Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15C 102/100 T

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024/2025 Darmowa dostawa: 24 godziny
Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15 102/100 T - opona zimowa klasy średniej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
zimowa
Rozmiar
205/65 R15C
Rok produkcji
2024/2025
Indeks nośności
102/100 (do 850 kg/oponę)
Indeks prędkości
T (do 190 km/h)
Gwarancja
7 lat (84 miesiące)
D / B / 73 dB
C, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

482 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15C 102/100 T objęte 7-letnią gwarancją producenta. Model Snow Max 3 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak przystosowany do trudnych warunków kierunkowy wzór bieżnika, kompozycja gumy zachowująca elastyczność przy ekstremalnie niskich temperaturach czy technologia szybkiego odprowadzania wody zapewniająca stabilność na mokrych drogach. Prezentowana opona marki Uniroyal została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wysoki indeks ładowności 102/100 (do 850 kg) oraz rozmiar 205/65 R15C.

zimowa dostawcza do busa

Nowa opona zimowa Snow Max 3 marki Uniroyal

Opony zimowe Uniroyal zaprojektowano z myślą o trudnych warunkach pogodowych, wyposażając je w kierunkowy bieżnik z głębokimi rowkami do efektywnego odprowadzania wody i błota pośniegowego. Specjalna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki utrzymuje elastyczność w niskich temperaturach, co wpływa na lepszą przyczepność i bezpieczeństwo na śliskich oraz zaśnieżonych drogach, również podczas pokonywania zakrętów.

Opona dostawcza (do busa) – 205/65 R15 102/100 T

Opony dostawcze Uniroyal w rozmiarze 205/65R15C zostały zaprojektowane z myślą o VAN-ach, busach i półciężarówkach. Charakteryzują się wysoką wytrzymałością oraz odpornością na duże obciążenia, co jest niezbędne podczas intensywnej, codziennej eksploatacji. Dzięki podwójnym indeksom nośności - różnicującym obciążenie między pojedynczą felgą a układem bliźniaczym - zapewniają optymalne prowadzenie w różnych warunkach drogowych.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Uniroyal 205/65 R15 Snow Max 3

Celem opon zimowych Uniroyal Snow Max 3 205 65 R15C 102/100T jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Pierwsza liczba w rozmiarze 205/65 R15 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 205 mm). Wysokość profilu to 65, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 15 cali. Model Uniroyal Snow Max 3 posiada indeks nośności 102/100 mówiący, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 850 kg oraz indeks prędkości T zezwalający na jazdę do 190 km/h.

Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024/2025
Gwarancja 7 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 20 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 205/65 R15
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Uniroyal
Klasa średnia
Model Snow Max 3
Etykieta UE D / B / 73 dB
Indeks nośności 102/100 (do 850 kg/oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 30428

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Snow Max 3?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 205/65 R15 102/100T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15C 102/100 T uzyskała wynik: D/B/73 dB - szczegóły poniżej. Etykiety unijne na oponach to kluczowe narzędzie dla kierowców, pozwalające ocenić trzy główne parametry. Są to: poziom hałasu, efektywność paliwowa oraz przyczepność na mokrej nawierzchni. Dzięki temu, porównując etykiety różnych marek i modeli, kierowcy mogą wybrać opony, które zapewnią optymalne osiągi przy jednoczesnym uwzględnieniu ich budżetu.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Uniroyal Snow Max 3 205/65 R15 102/100 T: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Etykieta unijna na oponach, która klasyfikuje opory toczenia od A do E, stanowi kluczowe narzędzie dla każdego kierowcy dbającego o środowisko. Wybór opon z kategorią A lub B gwarantuje nie tylko mniejsze zużycie paliwa, ale także znacząco przyczynia się do redukcji emisji szkodliwych spalin. Dzięki temu kierowcy mają realny wpływ na ograniczenie swojego śladu węglowego, jednocześnie ciesząc się oszczędnościami wynikającymi z efektywniejszej jazdy.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Informacja o przyczepności na mokrej nawierzchni, zawarta na etykiecie unijnej, dostarcza kluczowych danych dotyczących bezpieczeństwa jazdy w zmiennych warunkach pogodowych. Skala od "A" do "E" (jeszcze do niedawna nawet "F" czy "G") wskazuje na efektywność hamowania na mokrych drogach, z "A" jako najwyższą możliwą oceną. Interesujące jest, że opona z oznaczeniem "A" jest w stanie skrócić drogę hamowania o kilka procent w porównaniu do tej z niższymi ocenami, co może oznaczać nawet kilka metrów mniej na asfalcie pokrytym wodą przy prędkości 80 km/h. Ta różnica skuteczności hamowania ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa, szczególnie w sytuacjach awaryjnych. Wybierając opony, kierowcy powinni rozważyć nie tylko ten parametr, ale również inne ważne aspekty, takie jak trwałość, komfort jazdy, a także efektywność paliwowa i wpływ opon na środowisko.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny to parametr, który w fabrykach ogumienia jest wnikliwie badany i prezentowany na etykiecie unijnej, dając kierowcom istotne informacje przy wyborze opon. Choć naklejka koncentruje się na hałasie poza kabiną, producenci nie ignorują tego wewnątrz niej, który jest równie ważny dla komfortu jazdy. Wyspecjalizowane badania, które obejmują jedynie głośność na zewnątrz auta, przyczyniają się do rozwoju opon, które minimalizują hałas również wewnątrz pojazdu. Dzięki temu, kierowcy mogą doświadczać cichej i spokojnej jazdy, nawet w głośnym otoczeniu miejskim. Warto podkreślić, że opony o niskim poziomie tego parametru nie tylko poprawiają jakość jazdy, ale także pomagają chronić środowisko poprzez redukcję zanieczyszczenia akustycznego. Wybór takich produktów to świadomy krok w stronę bardziej zrównoważonej i ekologicznej jazdy.