Vredestein Ultrac+ 215/50 R18 92 W FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Vredestein Ultrac+ 215/50 R18 92 W - opona letnia klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
215/50 R18
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
92 (do 630 kg/oponę)
Indeks prędkości
W (do 270 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

511 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Ultrac+ 215/50 R18

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Ultrac+ 215/50 R18 92 W FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Ultrac+ stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą specjalna kompozycja mieszanki gwarantująca niższe zużycie paliwa, wzmocniona struktura stopki zapewniająca precyzyjne prowadzenie auta czy udoskonalona konstrukcja minimalizująca opory toczenia. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 215/50 R18 oraz indeks nośności i prędkości 92 W.

letnia osobowa SUV

Nowa opona letnia Ultrac+ marki Vredestein

Opony letnie Vredestein najlepiej sprawdzają się w cieplejszych miesiącach, gdy średnia dobowa temperatura przekracza 7°C. Specjalnie opracowana mieszanka gumowa zapewnia pewną przyczepność na różnych nawierzchniach. Zoptymalizowany wzór bieżnika minimalizuje ryzyko aquaplaningu, gwarantując lepszą kontrolę nad pojazdem nawet podczas intensywnych opadów.

Opona osobowa oraz SUV – 215/50 R18 92 W

Opony osobowe Vredestein to uniwersalne rozwiązanie dla szerokiej gamy pojazdów - od niewielkich aut miejskich po potężne limuzyny i SUV-y. Ich zaawansowana konstrukcja zapewnia optymalną równowagę między przyczepnością a bezpieczeństwem, natomiast nowoczesne technologie produkcji kładą nacisk na efektywność paliwową i wysoki komfort jazdy. Specjalnie zaprojektowany bieżnik gwarantuje pewne prowadzenie na różnych rodzajach nawierzchni, dzięki czemu opony te znakomicie sprawdzą się w zmieniających się warunkach drogowych.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 215/50 R18 Ultrac+ FR

Celem opon letnich Vredestein Ultrac+ 215 50 R18 92W jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Rozmiar 215/50 R18 należy czytać następująco: szerokość opony 215 mm, wysokość profilu 50 i średnica 18 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Opona Vredestein Ultrac+ ma indeks prędkości W, umożliwiający komfortową jazdę do 270 km/h. Indeks nośności 92 odpowiada maksymalnemu obciążeniu równemu 630 kg na oponę.

Vredestein Ultrac+ 215/50 R18 Rant ochronny (FSL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 20 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 215/50 R18
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Ultrac+
Etykieta UE B / A / 69 dB
Indeks nośności 92 (do 630 kg/oponę)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Rant ochronny Tak (FSL)
Oznaczenia FSL
Kod produktu 62983

FSL – co oznaczają symbole w modelu Ultrac+?

  • FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – FSL

Etykieta unijna opon 215/50 R18 92W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Ultrac+ 215/50 R18 92 W FR uzyskała wynik: B/A/69 dB - szczegóły poniżej. Na mocy rozporządzenia WE Nr 1222/2009, wszystkie opony do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych muszą posiadać etykietę unijną z oceną trzech kluczowych parametrów: oporów toczenia, drogi hamowania na mokrej nawierzchni oraz poziomu emitowanego hałasu. Te dane umożliwiają konsumentom dokonywanie świadomych decyzji, wpływając zarówno na ekonomiczność jazdy, jak i bezpieczeństwo.

Spalanie paliwa: klasa B Przyczepność: klasa A Hałas: 69 decybeli
Etykieta UE opony Vredestein Ultrac+ 215/50 R18 92 W: opór toczenia – B, hamowanie – A, hałas – 69 dB

Opór toczenia: klasa B

Informacje o oszczędności paliwowej opon, prezentowane na etykiecie unijnej są bardzo cenne dla kierowców. Opony z klasy A (czyli te o najlepszej efektywności) zapewniają znaczącą redukcję spalania paliwa i minimalizują emisję szkodliwych spalin do atmosfery. Wybór ogumienia o niskim oporze toczenia nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również pomaga w ochronie środowiska naturalnego.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Opony z lepszą klasą przyczepności mogą przyczynić się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin, dzięki efektywniejszemu przenoszeniu siły hamowania. Pięciostopniowa skala od "A" do "E" (wcześniej siedmiostopniowa, zawierająca jeszcze oceny "F" oraz "G") informuje o tym, jak szybko ogumienie zatrzyma pojazd na mokrej drodze. Warto pamiętać, że wybór opony o wyższej klasie w kwestii tego parametru może też oznaczać korzyści dla środowiska i portfela długoterminowo. Przy wyborze konkretnego produktu, rozważ więc nie tylko hamowanie, ale również aspekty ekonomiczne i ekologiczne, które mogą mieć długofalowy wpływ na otoczenie i komfort poruszania się po drogach.

Hałas zewnętrzny: 69 decybeli

Historia oznaczeń hałasu zewnętrznego na etykiecie unijnej świadczy o rosnącej świadomości ekologicznej i potrzebie komfortu jazdy. Początkowo oznaczenia były mniej intuicyjne, ale obecny system z klasami A, B oraz C i decybelami w zakresie od 67 do 78 decybeli jest znacznie bardziej zrozumiały dla konsumentów, umożliwiając łatwiejszy wybór opon. Im niższa ocena, tym opony są mniej "hałaśliwe" dla kierowcy oraz mniej uciążliwe dla mieszkańców miast oraz środowiska, w tym dzikich zwierząt żyjących w otoczeniu dróg.