Windforce Snowblazer Max 205/65 R16C 107/105 R

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Windforce Snowblazer Max 205/65 R16 107/105 R - opona zimowa klasy ekonomicznej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
zimowa
Rozmiar
205/65 R16C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
107/105 (do 975 kg/oponę)
Indeks prędkości
R (do 170 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
E / C / 72 dB
C, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

262 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Windforce Snowblazer Max 205/65 R16

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Windforce Snowblazer Max 205/65 R16C 107/105 R objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Snowblazer Max stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak kompozycja gumy zachowująca elastyczność przy ekstremalnie niskich temperaturach, technologia szybkiego odprowadzania wody zapewniająca stabilność na mokrych drogach czy system lameli aktywnie poprawiający przyczepność w warunkach zimowych. Prezentowana opona marki Windforce została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wysoki indeks ładowności 107/105 (do 975 kg) oraz rozmiar 205/65 R16C.

zimowa dostawcza do busa

Nowa opona zimowa Snowblazer Max marki Windforce

Opony zimowe Windforce zaprojektowano z myślą o trudnych warunkach pogodowych, wyposażając je w symetryczny bieżnik z głębokimi rowkami do efektywnego odprowadzania wody i błota pośniegowego. Specjalna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki utrzymuje elastyczność w niskich temperaturach, co wpływa na lepszą przyczepność i bezpieczeństwo na śliskich oraz zaśnieżonych drogach, również podczas pokonywania zakrętów.

Opona dostawcza (do busa) – 205/65 R16 107/105 R

Opony dostawcze Windforce w rozmiarze 205/65R16C stanowią niezastąpione rozwiązanie dla VAN-ów, busów oraz półciężarówek. Ich specjalna konstrukcja zapewnia pewne prowadzenie i wysoką odporność na zużycie nawet przy dużych obciążeniach. Co istotne, opony dostawcze oferują dwa indeksy nośności: jeden dla montażu na pojedynczej feldze oraz drugi dla montażu w układzie bliźniaczym. Umożliwia to optymalne dostosowanie ogumienia do zróżnicowanych warunków eksploatacyjnych.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Windforce 205/65 R16 Snowblazer Max

Opony zimowe Windforce Snowblazer Max 205 65 R16C 107/105R zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Rozmiar 205/65 R16 należy czytać następująco: szerokość opony 205 mm, wysokość profilu 65 i średnica 16 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Opony Windforce Snowblazer Max mają indeks nośności 107/105 oraz prędkości R. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością nie większą niż 170 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 975 kilogramów.

Windforce Snowblazer Max 205/65 R16 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 szt. (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 205/65 R16
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Windforce
Klasa ekonomiczna
Model Snowblazer Max
Etykieta UE E / C / 72 dB
Indeks nośności 107/105 (do 975 kg/oponę)
Indeks prędkości R (do 170 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 29506

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Snowblazer Max?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 205/65 R16 107/105R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Windforce Snowblazer Max 205/65 R16C 107/105 R uzyskała wynik: E/C/72 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach umożliwia łatwe porównanie produktów poprzez informowanie o trzech kluczowych parametrach. To: opory toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni i poziom hałasu zewnętrznego. Klasyfikacja prezentowana jest na skali od A do E dla dwóch pierwszych kryteriów, natomiast szum podczas jazdy jest oceniany od A do C, dodatkowo wskazywany w decybelach i przez maksymalnie trzy fale. Te informacje ułatwiają dobór optymalnego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa E Przyczepność: klasa C Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Windforce Snowblazer Max 205/65 R16 107/105 R: opór toczenia – E, hamowanie – C, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa E

Opony z niskim oporem toczenia, klasyfikowane na etykiecie unijnej jako klasa "A", ograniczają powstawanie śladu węglowego podczas intensywnej eksploatacji auta. Jest to istotny czynnik w zużyciu paliwa, wpływający na emisję spalin. Wybierając opony o lepszej efektywności paliwowej, nie tylko oszczędzamy na paliwie, ale również zmniejszamy negatywny wpływ samochodów na środowisko.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Hamowanie na mokrej nawierzchni to kluczowy parametr bezpieczeństwa na etykiecie unijnej opony, klasyfikowany w skali od "A" (oznaczającą najkrótszą drogę hamowania) do "E". Nie tak dawno, miano najniższej oceny miały litery "F" oraz "G". Symbole te są ustalane na podstawie testów przeprowadzanych przy prędkości 80 km/h na mokrej, utwardzonej nawierzchni. Warto zwrócić uwagę na to, że nowoczesne opony stosują zaawansowane technologie, jak specjalne mieszanki gumy czy innowacyjne wzory bieżnika, by zwiększyć przyczepność i skrócić czas potrzebny na całkowite zatrzymanie się auta. Proces testowania jest regulowany przez europejskie normy, zapewniając wiarygodność i porównywalność wyników między różnymi modelami.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Hałas zewnętrzny generowany przez opony jest jednym z parametrów, które Unia Europejska nakazuje prezentować na etykiecie nowych wyrobów oponiarskich. Ma on duży wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale również na tak zwane "zanieczyszczenie akustyczne środowiska". Dlatego poleca się wybierać ogumienie oznakowane literą A, generujące podczas jazdy najniższy poziom szumu, niewiele ponad 67 dB. Opony, których głośność dochodzi do 78 dB wciąż mieszczą się w unijnych normach, jednak hałasują znacznie bardziej - są przeznaczone dla mniej wymagających użytkowników.