Triangle SnowLink PL02 255/50 R19 107 V XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024/2025 Darmowa dostawa: 24 godziny
Triangle SnowLink PL02 255/50 R19 107 V - opona zimowa klasy budżetowej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
255/50 R19
Rok produkcji
2024/2025
Indeks nośności
107 (do 975 kg/oponę)
Indeks prędkości
V (do 240 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

366 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Triangle SnowLink PL02 255/50 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Triangle SnowLink PL02 255/50 R19 107 V XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model SnowLink PL02 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle), kompozycja gumy zachowująca elastyczność przy ekstremalnie niskich temperaturach czy specjalnie zaprojektowany dla lepszej trakcji profil bieżnika. Prezentowana opona marki Triangle została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 255/50 R19 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

zimowa osobowa SUV

Nowa opona zimowa SnowLink PL02 marki Triangle

Opony zimowe Triangle, wykonane z mieszanki gumowej z dodatkiem krzemionki, utrzymują odpowiednią elastyczność nawet przy dużym mrozie, poprawiając przyczepność na śliskich nawierzchniach. Głębokie rowki bieżnika skutecznie radzą sobie z odprowadzaniem wody i śniegu, minimalizując ryzyko aquaplaningu i wspierając kontrolę nad pojazdem w trudnych warunkach zimowych.

Opona osobowa oraz SUV – 255/50 R19 107 V

Segment opon osobowych Triangle obejmuje rozwiązania dostosowane do szerokiej gamy pojazdów - od kompaktowych aut miejskich po luksusowe limuzyny i SUV-y. Wielowarstwowa konstrukcja z dodatkiem zaawansowanych polimerów zapewnia wyjątkową odporność na ścieranie i wydłużoną żywotność. Zoptymalizowany profil styku z nawierzchnią gwarantuje równomierne rozłożenie ciśnienia, przekładając się na pewną przyczepność nawet na mokrych i śliskich drogach. Technologia wyciszająca i ograniczone wibracje podnoszą komfort jazdy, a niskooporowa struktura bieżnika pomaga obniżyć zużycie paliwa.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Triangle 255/50 R19 SnowLink PL02 XL

Celem opon zimowych Triangle SnowLink PL02 255 50 R19 107V jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Prezentowany rozmiar 255/50 R19 należy interpretować w następujący sposób. Pierwsza liczba (255) to szerokość opony w milimetrach, dwie kolejne cyfry (50) oznaczają wysokość profilu, a trzecia to średnica opony podawana w calach (tutaj 19). Następne oznaczenia (107 oraz V) to odpowiednio indeks nośności i prędkości opon Triangle SnowLink PL02. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 975 kg/oponę) dopuszczalne podczas jazdy z prędkością do 240 km/h.

Triangle SnowLink PL02 255/50 R19 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024/2025
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 255/50 R19
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Triangle
Klasa budżetowa
Model SnowLink PL02
Etykieta UE C / C / 73 dB
Indeks nośności 107 (do 975 kg/oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 46524

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu SnowLink PL02?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 255/50 R19 107V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Triangle SnowLink PL02 255/50 R19 107 V XL uzyskała wynik: C/C/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta opon, obowiązująca od listopada 2012 roku, jest wymagana na wszystkich sprzedawanych modelach ogumienia w UE. Informuje o kluczowych parametrach, takich jak opory toczenia, droga hamowania na mokrej nawierzchni oraz poziom generowanego hałasu. Dzięki tym informacjom kierowcy mogą świadomie wybierać produkty, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom w zakresie bezpieczeństwa, komfortu i efektywności energetycznej.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa C Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Triangle SnowLink PL02 255/50 R19 107 V: opór toczenia – C, hamowanie – C, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Opony z klasą "A" na etykiecie unijnej wyróżniają się niskim oporem toczenia, co przekłada się na nieco mniejsze zużycie paliwa. Dzięki temu, wybierając opony o lepszej efektywności paliwowej nie tylko oszczędzamy na kosztach eksploatacji pojazdu, ale także aktywnie przyczyniamy się do zmniejszenia emisji spalin i ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Fragment etykiety unijnej dotyczący przyczepności na mokrej nawierzchni dostarcza ważnych informacji poprzez porównanie opony do standardowego modelu referencyjnego. Kategorie od "A" do "E" (wcześniej do "F" oraz "G") wskazują, jak efektywnie produkt radzi sobie z hamowaniem na asfalcie po opadach. Interesującą uwagą jest to, że kategoria "D" jeszcze do niedawna nie była używana, co pozwalało zaznaczyć wyraźny podział między wyższymi (A-C) i niższymi (E-G) klasami. Co więcej, ciekawostką jest fakt, że opony oznaczone jako "G" nie są już dopuszczane do sprzedaży w UE, co sprawiło, że standardy bezpieczeństwa i wydajności wzrosły.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.