Goodride SC328 225/65 R16C 112/110 R

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Goodride SC328 225/65 R16
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Goodride SC328 225/65 R16C 112/110 R objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model SC328 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą głębokie i wygładzone kanały podwyższające odporność na aquaplaning, sztywne elementy barkowe poprawiające reakcję auta podczas pokonywania zakrętów czy wytrzymała mieszanka gumy odporna na wysokie temperatury. Prezentowana opona marki Goodride została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona konstrukcja (C - cargo) oraz wysoki indeks ładowności 112/110 (do 1120 kg).
Nowa opona letnia SC328 marki Goodride
Opony letnie Goodride zaprojektowano z myślą o pracy w wyższych temperaturach, a ich innowacyjny symetryczny bieżnik minimalizuje ryzyko poślizgu na mokrym asfalcie. Zaawansowana mieszanka gumowa zapewnia wysoką odporność na przegrzanie i przedwczesne zużycie, co gwarantuje stabilność jazdy w upalne dni. Dodatkowo zastosowanie technologii zmniejszających opory toczenia przyczynia się do wyższej efektywności paliwowej, co z pewnością docenią kierowcy dbający o ekologię.
Opona dostawcza (do busa) – 225/65 R16 112/110 R
Opony dostawcze Goodride 225/65R16C, przeznaczone do busów i aut o masie całkowitej do 3,5 tony, zostały zaprojektowane z myślą o zwiększonych obciążeniach i intensywnej eksploatacji. Wzmocniona konstrukcja, oznaczona symbolem C, zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia i nadmierne zużycie, co przekłada się na dłuższą trwałość ogumienia. Dwa indeksy nośności określają maksymalne obciążenie zarówno dla pojedynczych kół, jak i układów bliźniaczych, co umożliwia precyzyjne dopasowanie opon do specyfiki użytkowania pojazdu.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Goodride 225/65 R16 SC328
Celem opon letnich Goodride SC328 225 65 R16C 112/110R jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. W przypadku rozmiaru 225/65 R16 szerokość bieżnika wynosi 225 mm, wysokość profilu (65), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 16 cali. Opony Goodride SC328 mają indeks nośności 112/110 oraz szybkości R. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 170 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 1120 kg.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | dożywotnia |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 29 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 24 godziny |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 225/65 R16 |
---|---|
Sezon | opony letnie |
Przeznaczenie | auta dostawcze |
Producent | Goodride |
Klasa | ekonomiczna |
Model | SC328 |
Etykieta UE | C / B / 72 dB |
Indeks nośności | 112/110 (do 1120 kg/oponę) |
Indeks prędkości | R (do 170 km/h) |
Wzmocnienie | Tak (C) |
Oznaczenia | C |
Kod produktu | 24656 |
C – co oznaczają symbole w modelu SC328?
- C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.

Etykieta unijna opon 225/65 R16 112/110R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Goodride SC328 225/65 R16C 112/110 R uzyskała wynik: C/B/72 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach, znana z podobieństwa do etykiet sprzętu AGD/RTV, przedstawia kluczowe osiągi danego produktu. Informuje ona o oporach toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomie hałasu zewnętrznego, umożliwiając porównanie różnych modeli. Opony są klasyfikowane w skali od A do E dla pierwszych dwóch parametrów, a hałas od A do C oraz w decybelach. Jest też wizualizowany za pomocą od jednej do trzech fal.

Opór toczenia: klasa C
Wybór opon o dobrej efektywności paliwowej to decyzja, która przynosi korzyści zarówno dla portfela, jak i dla środowiska. Opony z klasy "A" na etykiecie unijnej w tym zakresie oferują najniższy opór toczenia, co znacząco redukuje zużycie paliwa oraz emisję spalin. Modele te są idealnym wyborem dla kierowców szukających oszczędności i chcących jednocześnie działać na rzecz ochrony środowiska. Z kolei opony z klasy "E" mogą znacząco zwiększać koszty eksploatacji pojazdu.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest jednym z fundamentalnych wskaźników bezpieczeństwa, który znajduje się na etykiecie unijnej każdej opony. Klasyfikacja ta, wyrażona literami od "A" do "E" (przed 2021 była to skala "A-G"), gdzie "A" oznacza najkrótszą drogę hamowania, jest niezwykle pomocna przy wyborze odpowiednich opon. Wybierając ogumienie z wyższą klasą przyczepności, kierowcy mogą spodziewać się lepszej reakcji na hamowanie w trudnych warunkach deszczowych. Podczas dokonywania wyboru opon, warto również rozważyć inne aspekty, takie jak trwałość opony, jej wpływ na zużycie paliwa oraz komfort jazdy, aby zapewnić sobie optymalne warunki podróży.
Hałas zewnętrzny: 72 decybele
W świecie motoryzacji, gdzie samochody elektryczne zyskują na popularności ze względu na ich cichą pracę i ekologię, hałas zewnętrzny opon staje się jeszcze bardziej istotny. Etykieta unijna opon, prezentująca poziom głośności w decybelach (dB) i klasyfikująca go od A (najcichsze) do C, nabiera nowego znaczenia w kontekście pojazdów z oznaczeniem EV. Ogumienie dla tych samochodów musi spełniać wyższe standardy, aby nie zakłócać ich cichej pracy. Producenci opon koncentrują się na opracowywaniu technologii, które minimalizują szum toczenia, jednocześnie zachowując inne kluczowe cechy, takie jak przyczepność czy wytrzymałość. To stanowi wyzwanie, ale także szansę na rozwój innowacyjnych rozwiązań w kwestii ogumienia, które będą komplementować cichą i ekologiczną naturę samochodów elektrycznych, zapewniając jednocześnie komfort i bezpieczeństwo jazdy.