Hifly All-Turi 221 155/70 R13 75 T

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Hifly All-Turi 221 155/70 R13
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hifly All-Turi 221 155/70 R13 75 T objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model All-Turi 221 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą mieszanka gumy przystosowana do zmiennych warunków atmosferycznych, podwójny system rowków skutecznie odprowadzający wodę i błoto pośniegowe czy uniwersalny symetryczny układ powierzchni jezdnej bieżnika. Prezentowana opona marki Hifly została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 155/70 R13 oraz indeks nośności i prędkości 75 T.
Nowa opona całoroczna All-Turi 221 marki Hifly
Opony wielosezonowe Hifly idealnie nadają się do użytkowania w regionach o umiarkowanych temperaturach, gdzie zimy są łagodne, a lata pozbawione ekstremalnych upałów. Specjalny symetryczny bieżnik podzielony jest na dwie strefy: zimową z lamelami zwiększającymi przyczepność na śniegu oraz letnią zoptymalizowaną pod kątem jazdy w cieplejszych warunkach. Symbol 3PMSF (płatek śniegu na tle trzech szczytów górskich) potwierdza ich zdolność do bezpiecznej jazdy na ośnieżonych nawierzchniach.
Opona osobowa oraz SUV – 155/70 R13 75 T
Segment opon Hifly do samochodów osobowych obejmuje kompleksowe rozwiązania dostosowane do wielu typów pojazdów - od kompaktowych aut miejskich po luksusowe SUV-y. Zaawansowana technologia produkcji w połączeniu z precyzyjnym procesem wulkanizacji gwarantuje trwałość i bezpieczeństwo każdego dnia. Wzmocniona struktura wewnętrzna zapobiega deformacjom podczas intensywnego hamowania, a odpowiednio wyprofilowane krawędzie kontaktowe zwiększają stabilność przy dynamicznych manewrach. Innowacyjna kompozycja gumy zapewnia wysoką przyczepność w szerokim zakresie temperatur, jednocześnie wydłużając żywotność bieżnika i poprawiając komfort jazdy.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Hifly 155/70 R13 All-Turi 221
Celem opon wielosezonowych Hifly All-Turi 221 155 70 R13 75T jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. W przypadku rozmiaru 155/70 R13 szerokość bieżnika wynosi 155 mm, wysokość profilu (70), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 13 cali. Opony Hifly All-Turi 221 mają indeks nośności 75 oraz szybkości T. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 190 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 385 kg.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | 2 lata |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 50 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 155/70 R13 |
---|---|
Sezon | opony całoroczne |
Przeznaczenie | auta osobowe |
Producent | Hifly |
Klasa | budżetowa |
Model | All-Turi 221 |
Etykieta UE | D / C / 71 dB |
Indeks nośności | 75 (do 385 kg/oponę) |
Indeks prędkości | T (do 190 km/h) |
Symbol alpejski | Tak (płatek śniegu) |
Oznaczenia | 3PMSF, M+S |
Kod produktu | 26562 |
3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu All-Turi 221?
- 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
- M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.

Etykieta unijna opon 155/70 R13 75T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hifly All-Turi 221 155/70 R13 75 T uzyskała wynik: D/C/71 dB - szczegóły poniżej. Od listopada 2012 roku wszystkie opony sprzedawane w Unii Europejskiej muszą posiadać etykiety zawierające najważniejsze informacje o ich parametrach. Naklejki te informują o oporach toczenia, długości drogi hamowania na mokrej nawierzchni oraz poziomie generowanego hałasu. Dzięki temu kierowcy mogą dokonać świadomego wyboru, wybierając opony, które oferują najlepsze osiągi i bezpieczeństwo w różnych warunkach drogowych.

Opór toczenia: klasa D
Efektywność paliwowa opon jest mierzona w kontrolowanych warunkach laboratoryjnych, gdzie ogumienie jest montowane na specjalnym obrotowym bębnie imitującym nawierzchnię drogową. Skala od A do E pozwala na obiektywne porównanie różnych modeli ogumienia pod względem jego efektywności paliwowej, gdzie klasa A wskazuje na najniższy opór toczenia, a co za tym idzie - największą oszczędność paliwa.
Hamowanie na mokrym: klasa C
Etykieta unijna umożliwia ocenę przyczepności opon na mokrej nawierzchni, przyznając symbol od "A" do "E". Interesującym aspektem jest fakt, że do 07.2021 roku praktycznie nie stosowano klasy "D", co ułatwiało wykazanie różnic między oponami o wyższej i niższej wydajności. Produkty z symbolem "G" ze względu na ich niską wydajność nie są obecnie dopuszczane do sprzedaży, co podkreśla zaangażowanie w standardy bezpieczeństwa. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest mierzone przez drogę przebytą przez pojazd do całkowitego zatrzymania się, a także siłę tarcia, co daje realny obraz możliwości ogumienia w deszczowe dni. Znajomość tego parametru jest kluczowa, ale warto pamiętać, że pełen obraz bezpieczeństwa produktu wyłania się dopiero po uwzględnieniu wszystkich aspektów opony, takich jak trwałość, hałas, czy efektywność paliwowa.
Hałas zewnętrzny: 71 decybeli
Ostatnie lata przyniosły znaczący postęp w technologiach oponiarskich, szczególnie w kontekście redukcji odgłosów pracy gumy sunącej po asfalcie. Współczesne opony, których hałas zewnętrzny jest mierzony na etykiecie unijnej w decybelach i klasyfikowany od A do C, są owocem zaawansowanych badań nad materiałami i konstrukcją bieżnika. Innowacje te nie tylko zmniejszają hałas, ale również poprawiają efektywność paliwową i przyczepność do nawierzchni. Interesującą ciekawostką jest to, że niektóre firmy oponiarskie współpracują z naukowcami w dziedzinie akustyki, aby opracować opony, które aktywnie redukują hałas drogowy, tworząc tym samym cichsze i bardziej komfortowe środowisko jazdy.