Vredestein Comtrac 2 225/70 R15C 112/110 S

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Vredestein Comtrac 2 225/70 R15
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Comtrac 2 225/70 R15C 112/110 S objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Comtrac 2 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą zoptymalizowana geometria powierzchni opony zmniejszająca zużycie paliwa, wytrzymała mieszanka gumy odporna na wysokie temperatury czy efektywny system rowków odprowadzających wodę w czasie intensywnych opadów. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona konstrukcja (C - cargo) oraz rozmiar 225/70 R15C.
Nowa opona letnia Comtrac 2 marki Vredestein
Opony letnie Vredestein zostały opracowane z myślą o cieplejszych porach roku. Symetryczny bieżnik z ograniczoną liczbą nacięć poprawia precyzję prowadzenia i zmniejsza opory toczenia, a jego konstrukcja skutecznie odprowadza wodę, ograniczając ryzyko poślizgu na mokrej nawierzchni. Specjalna mieszanka gumowa zapewnia stabilność jazdy i przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa.
Opona dostawcza (do busa) – 225/70 R15 112/110 S
Opony dostawcze Vredestein w rozmiarze 225/70R15C to idealne rozwiązanie dla pojazdów o masie do 3,5 tony. Podwójny indeks nośności pozwala dostosować je do montażu na pojedynczej i bliźniaczej feldze, co zwiększa ich wszechstronność. Wzmocniona konstrukcja zapewnia większą odporność na obciążenia. Zoptymalizowany bieżnik wspiera stabilne prowadzenie i równomierne zużycie, co przekłada się na dłuższą żywotność oraz komfort jazdy.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Vredestein 225/70 R15 Comtrac 2
Opony letnie Vredestein Comtrac 2 225 70 R15C 112/110S mają za zadanie zapewnić bezpieczne podróżowanie niezależnie od panujących warunków drogowych. W przypadku rozmiaru 225/70 R15 szerokość bieżnika wynosi 225 mm, wysokość profilu (70), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 15 cali. Model Vredestein Comtrac 2 posiada indeks nośności 112/110 informujący, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 1120 kg oraz indeks prędkości S umożliwiający jazdę do 180 km/h.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024/2025 |
Gwarancja | 3 lata |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 18 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 24 godziny |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 225/70 R15 |
---|---|
Sezon | opony letnie |
Przeznaczenie | auta dostawcze |
Producent | Vredestein |
Klasa | premium |
Model | Comtrac 2 |
Etykieta UE | C / B / 71 dB |
Indeks nośności | 112/110 (do 1120 kg/oponę) |
Indeks prędkości | S (do 180 km/h) |
Wzmocnienie | Tak (C) |
Oznaczenia | C |
Kod produktu | 24987 |
C – co oznaczają symbole w modelu Comtrac 2?
- C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.

Etykieta unijna opon 225/70 R15 112/110S – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Comtrac 2 225/70 R15C 112/110 S uzyskała wynik: C/B/71 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach, obowiązująca od 2012 roku, jest narzędziem porównawczym podobnym do naklejek na sprzęcie AGD. Zawiera istotne informacje dotyczące efektywności paliwowej (opory toczenia), przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomu hałasu generowanego podczas jazdy. Dzięki tym danym, kierowcy mogą łatwiej wybrać ogumienie najlepiej dopasowane do ich pojazdu i preferencji jazdy.

Opór toczenia: klasa C
Opony z najlepszą klasą oferują minimalny opór toczenia, co prowadzi do istotnych oszczędności zarówno paliwa jak i pieniędzy. Kierowcy nie tylko zmniejszają koszty eksploatacji swojego pojazdu, ale również przyczyniają się do redukcji emisji spalin. Taka odpowiedzialność za środowisko naturalne jest nie tylko korzystna ekonomicznie, ale także buduje pozytywny obraz ekologicznej świadomości na drogach.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Hamowanie na mokrej nawierzchni to istotny wskaźnik przyczepności opony, szczególnie podczas deszczowych dni. Obecna skala ocen od A do E (do niedawna jeszcze - G) dostarcza informacji o długości drogi hamowania, gdzie "A" wskazuje tę najkrótszą. To kryterium pomaga w ocenie tego, jak guma zachowa się w trudnych warunkach na mokrej jezdni. Zrozumienie tego parametru jest kluczowe dla kierowców ceniących sobie bezpieczeństwo i komfort jazdy, ale pamiętajmy, że jest to tylko jeden z wielu aspektów koniecznych do rozważenia przy wyborze ogumienia.
Hałas zewnętrzny: 71 decybeli
Ciekawym aspektem hałasu zewnętrznego generowanego przez opony, jak informuje etykieta unijna, jest jego innowacyjny sposób pomiaru. W procesie testowania, samochód przejeżdża obok mikrofonów rozmieszczonych w odległości 7,5 metra od środka toru jazdy i na wysokości 1,2 metra. Ta precyzyjna metoda pozwala na dokładne określenie limit hałasu generowanego przez ogumienie podczas jazdy. Wyroby z oznaczeniem jednej fali (lub literą A tudzież B) na naklejce emitują najmniej szumów i są uznawane za najbardziej przyjazne dla środowiska. To nie tylko przyczynia się do zmniejszenia zanieczyszczenia akustycznego, ale także podnosi komfort jazdy w cichych samochodach elektrycznych. Warto podkreślić, że wszystkie opony dostępne na rynku spełniają obowiązujące normy głośności, jednak te z niższym jej poziomem stanowią wybór preferowany przez świadomych ekologicznie konsumentów i producentów pojazdów, dążących do harmonii z otoczeniem naturalnym.