Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18 95 Y XL FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18 95 Y - opona całoroczna klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
235/40 R18
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
95 (do 690 kg/oponę)
Indeks prędkości
Y (do 300 km/h)
Gwarancja
dożywotnia (120 miesięcy)
Etykieta UE

Cena za sztukę

503 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18 95 Y XL FR objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Kinergy 4S2 H750 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak wszechstronny profil bieżnika zaprojektowany dla stabilności na każdej nawierzchni, technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury czy homologacja 3PMSF potwierdzająca skuteczność przy ujemnych wskazaniach termometru. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 235/40 R18 oraz podwyższony indeks nośności 95 (do 690 kg na oponę).

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna Kinergy 4S2 H750 marki Hankook

Opony całoroczne Hankook to uniwersalne rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą korzystać z jednego kompletu ogumienia przez cały rok, bez konieczności sezonowej wymiany. Łączą one cechy modeli letnich i zimowych, zapewniając dobrą przyczepność zarówno na suchej, mokrej, jak i ośnieżonej nawierzchni. Specjalna mieszanka gumowa i zróżnicowany wzór bieżnika pozwalają na stabilną jazdę w zmiennych warunkach pogodowych. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu potwierdza ich skuteczność w zimowych warunkach.

Opona osobowa oraz SUV – 235/40 R18 95 Y

Opony osobowe Hankook zaprojektowano z myślą o szerokiej gamie samochodów - od kompaktowych hatchbacków, przez rodzinne sedany, aż po sportowe modele i przestronne SUV-y. Ich zaawansowana konstrukcja oraz specjalnie dobrana mieszanka gumowa zapewniają pewną przyczepność i stabilność na zróżnicowanych nawierzchniach, podnosząc bezpieczeństwo nawet w trudnych warunkach pogodowych. Zredukowane opory toczenia przyczyniają się do niższego zużycia paliwa, a skuteczne wygłuszenie bieżnika ogranicza hałas, zwiększając komfort codziennej jazdy.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Hankook 235/40 R18 Kinergy 4S2 H750 XL FR

Opony całoroczne Hankook Kinergy 4S2 H750 235 40 R18 95Y są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. W przypadku rozmiaru 235/40 R18 szerokość bieżnika wynosi 235 mm, wysokość profilu (40), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 18 cali. Opona Hankook Kinergy 4S2 H750 posiada indeks prędkości Y (dopuszczalna jazda do 300 km/h) oraz nośności 95 (najwyższa wartość obciążenia wynosi 690 kilogramów na oponę).

Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18 Rant ochronny (FR) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja dożywotnia
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 235/40 R18
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Hankook
Klasa premium
Model Kinergy 4S2 H750
Etykieta UE C / B / 72 dB
Indeks nośności 95 (do 690 kg/oponę)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FR)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S, ZR, FR
Kod produktu 41390

XL, 3PMSF, M+S, ZR, FR – co oznaczają symbole w modelu Kinergy 4S2 H750?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • ZR / Oznaczenie ZR wskazuje, że opona jest przystosowana do jazdy z prędkościami do 240 km/h przy pełnej dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu. Przy prędkościach przekraczających 240 km/h masa pojazdu musi być zmniejszona, aby zapewnić bezpieczeństwo i optymalne właściwości jezdne.
  • FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S, ZR, FR

Etykieta unijna opon 235/40 R18 95Y – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18 95 Y XL FR uzyskała wynik: C/B/72 dB - szczegóły poniżej. System etykietowania opon w UE oferuje przystępną ocenę trzech istotnych parametrów: oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz emitowanego hałasu zewnętrznego. Produkty są klasyfikowane od A do E dla pierwszych dwóch parametrów. Hałas z kolei w skali od A do C. Jest też mierzony w decybelach i oznaczony liczbą fal, od jednej do trzech, co pomaga konsumentom w dokonaniu świadomego wyboru.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Hankook Kinergy 4S2 H750 235/40 R18 95 Y: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa C

Opony z niskim oporem toczenia są nie tylko bardziej efektywne pod względem zużycia paliwa, ale także przyczyniają się do ograniczenia emisji spalin. Na etykiecie unijnej opony oznaczone jako klasa "A" dają największe oszczędności, podczas gdy modele z klasy "E" są mniej ekonomiczne. Kupując opony o wysokiej efektywności paliwowej, możesz zauważyć znaczące zmniejszenie kosztów eksploatacji auta - to rozsądny wybór dla świadomych kierowców.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Droga hamowania na mokrej drodze jest czynnikiem, który informuje o przyczepności opony na wilgotnym podłożu. Każda z nich ma przypisaną klasę od A (najkrótsza) do E (wcześniej - G), pokazującą efektywność zatrzymywania się pojazdu w warunkach wysokiej wilgotności podłoża. Jest to ważny element teoretyczny, który pozwala na porównanie różnych modeli opon, jednak nie powinien być jedynym kryterium wyboru. Informacje takie jak zużycie, ciśnienie czy temperatura również wpływają na rzeczywistą przyczepność. Dlatego, choć to niezwykle ważne, klasy drogi hamowania należy analizować w szerszym kontekście, biorąc pod uwagę bezpieczeństwo i wydajność konkretnego produktu.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Hałas toczenia opony, mierzony w decybelach (skrót dB), to istotny parametr, który ewoluował dzięki zaawansowanym technologiom w produkcji opon. Wartości szumu zewnętrznego, mieszczące się w zakresie od 67 do 78 dB, są klasyfikowane od A do C, gdzie A oznacza najniższy poziom głośności. Ciekawostką jest, że innowacje w projektowaniu bieżnika i wykorzystanie nowych materiałów znacząco przyczyniają się do jej redukcji. Co więcej, producenci opon dążą do tworzenia modeli, które nie tylko są ciche, ale także oferują lepszą przyczepność i wydłużoną żywotność. To pokazuje, jak branża oponiarska reaguje na potrzeby kierowców poszukujących sposobów na cichą, ale i wydajną jazdę.