Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19 110 W XL FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19 110 W - opona całoroczna klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
265/50 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
110 (do 1060 kg/oponę)
Indeks prędkości
W (do 270 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

741 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19 110 W XL FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Quatrac Pro+ stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą mieszanka gumy przystosowana do zmiennych warunków atmosferycznych, technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury czy podwójny system rowków skutecznie odprowadzający wodę i błoto pośniegowe. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi podwyższony indeks nośności 110 (do 1060 kg na oponę) oraz rozmiar 265/50 R19.

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna Quatrac Pro+ marki Vredestein

Opony całoroczne (uniwersalne) łączą cechy produktów letnich i zimowych. Charakteryzują się twardszą mieszanką gumową niż opony zimowe i mniej agresywnym bieżnikiem w porównaniu do letnich. Opony wielosezonowe Vredestein sprawdzają się w umiarkowanych warunkach klimatycznych, gdzie zimy są łagodne, a lato niezbyt gorące. Symbol 3PMSF na boku potwierdza ich przydatność w warunkach zimowych.

Opona osobowa oraz SUV – 265/50 R19 110 W

Opony osobowe Vredestein to zaawansowane technologicznie produkty przeznaczone dla szerokiej gamy pojazdów - od kompaktowych aut miejskich po luksusowe limuzyny i SUV-y. Innowacyjna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki zapewnia pewną trakcję w zróżnicowanych warunkach drogowych, a specjalna konstrukcja karkasu z włóknami poliamidowymi podnosi stabilność nawet podczas dynamicznej jazdy. Zoptymalizowana budowa klocków bieżnika ogranicza opory toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i ograniczenie emisji CO2. Jednocześnie opony te wyróżniają się wysokim komfortem akustycznym i pewnym prowadzeniem, niezależnie od rodzaju trasy.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 265/50 R19 Quatrac Pro+ XL FR

Opony całoroczne Vredestein Quatrac Pro+ 265 50 R19 110W są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Pierwsza liczba rozmiaru 265/50 R19 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 265 mm). Kolejne dwie cyfry (50) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna omawianej opony wynosi 19 cali (48.26 cm). Model Vredestein Quatrac Pro+ posiada indeks nośności 110 informujący, że maksymalne obciążenie na jedną oponę wynosi 1060 kilogramów. Z kolei indeks prędkości W umożliwia przemieszczanie się z prędkością do 270 km/h.

Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19 Rant ochronny (FSL) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 26 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 265/50 R19
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Quatrac Pro+
Etykieta UE C / B / 73 dB
Indeks nośności 110 (do 1060 kg/oponę)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FSL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S, FSL
Kod produktu 51419

XL, 3PMSF, M+S, FSL – co oznaczają symbole w modelu Quatrac Pro+?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S, FSL

Etykieta unijna opon 265/50 R19 110W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19 110 W XL FR uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach dostarcza istotnych informacji o ich wydajności, co ułatwia porównanie modeli przed zakupem. Informacje na etykiecie dotyczą oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz emitowanego hałasu zewnętrznego. Przedstawione są w skali od A do E dla oporów i przyczepności oraz od A do C i od jednej do trzech fal dla hałasu, z wartością podaną również w decybelach, co ułatwia wybór.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Vredestein Quatrac Pro+ 265/50 R19 110 W: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Lepsza klasa efektywności energetycznej opon, odzwierciedlona w unijnej etykiecie, oznacza niższe opory toczenia, co ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie emisji spalin. Ogumienie klasy "A" jest szczególnie ważne dla redukcji śladu węglowego, ponieważ zużywa mniej energii do poruszania się, co można przełożyć na zmniejszone zużycie paliwa i ograniczenie generowania zanieczyszczeń do atmosfery.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Opony z lepszą klasą przyczepności mogą przyczynić się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin, dzięki efektywniejszemu przenoszeniu siły hamowania. Pięciostopniowa skala od "A" do "E" (wcześniej siedmiostopniowa, zawierająca jeszcze oceny "F" oraz "G") informuje o tym, jak szybko ogumienie zatrzyma pojazd na mokrej drodze. Warto pamiętać, że wybór opony o wyższej klasie w kwestii tego parametru może też oznaczać korzyści dla środowiska i portfela długoterminowo. Przy wyborze konkretnego produktu, rozważ więc nie tylko hamowanie, ale również aspekty ekonomiczne i ekologiczne, które mogą mieć długofalowy wpływ na otoczenie i komfort poruszania się po drogach.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny toczenia wyszczególniony na etykiecie opony to ważny aspekt, który powinno się rozważyć przed zakupem ogumienia. Ten wskaźnik, mierzony w dziesiątych częściach jednostki BEL, określa poziom szumu emitowanego przez ogumienie w czasie poruszania się samochodem. Wyniki podawane są w zakresie od 67 do 78 dB - na tej podstawie oceniane są opony w kategoriach od A do C, gdzie A oznacza najcichsze modele. To istotne, gdyż różnica zaledwie 3 decybeli może znacząco wpływać na percepcję podróżujących autem. Wybór ogumienia klasy A może zwiększyć komfort jazdy i zredukować zmęczenie podczas długich tras. Co więcej, choć ten parametr nie określa hałasu wewnątrz kabiny, zakup mniej hałasujących opon może przyczynić się do ogólnej poprawy komfortu jazdy. Dzięki świadomemu rozeznaniu w temacie, kierowcy mogą cieszyć się spokojniejszą podróżą i jednocześnie zmniejszać ogólny szum na drogach szybkiego ruchu.