Hifly All-Turi 221 165/60 R15 77 T

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Hifly All-Turi 221 165/60 R15
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hifly All-Turi 221 165/60 R15 77 T objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model All-Turi 221 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak symbol 3PMSF informujący o wysokiej efektywności w niskich temperaturach, nowoczesny symetryczny wzór rowków bieżnika czy efektywny system drenażu zapewniający kontrolę na mokrej nawierzchni. Prezentowana opona marki Hifly została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 77 T oraz rozmiar 165/60 R15.
Nowa opona całoroczna All-Turi 221 marki Hifly
Opony całoroczne Hifly są zaprojektowane do użytku przez cały rok, doskonale sprawdzając się w regionach o łagodnych warunkach pogodowych. Oferują zrównoważone właściwości modeli letnich i zimowych, eliminując potrzebę sezonowej wymiany. Ich symetryczny bieżnik i mieszanka gumowa są dostosowane do jazdy zarówno po suchych, jak i ośnieżonych nawierzchniach, choć nie zapewniają maksymalnej wydajności w skrajnych temperaturach.
Opona osobowa oraz SUV – 165/60 R15 77 T
Opony osobowe Hifly stanowią kluczowy element wyposażenia każdego pojazdu. Rozbudowana sieć kanałów i rowków zwiększa przyczepność na mokrych nawierzchniach, minimalizując ryzyko poślizgu. Wzmocniona strefa barku gwarantuje precyzję prowadzenia przy dynamicznych manewrach, a kontrolowana sztywność konstrukcji przekłada się na przewidywalne zachowanie w sytuacjach awaryjnych. Inteligentne połączenie twardości i elastyczności gumy zapewnia zarówno skuteczną trakcję w trudniejszych warunkach, jak i wysoki komfort akustyczny podczas codziennej eksploatacji.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Hifly 165/60 R15 All-Turi 221
Opony całoroczne Hifly All-Turi 221 165 60 R15 77T zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Oznaczenie 165/60 R15 wskazuje kolejno szerokość bieżnika 165 mm, profil równy 60% tej szerokości oraz średnicę osadzenia 15 cali ( 38.10 cm). Indeks nośności 77 odpowiada maksymalnemu obciążeniu 412 kg na oponę, a indeks prędkości T dopuszcza jazdę z prędkością do 190 km/h.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | 2 lata |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 50 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 165/60 R15 |
---|---|
Sezon | opony całoroczne |
Przeznaczenie | auta osobowe |
Producent | Hifly |
Klasa | budżetowa |
Model | All-Turi 221 |
Etykieta UE | D / C / 71 dB |
Indeks nośności | 77 (do 412 kg/oponę) |
Indeks prędkości | T (do 190 km/h) |
Symbol alpejski | Tak (płatek śniegu) |
Oznaczenia | 3PMSF, M+S |
Kod produktu | 26570 |
3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu All-Turi 221?
- 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
- M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.

Etykieta unijna opon 165/60 R15 77T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hifly All-Turi 221 165/60 R15 77 T uzyskała wynik: D/C/71 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach, podobna do tych na sprzęcie AGD/RTV, jest niezwykle pomocna przy wyborze ogumienia. Ułatwia porównanie podstawowych właściwości, takich jak opory toczenia, przyczepność na mokrych nawierzchniach i poziom hałasu. Klasyfikacje dla dwóch pierwszych z wymienionych parametrów mieszczą się w zakresie A do E. Hałas zaprezentowano symbolami od A do C oraz w skali od 1 do 3 fal, z dodatkową wartością w dB, co ułatwia podjęcie świadomej decyzji zakupowej.

Opór toczenia: klasa D
Opony z niskim oporem toczenia są nie tylko bardziej efektywne pod względem zużycia paliwa, ale także przyczyniają się do ograniczenia emisji spalin. Na etykiecie unijnej opony oznaczone jako klasa "A" dają największe oszczędności, podczas gdy modele z klasy "E" są mniej ekonomiczne. Kupując opony o wysokiej efektywności paliwowej, możesz zauważyć znaczące zmniejszenie kosztów eksploatacji auta - to rozsądny wybór dla świadomych kierowców.
Hamowanie na mokrym: klasa C
Informacja o przyczepności na mokrej nawierzchni, przedstawiana na etykiecie unijnej opony, jest istotnym wskaźnikiem bezpieczeństwa. Oceniana poprzez pomiar drogi hamowania i siły tarcia, określa, jak skutecznie pojazd zatrzyma się na mokrym podłożu. Produkty są klasyfikowane od "A" (najlepsze) do "E", przy czym warto pamiętać, że jeszcze niedawna pomijano klasę "D" - dla jasności i bardziej wyrazistego odróżnienia opon lepszych od słabszych. Dodatkowo, obecnie opony z literą "G" (takie były dopuszczane do sprzedaży aż do 2021 roku) ze względu na niską przyczepność zostały wykluczone z rynku, co pokazuje, jak wysokie standardy bezpieczeństwa obowiązują w Unii Europejskiej.
Hałas zewnętrzny: 71 decybeli
Oprócz wpływu na komfort jazdy i środowisko, hałas zewnętrzny opon to parametr, który ma również związek z wydajnością paliwową pojazdu. Ogumienie, w którym jest on niższy, zazwyczaj, jest również bardziej efektywne pod względem oporów toczenia, co przekłada się na oszczędności paliwa. Zapis pomiaru szumów w odległości 7,5 metra od toru jazdy, w zakresie 67 do 78 decybeli, odzwierciedla nie tylko komfort akustyczny, ale również wydajność ogumienia. Ciekawostką jest, że niektóre firmy oponiarskie inwestują w badania nad materiałami, które mogą jednocześnie zmniejszać głośność i poprawiać przyczepność, co jest szczególnie istotne w zmieniających się warunkach pogodowych.