Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17 106 V XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17 106 V - opona całoroczna klasy budżetowej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
225/65 R17
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości
V (do 240 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

316 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17 106 V XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model SureGrip A/S Nano stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak homologacja 3PMSF potwierdzająca skuteczność przy ujemnych wskazaniach termometru, wszechstronny profil bieżnika zaprojektowany dla stabilności na każdej nawierzchni czy efektywny system drenażu zapewniający kontrolę na mokrej nawierzchni. Prezentowana opona marki Gripmax została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona struktura (oznaczenie XL) oraz podwyższony indeks nośności 106 (do 950 kg na oponę).

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna SureGrip A/S Nano marki Gripmax

Opony całoroczne Gripmax sprawdzają się w zmiennych warunkach pogodowych dzięki specjalnej mieszance gumowej, która zapewnia niezawodną przyczepność w różnych temperaturach. Ich kierunkowy bieżnik został zaprojektowany tak, aby zapewniać stabilność zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, co przekłada się na bezpieczną i komfortową jazdę. Modele wielosezonowe to uniwersalne rozwiązanie dla kierowców poruszających się głównie po mieście i pokonujących niewielkie przebiegi.

Opona osobowa oraz SUV – 225/65 R17 106 V

Opony osobowe Gripmax to najchętniej wybierany segment ogumienia, projektowany tak, aby sprostać potrzebom zarówno miejskich kompaktów, jak i luksusowych limuzyn. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom konstrukcyjnym znacząco ograniczają opory toczenia, przekładając się na odczuwalnie niższe spalanie paliwa. Specjalnie opracowana mieszanka gumowa zapewnia doskonałe osiągi w różnych warunkach drogowych, a wzmocniona struktura bieżnika przedłuża żywotność opony. W rezultacie kierowcy otrzymują bezpieczne, komfortowe i trwałe rozwiązanie, gwarantujące pewną trakcję w każdej sytuacji.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Gripmax 225/65 R17 SureGrip A/S Nano XL

Opony całoroczne Gripmax SureGrip A/S Nano 225 65 R17 106V mają za zadanie zapewnić bezpieczne podróżowanie niezależnie od panujących warunków drogowych. Prezentowany rozmiar 225/65 R17 należy interpretować w następujący sposób. Pierwsza liczba (225) to szerokość opony w milimetrach, dwie kolejne cyfry (65) oznaczają wysokość profilu, a trzecia to średnica opony podawana w calach (tutaj 17). Opony Gripmax SureGrip A/S Nano mają indeks szybkości V (oznaczający maksymalną prędkość wynoszącą 240 km/h) i indeks nośności 106 (dopuszczający obciążenie równe 950 kg na oponę).

Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/65 R17
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Gripmax
Klasa budżetowa
Model SureGrip A/S Nano
Etykieta UE C / C / 72 dB
Indeks nośności 106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 52614

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu SureGrip A/S Nano?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/65 R17 106V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17 106 V XL uzyskała wynik: C/C/72 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna opon to praktyczne narzędzie umożliwiające łatwe porównanie produktów pod względem ich wydajności. Informacje, takie jak opory toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni i emitowany hałas zewnętrzny, są prezentowane w przystępny sposób na naklejkach. Dla pierwszych dwóch parametrów opony klasyfikowane są od A do E. Poziom hałasu natomiast od A do C oraz w skali od jednej do trzech fal, z dodatkowym oznaczeniem decybelowym.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa C Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Gripmax SureGrip A/S Nano 225/65 R17 106 V: opór toczenia – C, hamowanie – C, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa C

Lepsza klasa efektywności energetycznej opon, odzwierciedlona w unijnej etykiecie, oznacza niższe opory toczenia, co ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie emisji spalin. Ogumienie klasy "A" jest szczególnie ważne dla redukcji śladu węglowego, ponieważ zużywa mniej energii do poruszania się, co można przełożyć na zmniejszone zużycie paliwa i ograniczenie generowania zanieczyszczeń do atmosfery.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Fragment etykiety unijnej dotyczący przyczepności na mokrej nawierzchni dostarcza ważnych informacji poprzez porównanie opony do standardowego modelu referencyjnego. Kategorie od "A" do "E" (wcześniej do "F" oraz "G") wskazują, jak efektywnie produkt radzi sobie z hamowaniem na asfalcie po opadach. Interesującą uwagą jest to, że kategoria "D" jeszcze do niedawna nie była używana, co pozwalało zaznaczyć wyraźny podział między wyższymi (A-C) i niższymi (E-G) klasami. Co więcej, ciekawostką jest fakt, że opony oznaczone jako "G" nie są już dopuszczane do sprzedaży w UE, co sprawiło, że standardy bezpieczeństwa i wydajności wzrosły.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Hałas zewnętrzny to parametr, który w fabrykach ogumienia jest wnikliwie badany i prezentowany na etykiecie unijnej, dając kierowcom istotne informacje przy wyborze opon. Choć naklejka koncentruje się na hałasie poza kabiną, producenci nie ignorują tego wewnątrz niej, który jest równie ważny dla komfortu jazdy. Wyspecjalizowane badania, które obejmują jedynie głośność na zewnątrz auta, przyczyniają się do rozwoju opon, które minimalizują hałas również wewnątrz pojazdu. Dzięki temu, kierowcy mogą doświadczać cichej i spokojnej jazdy, nawet w głośnym otoczeniu miejskim. Warto podkreślić, że opony o niskim poziomie tego parametru nie tylko poprawiają jakość jazdy, ale także pomagają chronić środowisko poprzez redukcję zanieczyszczenia akustycznego. Wybór takich produktów to świadomy krok w stronę bardziej zrównoważonej i ekologicznej jazdy.