Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14C 95/93 T

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14 95/93 T - opona całoroczna klasy budżetowej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
całoroczna
Rozmiar
175/70 R14C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
95/93 (do 690 kg/oponę)
Indeks prędkości
T (do 190 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

204 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14C 95/93 T objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model iGreen VAN 4S stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak specjalna kompozycja gumy gwarantująca odpowiednią przyczepność przez cały rok, podwójny system rowków skutecznie odprowadzający wodę i błoto pośniegowe czy technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury. Prezentowana opona marki Leao została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 175/70 R14C oraz wzmocniona konstrukcja (C - cargo).

wielosezonowa całoroczna dostawcza do busa

Nowa opona całoroczna iGreen VAN 4S marki Leao

Konstrukcja opon całorocznych Leao łączy właściwości produktów letnich i zimowych, co pozwala na ich efektywne wykorzystanie w codziennej jeździe po mieście oraz na krótkich dystansach. Specjalna mieszanka gumowa w połączeniu ze starannie zaprojektowanym bieżnikiem wpływa na stabilne prowadzenie i bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych. Zastosowanie ogumienia uniwersalnego przynosi również korzyści ekonomiczne, eliminując potrzebę sezonowej wymiany opon.

Opona dostawcza (do busa) – 175/70 R14 95/93 T

Opony dostawcze Leao w rozmiarze 175/70R14C są dedykowane VAN-om, busom i półciężarówkom, które wymagają specjalistycznego ogumienia do pracy pod dużym obciążeniem. Wzmocniona konstrukcja zwiększa wytrzymałość i odporność na intensywną eksploatację, co sprawdza się w transporcie towarów i usługach logistycznych. Podwójne indeksy nośności umożliwiają dostosowanie do różnych konfiguracji montażu, zapewniając lepszą stabilność i pewność prowadzenia w każdych warunkach.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Leao 175/70 R14 iGreen VAN 4S

Celem opon wielosezonowych Leao iGreen VAN 4S 175 70 R14C 95/93T jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Pierwsza liczba rozmiaru 175/70 R14 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 175 mm). Kolejne dwie cyfry (70) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna prezentowanego produktu wynosi 14 cali (35.56 cm). Opony Leao iGreen VAN 4S mają indeks prędkości T (wskazujący dopuszczalną szybkość na poziomie 190 km/h) i indeks nośności 95/93 (określający maksymalne obciążenie równe 690 kg/oponę).

Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 27 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 175/70 R14
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Leao
Klasa budżetowa
Model iGreen VAN 4S
Etykieta UE D / B / 73 dB
Indeks nośności 95/93 (do 690 kg/oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 48522

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu iGreen VAN 4S?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 175/70 R14 95/93T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14C 95/93 T uzyskała wynik: D/B/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta jest obowiązkowym oznaczeniem w UE, które dostarcza kluczowych informacji o parametrach opon. Ma na celu ułatwienie klientom wyboru odpowiedniego modelu. Informuje o trzech głównych aspektach: poziomie hałasu generowanym podczas jazdy, efektywności zużycia paliwa oraz przyczepności na mokrej nawierzchni. Dzięki temu kierowcy mogą porównać różne modele pod kątem ich osiągów i ceny, wybierając opony najlepiej dopasowane do swoich potrzeb i budżetu.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Leao iGreen VAN 4S 175/70 R14 95/93 T: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Wybierając opony, warto zwrócić uwagę na ich efektywność paliwową, która bezpośrednio wpływa na ekonomię jazdy. Opony z niższym oporem toczenia, oznaczone jako klasa "A" na unijnej etykiecie, zapewniają znaczne oszczędności i są bardziej przyjazne dla środowiska. W przeciwieństwie do nich, te z klasy "E" zwiększają zużycie paliwa. Ważne jest, aby pamiętać, że wybór ogumienia z lepszą oceną to inwestycja zarówno w ekonomiczną jazdę, jak i w ochronę środowiska.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Etykieta unijna dostarcza istotnych informacji, między innymi o przyczepności opon na mokrej nawierzchni, oceniając ich wydajność w kluczowym aspekcie bezpieczeństwa - hamowaniu. Do wyznaczenia klasy przyczepności mierzy się zarówno drogę hamowania, jak i siłę tarcia gumy o mokrą nawierzchnię, a wyniki porównuje się z modelem referencyjnym. Produkty otrzymują ocenę od "A" do "E", gdzie pierwsze litery alfabetu oznaczają krótszą drogę hamowania. Ważne jest zauważenie, że jeszcze niedawno celowo nie stosowało się w skali "D", co podkreślało różnicę pomiędzy ogumieniem o wyższej wydajności. Wyroby ze stopniem "G" (na etykiecie sprzed VII 2021 roku), uznane za niebezpieczne, nie są obecnie wprowadzane na rynek. Wybierając nowy komplet, warto więc kierować się nie tylko ich klasą przyczepności, ale także reputacją producenta i opiniami użytkowników, aby zapewnić sobie i pasażerom najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny toczenia wyszczególniony na etykiecie opony to ważny aspekt, który powinno się rozważyć przed zakupem ogumienia. Ten wskaźnik, mierzony w dziesiątych częściach jednostki BEL, określa poziom szumu emitowanego przez ogumienie w czasie poruszania się samochodem. Wyniki podawane są w zakresie od 67 do 78 dB - na tej podstawie oceniane są opony w kategoriach od A do C, gdzie A oznacza najcichsze modele. To istotne, gdyż różnica zaledwie 3 decybeli może znacząco wpływać na percepcję podróżujących autem. Wybór ogumienia klasy A może zwiększyć komfort jazdy i zredukować zmęczenie podczas długich tras. Co więcej, choć ten parametr nie określa hałasu wewnątrz kabiny, zakup mniej hałasujących opon może przyczynić się do ogólnej poprawy komfortu jazdy. Dzięki świadomemu rozeznaniu w temacie, kierowcy mogą cieszyć się spokojniejszą podróżą i jednocześnie zmniejszać ogólny szum na drogach szybkiego ruchu.