Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20 106 V XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20 106 V - opona zimowa klasy ekonomicznej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
275/40 R20
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości
V (do 240 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
D / C / 73 dB
XL, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

359 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20 106 V XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Snowblazer UHP stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą system lameli aktywnie poprawiający przyczepność w warunkach zimowych, konstrukcja opony z systemem samooczyszczania z błota pośniegowego czy kompozycja gumy zachowująca elastyczność przy ekstremalnie niskich temperaturach. Prezentowana opona marki Windforce została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 275/40 R20 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

zimowa osobowa SUV

Nowa opona zimowa Snowblazer UHP marki Windforce

Opony zimowe, zaprojektowane do jazdy w temperaturach poniżej 7°C, wspierają komfort i bezpieczeństwo w trudnych warunkach drogowych. Specjalna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki zastosowana w oponach Windforce, zwiększa elastyczność i poprawia przyczepność na śliskich nawierzchniach. Solidne bloki bieżnika w strefie barkowej oraz liczne lamele poprawiają stabilność i kontrolę nad pojazdem, niezależnie od panującej pogody.

Opona osobowa oraz SUV – 275/40 R20 106 V

Opony osobowe Windforce to wynik intensywnych badań laboratoriów technologicznych, odpowiadający na potrzeby różnorodnych kierowców - od użytkowników miejskich hatchbacków po właścicieli prestiżowych limuzyn i wszechstronnych crossoverów. Innowacyjna kompozycja kauczukowo-gumowa z dodatkiem sadzy zapewnia doskonałą przyczepność w zmiennych warunkach, zachowując jednocześnie wyjątkową trwałość. Precyzyjnie zaprojektowane rowki wzdłużne efektywnie rozprowadzają ciśnienie na całej powierzchni styku, gwarantując krótszą drogę hamowania i pewne prowadzenie. Zoptymalizowana geometria bloków bieżnika skutecznie redukuje opory toczenia, wspierając ekonomiczną i ekologiczną jazdę.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Windforce 275/40 R20 Snowblazer UHP XL

Celem opon zimowych Windforce Snowblazer UHP 275 40 R20 106V jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. W przypadku rozmiaru 275/40 R20 szerokość bieżnika wynosi 275 mm, wysokość profilu (40), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 20 cali. Opony Windforce Snowblazer UHP mają indeks nośności 106 oraz szybkości V. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 240 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 950 kg.

Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 100 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/40 R20
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Windforce
Klasa ekonomiczna
Model Snowblazer UHP
Etykieta UE D / C / 73 dB
Indeks nośności 106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 46706

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Snowblazer UHP?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 275/40 R20 106V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20 106 V XL uzyskała wynik: D/C/73 dB - szczegóły poniżej. Dzięki unijnym etykietom na opony, konsumenci mogą łatwo ocenić i porównać produkty różnych firm. Naklejki te zawierają kluczowe informacje o przyczepności na mokrej nawierzchni, oporach toczenia i hałasie generowanym podczas jazdy, przedstawione w formie czytelnych piktogramów. To sprawia, że nawet osoby nieobeznane z detalami technicznymi mogą świadomie wybierać opony, które najlepiej spełnią ich potrzeby.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa C Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Windforce Snowblazer UHP 275/40 R20 106 V: opór toczenia – D, hamowanie – C, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Opony z najlepszą klasą efektywności energetycznej "A" na etykiecie unijnej nie tylko zmniejszają zużycie paliwa, ale także ograniczają emisję spalin. Redukując opór toczenia, minimalizują one ilość energii potrzebnej do utrzymania prędkości pojazdu, co przekłada się na mniejszy generowany ślad węglowy. W porównaniu z oponami klasy "E", te z oznaczeniem "A" znacząco przyczyniają się do ochrony środowiska przez jednoczesnym zmniejszeniu emisji szkodliwych substancji do atmosfery.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Zapewnienie dobrej przyczepności na mokrej nawierzchni jest niezbędne dla bezpiecznej jazdy. Klasa przyczepności, określona na etykiecie unijnej opony, wskazuje na zdolność opony do skutecznego hamowania na mokrych drogach, z klasami od "A" do "E" (przed 2021 rokiem - do "G"). Klasa "A", "B" czy "C" - gwarantuje krótszą drogę hamowania, znacząco poprawiając bezpieczeństwo, szczególnie w nagłych sytuacjach. To ważne dla kierowców, którzy muszą często adaptować się do zmieniających się warunków pogodowych. Różnice w długości czasu potrzebnego do całkowitego zatrzymania się pomiędzy poszczególnymi klasami, mogące sięgać kilkunastu metrów, podkreślają, jak wybór odpowiednich opon może wpłynąć na ogólne bezpieczeństwo jazdy. Kierowcy rozumiejący te oceny, mogą dokonać bardziej świadomego wyboru ogumienia, co przekłada się na bezpieczniejszą i łatwiejszą do kontrolowania jazdę, niezależnie od warunków pogodowych.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny opon, choć może wydawać się jedynie aspektem technicznym, ma bezpośredni wpływ na zdrowie publiczne. Badania pokazują, że ciągły szum drogowy może przyczyniać się do wzrostu poziomu stresu i problemów ze snem wśród mieszkańców miast. Dlatego klasyfikacja głośności opon na etykiecie unijnej, wyrażona w decybelach i oznaczona od A do C, jest ważnym narzędziem w dążeniu do tworzenia cichszych, a zatem zdrowszych środowisk mieszkaniowych. Ogumienie z niższym poziomem hałasu zewnętrznego, szczególnie te w klasie A, jest coraz bardziej cenione zarówno przez producentów samochodów, jak i przez konsumentów świadomych wpływu tego parametru na jakość życia.