Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18 106 H

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18 106 H - opona letnia klasy budżetowej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
235/65 R18
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

299 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18 106 H objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Advantex SUV TR259 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Świadczą o tym takie cechy jak udoskonalona konstrukcja minimalizująca opory toczenia, szerokie rowki dla lepszej ochrony przed poślizgiem czy specjalna krzemionkowa mieszanka zwiększająca przyczepność na mokrym podłożu. Prezentowana opona marki Triangle została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 235/65 R18 oraz indeks nośności i prędkości 106 H.

letnia osobowa SUV

Nowa opona letnia Advantex SUV TR259 marki Triangle

Opony letnie idealnie sprawdzają się w ciepłych warunkach drogowych, gdy średnia dobowa temperatura powietrza przekracza 7°C. Specjalnie zaprojektowany symetryczny bieżnik zwiększa efektywność na suchej i mokrej nawierzchni, a zmodyfikowana mieszanka gumowa zapewnia szybszą reakcję przy nagłych hamowaniach. Dzięki tym rozwiązaniom opony letnie Triangle oferują wysoki poziom wydajności i realne oszczędności paliwa.

Opona osobowa oraz SUV – 235/65 R18 106 H

Opony osobowe Triangle to zaawansowane technologicznie produkty przeznaczone dla szerokiej gamy pojazdów - od kompaktowych aut miejskich po luksusowe limuzyny i SUV-y. Innowacyjna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki zapewnia pewną trakcję w zróżnicowanych warunkach drogowych, a specjalna konstrukcja karkasu z włóknami poliamidowymi podnosi stabilność nawet podczas dynamicznej jazdy. Zoptymalizowana budowa klocków bieżnika ogranicza opory toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i ograniczenie emisji CO2. Jednocześnie opony te wyróżniają się wysokim komfortem akustycznym i pewnym prowadzeniem, niezależnie od rodzaju trasy.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Triangle 235/65 R18 Advantex SUV TR259

Zadaniem opon letnich Triangle Advantex SUV TR259 235 65 R18 106H jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. Pierwsza liczba rozmiaru 235/65 R18 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 235 mm). Kolejne dwie cyfry (65) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna omawianej opony wynosi 18 cali (45.72 cm). Opona Triangle Advantex SUV TR259 posiada indeks prędkości H (dopuszczalna jazda do 210 km/h) oraz nośności 106 (maksymalne obciążenie wynosi 950 kg na jedną oponę).

Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 8 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 235/65 R18
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Triangle
Klasa budżetowa
Model Advantex SUV TR259
Etykieta UE D / C / 71 dB
Indeks nośności 106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Kod produktu 61186

Etykieta unijna opon 235/65 R18 106H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18 106 H uzyskała wynik: D/C/71 dB - szczegóły poniżej. Na terenie Unii Europejskiej opony są oznaczone etykietami, które przypominają te stosowane w sprzęcie AGD/RTV, dostarczając informacji o oporach toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i emitowanym hałasie. Parametry te są skalowane od A do E dla pierwszych dwóch i od A do C dla hałasu, z dodatkowym oznaczeniem w decybelach oraz ilością fal, co pozwala na precyzyjne porównanie i wybór najbardziej efektywnych opon.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa C Hałas: 71 decybeli
Etykieta UE opony Triangle Advantex SUV TR259 235/65 R18 106 H: opór toczenia – D, hamowanie – C, hałas – 71 dB

Opór toczenia: klasa D

Efektywność paliwowa opon, często określana jako opór toczenia, stanowi istotny parametr zamieszczony na etykiecie unijnej opon. Ocena w skali od A do E bezpośrednio odzwierciedla wydajność paliwową i emisję spalin pojazdów. Najniższym oporem toczenia charakteryzują się opony klasy A, co przekłada się na znaczące oszczędności i ograniczenie powstawania śladu węglowego.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni jest ważnym aspektem bezpieczeństwa, szczególnie podczas deszczowej pogody. Unijna klasyfikacja przyczepności od "A" do "E" jest miernikiem, który pomaga kierowcom ocenić, jak szybko opona może zatrzymać pojazd w tych warunkach. Ciekawostką może być fakt, iż do lipca 2021 roku najmniej korzystniej w zestawieniu oceniane były opony z notą "F" i "G", w związku z czym zostały one wycofane ze sprzedaży. Należy zaznaczyć, że oznaczenia na etykiecie UE odnoszą się do opony nowej i mogą ulec zmianie w trakcie eksploatacji. Klasyfikacja przyczepności jest ważnym wskaźnikiem, jednak nie jest jedynym kryterium oceny opon.

Hałas zewnętrzny: 71 decybeli

Hałas toczenia opony, mierzony w decybelach (skrót dB), to istotny parametr, który ewoluował dzięki zaawansowanym technologiom w produkcji opon. Wartości szumu zewnętrznego, mieszczące się w zakresie od 67 do 78 dB, są klasyfikowane od A do C, gdzie A oznacza najniższy poziom głośności. Ciekawostką jest, że innowacje w projektowaniu bieżnika i wykorzystanie nowych materiałów znacząco przyczyniają się do jej redukcji. Co więcej, producenci opon dążą do tworzenia modeli, które nie tylko są ciche, ale także oferują lepszą przyczepność i wydłużoną żywotność. To pokazuje, jak branża oponiarska reaguje na potrzeby kierowców poszukujących sposobów na cichą, ale i wydajną jazdę.