Hifly All-Turi 221 195/65 R15 95 H XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Hifly All-Turi 221 195/65 R15 95 H - opona całoroczna klasy ekonomicznej do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
195/65 R15
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
95 (do 690 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
D / C / 72 dB
XL, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

241 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Hifly All-Turi 221 195/65 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hifly All-Turi 221 195/65 R15 95 H XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model All-Turi 221 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą nowoczesny symetryczny wzór rowków bieżnika, unikalne połączenie właściwości opon letnich i zimowych czy adaptacyjna struktura bloków i żeber dostosowująca się do temperatury otoczenia. Prezentowana opona marki Hifly została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 195/65 R15 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

wielosezonowa całoroczna osobowa

Nowa opona całoroczna All-Turi 221 marki Hifly

Ogumienie wielosezonowe to praktyczne rozwiązanie dla osób preferujących spokojny styl jazdy, głównie w warunkach miejskich. Opony całoroczne Hifly posiadają symetryczny bieżnik z podziałem na strefy: letnią, zapewniającą dobrą przyczepność na suchej nawierzchni, oraz zimową, zwiększającą bezpieczeństwo na śniegu. Przystosowanie do różnych warunków eliminuje potrzebę sezonowej wymiany opon, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Opona osobowa – 195/65 R15 95 H

Opony osobowe Hifly wyznaczają standard w świecie ogumienia, obejmując szeroki wachlarz pojazdów - od kompaktowych aut miejskich po sedany, SUV-y i crossovery. Starannie dobrane parametry techniczne i innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne sprawiają, że cechują się one doskonałą przyczepnością, wytrzymałością oraz komfortem prowadzenia. Dzięki zoptymalizowanej budowie bieżnika i mieszance gumowej z domieszką krzemionki efektywnie redukują opory toczenia, pozwalając oszczędzić paliwo i zachować stabilność nawet w wymagających warunkach drogowych.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Hifly 195/65 R15 All-Turi 221 XL

Opony całoroczne Hifly All-Turi 221 195 65 R15 95H są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Prezentowany rozmiar 195/65 R15 należy interpretować w następujący sposób. Pierwsza liczba (195) to szerokość opony w milimetrach, dwie kolejne cyfry (65) oznaczają wysokość profilu, a trzecia to średnica opony podawana w calach (tutaj 15). Opony Hifly All-Turi 221 mają indeks nośności 95 oraz prędkości H. Oznacza to, że podczas jazdy z maksymalną dopuszczalną szybkością do 210 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie 690 kilogramów.

Hifly All-Turi 221 195/65 R15 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 szt. (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 195/65 R15
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Hifly
Klasa ekonomiczna
Model All-Turi 221
Etykieta UE D / C / 72 dB
Indeks nośności 95 (do 690 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 41354

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu All-Turi 221?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 195/65 R15 95H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hifly All-Turi 221 195/65 R15 95 H XL uzyskała wynik: D/C/72 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach, obowiązująca od 2012 roku, jest narzędziem porównawczym podobnym do naklejek na sprzęcie AGD. Zawiera istotne informacje dotyczące efektywności paliwowej (opory toczenia), przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomu hałasu generowanego podczas jazdy. Dzięki tym danym, kierowcy mogą łatwiej wybrać ogumienie najlepiej dopasowane do ich pojazdu i preferencji jazdy.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa C Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Hifly All-Turi 221 195/65 R15 95 H: opór toczenia – D, hamowanie – C, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa D

Informacje o oszczędności paliwowej opon, prezentowane na etykiecie unijnej są bardzo cenne dla kierowców. Opony z klasy A (czyli te o najlepszej efektywności) zapewniają znaczącą redukcję spalania paliwa i minimalizują emisję szkodliwych spalin do atmosfery. Wybór ogumienia o niskim oporze toczenia nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również pomaga w ochronie środowiska naturalnego.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Droga hamowania na mokrej nawierzchni to techniczny parametr umieszczony na etykiecie każdej nowej opony, który odzwierciedla jej zdolność do zatrzymania pojazdu na mokrym podłożu. Skala od A (najlepsza) do E (dawniej - G, najsłabsza) pozwala na szybką ocenę i porównanie ogumienia. Za tymi literami kryją się złożone badania i testy przeprowadzone według unijnych standardów. Jest to tylko jeden z wielu czynników, które należy uwzględnić przy wyborze opon, w tym trwałość, opór toczenia czy hałas. Dlatego też, interpretując je, należy wziąć pod uwagę całościowy obraz wydajności opony w różnych warunkach użytkowania.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Zewnętrzny hałas toczenia opon to ważny parametr dla kierowców ceniących spokojną jazdę. Wartość tego parametru, podawana na etykiecie unijnej opony, mieści się w zakresie od 67 do 78 decybeli (dB). Wszystkie nowe wyroby są klasyfikowane od A do C, gdzie ocena A reprezentuje ogumienie najcichsze, zapewniające największy komfort jazdy. Ten czynnik, mierzony przy prędkości 80 km/h, informuje o poziomie szumu emitowanym przez oponę na zewnątrz, co przekłada się również na ogólne doznania z poruszania się. Różnica 3 decybeli może znacząco na to wpłynąć, co warto mieć na uwadze, kupując nowy komplet kół do auta.