Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19 100 Y XL FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19 100 Y - opona całoroczna klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
275/35 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
100 (do 800 kg/oponę)
Indeks prędkości
Y (do 300 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

1055 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19 100 Y XL FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Quatrac Pro+ stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą wszechstronny profil bieżnika zaprojektowany dla stabilności na każdej nawierzchni, specjalna kompozycja gumy gwarantująca odpowiednią przyczepność przez cały rok czy technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona struktura (oznaczenie XL) oraz rozmiar 275/35 R19.

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna Quatrac Pro+ marki Vredestein

Ogumienie wielosezonowe to praktyczne rozwiązanie dla osób ceniących wygodę i oszczędność. Łącząc zalety opon letnich i zimowych, oferują bezpieczną i stabilną jazdę w zmiennych warunkach pogodowych. Asymetryczny bieżnik z licznymi lamelami zapewnia dobrą przyczepność niezależnie od pogody. Opony całoroczne Vredestein to uniwersalne rozwiązanie dla kierowców miejskich, którzy szukają wygody i niezawodności od stycznia aż do grudnia.

Opona osobowa oraz SUV – 275/35 R19 100 Y

Opony osobowe Vredestein to uniwersalne rozwiązanie dla szerokiej gamy pojazdów - od niewielkich aut miejskich po potężne limuzyny i SUV-y. Ich zaawansowana konstrukcja zapewnia optymalną równowagę między przyczepnością a bezpieczeństwem, natomiast nowoczesne technologie produkcji kładą nacisk na efektywność paliwową i wysoki komfort jazdy. Specjalnie zaprojektowany bieżnik gwarantuje pewne prowadzenie na różnych rodzajach nawierzchni, dzięki czemu opony te znakomicie sprawdzą się w zmieniających się warunkach drogowych.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 275/35 R19 Quatrac Pro+ XL FR

Zadaniem opon wielosezonowych Vredestein Quatrac Pro+ 275 35 R19 100Y jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. Oznaczenie rozmiaru 275/35 R19 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba 275 to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu (35) a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć oponę - w tym przypadku wynosi ona 19 cali. Opony Vredestein Quatrac Pro+ mają indeks szybkości Y (oznaczający dopuszczalną prędkość = 300 km/h) i indeks nośności 100 (wskazujący maksymalne obciążenie = 800 kg/oponę).

Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19 Rant ochronny (FSL) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/35 R19
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Quatrac Pro+
Etykieta UE D / B / 73 dB
Indeks nośności 100 (do 800 kg/oponę)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FSL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S, FSL
Kod produktu 51430

XL, 3PMSF, M+S, FSL – co oznaczają symbole w modelu Quatrac Pro+?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S, FSL

Etykieta unijna opon 275/35 R19 100Y – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19 100 Y XL FR uzyskała wynik: D/B/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach, obowiązująca od 2012 roku, jest narzędziem porównawczym podobnym do naklejek na sprzęcie AGD. Zawiera istotne informacje dotyczące efektywności paliwowej (opory toczenia), przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomu hałasu generowanego podczas jazdy. Dzięki tym danym, kierowcy mogą łatwiej wybrać ogumienie najlepiej dopasowane do ich pojazdu i preferencji jazdy.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Vredestein Quatrac Pro+ 275/35 R19 100 Y: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Efektywność paliwowa, odzwierciedlona na etykiecie unijnej, jest kluczowym parametrem dla oszczędnej jazdy. Opony z niższymi oporami toczenia (klasa A) wymagają mniej energii do utrzymania prędkości, co przekłada się na mniejsze o 1/10 litra zużycie paliwa na 100 km. Oprócz korzyści ekonomicznych, ogumienie o niższym oporze toczenia przyczynia się do zmniejszenia emisji spalin, wspierając ochronę środowiska.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Droga hamowania na mokrej nawierzchni to techniczny parametr umieszczony na etykiecie każdej nowej opony, który odzwierciedla jej zdolność do zatrzymania pojazdu na mokrym podłożu. Skala od A (najlepsza) do E (dawniej - G, najsłabsza) pozwala na szybką ocenę i porównanie ogumienia. Za tymi literami kryją się złożone badania i testy przeprowadzone według unijnych standardów. Jest to tylko jeden z wielu czynników, które należy uwzględnić przy wyborze opon, w tym trwałość, opór toczenia czy hałas. Dlatego też, interpretując je, należy wziąć pod uwagę całościowy obraz wydajności opony w różnych warunkach użytkowania.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Ciekawym faktem w świecie motoryzacji jest to, że poziom hałasu zewnętrznego generowanego przez opony, mierzony w decybelach (dB) i klasyfikowany od A do C, ma nie tylko znaczenie dla komfortu jazdy, ale wpływa również na ogólny szum drogowy. Opony klasy A, najcichsze, mogą znacząco przyczynić się do zmniejszenia zanieczyszczenia akustycznego w miastach. W kontekście rosnącej świadomości ekologicznej, wybór cichszych opon staje się ważnym aspektem zrównoważonego stylu życia. Dodatkowo, opony o niższym hałasie zewnętrznym są szczególnie pożądane w samochodach hybrydowych i elektrycznych, które naturalnie są cichsze od tradycyjnych pojazdów.