Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15C 112/110 R

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15 112/110 R - opona zimowa klasy ekonomicznej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
zimowa
Rozmiar
225/70 R15C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości
R (do 170 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
B / A / 71 dB
C, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

397 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15C 112/110 R objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model VanSmart Snow WL2 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak technologia szybkiego odprowadzania wody zapewniająca stabilność na mokrych drogach, liczne nacięcia podnoszące pewność prowadzenia na zaśnieżonych nawierzchniach czy mieszanka gumy utrzymująca swoje właściwości w ujemnych temperaturach. Prezentowana opona marki Maxxis została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 225/70 R15C oraz wzmocniona konstrukcja (C - cargo).

zimowa dostawcza do busa

Nowa opona zimowa VanSmart Snow WL2 marki Maxxis

Opony zimowe Maxxis charakteryzują się specjalną konstrukcją bieżnika oraz mieszanką gumową dostosowaną do niskich temperatur. Dodatek krzemionki zapobiega twardnieniu, co zwiększa elastyczność i poprawia przyczepność na śliskich nawierzchniach. Liczne nacięcia i lamele skutecznie odprowadzają wodę, śnieg i błoto pośniegowe, co ułatwia kontrolę nad pojazdem w trudnych warunkach.

Opona dostawcza (do busa) – 225/70 R15 112/110 R

Opony dostawcze Maxxis w rozmiarze 225/70R15C przeznaczone są do busów i pojazdów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony. Zaprojektowano je z myślą o większych obciążeniach, aby zagwarantować stabilność i bezpieczeństwo podczas transportu. Solidne ściany boczne oraz specjalna mieszanka gumowa zwiększają odporność na ścieranie, jednocześnie wydłużając żywotność ogumienia. W rezultacie opony zachowują optymalną przyczepność nawet przy pełnym załadunku i utrzymują wysokie parametry w wymagających warunkach eksploatacji.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Maxxis 225/70 R15 VanSmart Snow WL2

Zadaniem opon zimowych Maxxis VanSmart Snow WL2 225 70 R15C 112/110R jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. W przypadku rozmiaru 225/70 R15 szerokość bieżnika wynosi 225 mm, wysokość profilu (70), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 15 cali. Następne oznaczenia (112/110 i R) to odpowiednio indeks nośności i prędkości opon Maxxis VanSmart Snow WL2. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 1120 kg/oponę) dozwolone podczas jazdy do prędkości maksymalnej 170 km/h.

Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 szt. (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/70 R15
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Maxxis
Klasa ekonomiczna
Model VanSmart Snow WL2
Etykieta UE B / A / 71 dB
Indeks nośności 112/110 (do 1120 kg/oponę)
Indeks prędkości R (do 170 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 33364

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu VanSmart Snow WL2?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/70 R15 112/110R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15C 112/110 R uzyskała wynik: B/A/71 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach umożliwia łatwe porównanie produktów poprzez informowanie o trzech kluczowych parametrach. To: opory toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni i poziom hałasu zewnętrznego. Klasyfikacja prezentowana jest na skali od A do E dla dwóch pierwszych kryteriów, natomiast szum podczas jazdy jest oceniany od A do C, dodatkowo wskazywany w decybelach i przez maksymalnie trzy fale. Te informacje ułatwiają dobór optymalnego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa B Przyczepność: klasa A Hałas: 71 decybeli
Etykieta UE opony Maxxis VanSmart Snow WL2 225/70 R15 112/110 R: opór toczenia – B, hamowanie – A, hałas – 71 dB

Opór toczenia: klasa B

Efektywność paliwowa to czynnik, który każdy kierowca powinien rozważyć przy wyborze ogumienia. Opony z najlepszą oceną "A" w tej kategorii zapewniają minimalny opór toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i ograniczenie emisji spalin. W przeciwieństwie do nich, te z klasy "E" są znacznie mniej ekonomiczne. Inwestycja w opony o lepszej klasie to sposób na oszczędności i dbałość o środowisko.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Parametr hamowania na mokrej nawierzchni to kluczowa informacja na etykiecie opony, podzielona na klasy od "A" (najlepsza efektywność) do "G" w starszych wersjach etykiet oraz od "A" do "E" w nowszych. Klasyfikacja ta odnosi się do skuteczności zatrzymywania się na mokrej, utwardzonej drodze, gdzie różnica w drodze hamowania między poszczególnymi klasami może być znacząca, osiągając nawet kilkanaście metrów. Testy wykonuje się przy standardowej prędkości 80 km/h, a mierzone są zarówno droga hamowania, jak i siła tarcia. Zrozumienie tego parametru jest istotne, gdyż bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w trudnych, deszczowych warunkach. Przy wyborze opony warto więc zwrócić uwagę na tę ocenę, ale także na inne aspekty takie jak trwałość, hałas czy efektywność paliwowa.

Hałas zewnętrzny: 71 decybeli

Hałas zewnętrzny generowany przez opony ma nie tylko wpływ na komfort jazdy, ale jest również ważnym czynnikiem ekologicznym, zwłaszcza w gęsto zabudowanych obszarach miejskich. Poziom głośności opony, określany na etykietach UE w skali od A do C i mierzony w decybelach (dB), odgrywa istotną rolę w redukcji zanieczyszczenia akustycznego. Opony klasy A, emitujące najmniej szumu, przyczyniają się do obniżenia ogólnego poziomu hałasu co może mieć pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie okolicznych mieszkańców. Dodatkowo, zmniejszenie hałasu drogowego ma znaczenie dla dzikiej fauny, której życie często zakłócane jest przez stresujące odgłosy. Wybierając opony z niższym poziomem hałasu, kierowcy nie tylko zyskują na komforcie, ale także przyczyniają się do stworzenia bardziej zrównoważonego i przyjaznego środowiska w swoich społecznościach.