Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19 93 H FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024/2025 Darmowa dostawa: 24 godziny
Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19 93 H - opona zimowa klasy premium do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
215/50 R19
Rok produkcji
2024/2025
Indeks nośności
93 (do 650 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
D / B / 70 dB
3PMSF, M+S, FSL

Cena za sztukę

676 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19 93 H FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Wintrac Pro+ stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle), przystosowany do trudnych warunków kierunkowy wzór bieżnika czy system lameli aktywnie poprawiający przyczepność w warunkach zimowych. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana dla samochodów osobowych. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 93 H oraz rozmiar 215/50 R19.

zimowa osobowa

Nowa opona zimowa Wintrac Pro+ marki Vredestein

Opony zimowe Vredestein przeznaczone są do jazdy w okresie od późnej jesieni do wczesnej wiosny, gdy średnie temperatury spadają poniżej 7°C. Ich kierunkowy bieżnik, zaprojektowany do efektywnego usuwania śniegu i wody, zwiększa stabilność pojazdu na śliskich nawierzchniach. Liczne lamele poprawiają przyczepność, a specjalna mieszanka gumowa utrzymuje elastyczność w niskich temperaturach, wspierając kontrolę nad pojazdem w trudnych warunkach.

Opona osobowa – 215/50 R19 93 H

Opony osobowe Vredestein to zaawansowane technologicznie produkty zaprojektowane dla szerokiej gamy pojazdów - od miejskich hatchbacków po luksusowe limuzyny i SUV-y. Wielowarstwowa konstrukcja karkasu zapewnia doskonałą przyczepność w zróżnicowanych warunkach pogodowych, a zoptymalizowany profil bieżnika pomaga ograniczyć opory toczenia, przekładając się na niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu elastomerów nowej generacji opony te odznaczają się wyjątkową trwałością i zapewniają cichą, komfortową jazdę - zarówno w ruchu miejskim, jak i na dłuższych trasach.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 215/50 R19 Wintrac Pro+ FR

Celem opon zimowych Vredestein Wintrac Pro+ 215 50 R19 93H jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Oznaczenie rozmiaru 215/50 R19 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba 215 to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu (50) a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć oponę - w tym przypadku wynosi ona 19 cali. Opona Vredestein Wintrac Pro+ posiada indeks prędkości H (dopuszczalna jazda do 210 km/h) oraz nośności 93 (maksymalna wartość obciążenia do 650 kg/oponę).

Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19 Rant ochronny (FSL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024/2025
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 szt. (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 215/50 R19
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Wintrac Pro+
Etykieta UE D / B / 70 dB
Indeks nośności 93 (do 650 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Rant ochronny Tak (FSL)
Oznaczenia 3PMSF, M+S, FSL
Kod produktu 56193

3PMSF, M+S, FSL – co oznaczają symbole w modelu Wintrac Pro+?

  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – 3PMSF, M+S, FSL

Etykieta unijna opon 215/50 R19 93H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19 93 H FR uzyskała wynik: D/B/70 dB - szczegóły poniżej. Unijne etykiety na oponach, wprowadzone w celu ułatwienia porównywania opon, zawierają istotne dane. Są to: wpływa na zużycie paliwa, zachowanie na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu. Te informacje, prezentowane w standardowy sposób, pomagają kierowcom szybko ocenić, które opony najlepiej zaspokoją ich potrzeby w zakresie bezpieczeństwa i komfortu jazdy.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 70 decybeli
Etykieta UE opony Vredestein Wintrac Pro+ 215/50 R19 93 H: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 70 dB

Opór toczenia: klasa D

Opór toczenia opon ma bezpośredni wpływ na ilość zużywanego przez auto paliwa. Lepsza klasa efektywności przekłada się na około 7% mniejsze spalanie. W praktyce oznacza to oszczędność około 50 groszy na każde 100 kilometrów jazdy, co ma znaczący udział w całkowitych kosztach spalania.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Hamowanie na mokrej nawierzchni to ważny parametr bezpieczeństwa, określany na etykiecie unijnej opony. Przyczepność jest klasyfikowana od "A" do "E", gdzie "A" oznacza najkrótszą, a "E" najdłuższą drogę hamowania. Dla poprawy czytelności zmieniono wcześniejszy (obowiązujący do 2021 roku) zapis oceny tego parametru, który mieścił się w zakresie od "A" do "G"). Różnice między klasami, mierzone przy standardowej prędkości 80 km/h, mogą znacząco wpłynąć na bezpieczeństwo, szczególnie w nagłych sytuacjach. Nowoczesne opony wykorzystują zaawansowane technologie, by poprawić przyczepność i skrócić drogę hamowania. Ważne jest, aby kierowcy dokonywali świadomych wyborów, opierając się na solidnych i obiektywnych danych i uwzględniając nie tylko przyczepność, ale też inne parametry, takie jak odporność na zużycie, hałas czy wpływ na spalanie paliwa, dla kompleksowej oceny wydajności opony.

Hałas zewnętrzny: 70 decybeli

Ciekawym aspektem hałasu zewnętrznego generowanego przez opony, jak informuje etykieta unijna, jest jego innowacyjny sposób pomiaru. W procesie testowania, samochód przejeżdża obok mikrofonów rozmieszczonych w odległości 7,5 metra od środka toru jazdy i na wysokości 1,2 metra. Ta precyzyjna metoda pozwala na dokładne określenie limit hałasu generowanego przez ogumienie podczas jazdy. Wyroby z oznaczeniem jednej fali (lub literą A tudzież B) na naklejce emitują najmniej szumów i są uznawane za najbardziej przyjazne dla środowiska. To nie tylko przyczynia się do zmniejszenia zanieczyszczenia akustycznego, ale także podnosi komfort jazdy w cichych samochodach elektrycznych. Warto podkreślić, że wszystkie opony dostępne na rynku spełniają obowiązujące normy głośności, jednak te z niższym jej poziomem stanowią wybór preferowany przez świadomych ekologicznie konsumentów i producentów pojazdów, dążących do harmonii z otoczeniem naturalnym.