badania, które obejmują jedynie głośność na zewnątrz auta, przyczyniają się do rozwoju opon, które minimalizują hałas również wewnątrz pojazdu. Dzięki temu, kierowcy mogą doświadczać cichej i spokojnej jazdy, nawet w głośnym otoczeniu miejskim. Warto podkreślić, że opony o niskim poziomie tego parametru nie tylko poprawiają jakość jazdy, ale także pomagają chronić środowisko poprzez redukcję zanieczyszczenia akustycznego. Wybór takich produktów to świadomy krok w stronę bardziej zrównoważonej i ekologicznej jazdy.