Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15C 112/110 S

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15 112/110 S - opona całoroczna klasy budżetowej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
całoroczna
Rozmiar
225/70 R15C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości
S (do 180 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

364 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15C 112/110 S objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Green-Max VAN 4Season stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą symbol 3PMSF informujący o wysokiej efektywności w niskich temperaturach, podwójny system rowków skutecznie odprowadzający wodę i błoto pośniegowe czy innowacyjna technologia oferująca idealny balans między przyczepnością a komfortem. Prezentowana opona marki Linglong została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona konstrukcja (C - cargo) oraz wysoki indeks ładowności 112/110 (do 1120 kg).

wielosezonowa całoroczna dostawcza do busa

Nowa opona całoroczna Green-Max VAN 4Season marki Linglong

Opony całoroczne Linglong są zaprojektowane tak, aby zapewniać bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych przez cały rok. Łączą cechy produktów letnich i zimowych, dzięki czemu sprawdzają się zarówno na suchych, jak i ośnieżonych drogach. Centralna część bieżnika z licznymi lamelami (zygzakowatymi nacięciami) poprawia przyczepność na śniegu, a symbol 3PMSF potwierdza ich skuteczność w zimowych warunkach.

Opona dostawcza (do busa) – 225/70 R15 112/110 S

Opony dostawcze Linglong w rozmiarze 225/70R15C są dedykowane VAN-om, busom i półciężarówkom, które wymagają specjalistycznego ogumienia do pracy pod dużym obciążeniem. Wzmocniona konstrukcja zwiększa wytrzymałość i odporność na intensywną eksploatację, co sprawdza się w transporcie towarów i usługach logistycznych. Podwójne indeksy nośności umożliwiają dostosowanie do różnych konfiguracji montażu, zapewniając lepszą stabilność i pewność prowadzenia w każdych warunkach.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Linglong 225/70 R15 Green-Max VAN 4Season

Opony całoroczne Linglong Green-Max VAN 4Season 225 70 R15C 112/110S zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Pierwsza liczba rozmiaru 225/70 R15 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 225 mm). Kolejne dwie cyfry (70) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna omawianej opony wynosi 15 cali (38.10 cm). Następne oznaczenia (112/110 i S) to odpowiednio indeks nośności i prędkości opon Linglong Green-Max VAN 4Season. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 1120 kg/oponę) dozwolone podczas jazdy z prędkością nieprzekraczającą 180 km/h.

Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 10 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/70 R15
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Linglong
Klasa budżetowa
Model Green-Max VAN 4Season
Etykieta UE C / B / 73 dB
Indeks nośności 112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości S (do 180 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 28403

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Green-Max VAN 4Season?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/70 R15 112/110S – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15C 112/110 S uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach, obowiązująca od 2012 roku, jest narzędziem porównawczym podobnym do naklejek na sprzęcie AGD. Zawiera istotne informacje dotyczące efektywności paliwowej (opory toczenia), przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomu hałasu generowanego podczas jazdy. Dzięki tym danym, kierowcy mogą łatwiej wybrać ogumienie najlepiej dopasowane do ich pojazdu i preferencji jazdy.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Linglong Green-Max VAN 4Season 225/70 R15 112/110 S: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Informacje o oporach toczenia dostarczane na etykiecie pomagają konsumentom podejmować świadome decyzje, które przekładają się na mniejsze spalanie i lepszą ochronę środowiska. Wybierając opony z niskimi oporami toczenia, zgodnie z klasą A czy B, każdy kierowca może przyczynić się do ograniczenia emisji CO2 i promować zrównoważony rozwój transportu.

Hamowanie na mokrym: klasa B

System etykietowania unijnego dla opon kładzie duży nacisk na przyczepność na mokrej nawierzchni, przyznając im oceny od "A" do "E" (do niedawna "G"). Kluczowe jest to, że klasa "D" była jeszcze do niedawna pomijana, co uwydatniało różnicę między wydajniejszymi a mniej wydajnymi oponami. Obecnie opony klasy "G" są wyłączone ze sprzedaży ze względu na ich niską jakość, co w ostatnich latach wpłynęło na podniesienie ogólnego poziomu bezpieczeństwa na drogach. Przy wyborze ogumienia, warto zwrócić uwagę nie tylko na tę cechę, ale także na inne istotne parametry. Obejmują one hamowanie na suchej nawierzchni, odporność na aquaplaning, a także aspekty ekologiczne i ekonomiczne, takie jak opór toczenia i wpływ na zużycie paliwa. W ten sposób, zapoznając się z etykietą, kierowcy mogą dokonać bardziej świadomego wyboru, który przyczyni się do bezpieczniejszej i bardziej efektywnej jazdy.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Zewnętrzny hałas toczenia opony, podawany na etykiecie unijnej, może się mieścić pomiędzy 67 a 78 dB. Wskaźnik ten wpływa bezpośrednio na komfort Twojej jazdy. Poszczególne modele są klasyfikowane jako ciche, standardowe lub głośne, co pomaga w dokonaniu świadomego wyboru. Ogumienie z wyższą ocenią (klasa A lub B) zapewnia cichszą i bardziej relaksującą jazdę, idealną dla długich podróży. Warto zauważyć, że nawet niewielka różnica w decybelach może mieć znaczący wpływ na postrzeganie hałasu zewnętrznego, co czyni ten parametr kluczowym przy wyborze opon. Wybierając nowy komplet kół, pamiętaj, aby wziąć pod uwagę również czynniki mające wpływ na ogólny pozytywny odbiór Twojego samochodu przez innych użytkowników dróg oraz komfort Twój i pasażerów.