Pirelli P Zero Winter 275/40 R19 105 H XL * MO FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Pirelli P Zero Winter 275/40 R19 105 H - opona zimowa klasy premium do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
275/40 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
105 (do 925 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
7 lat (84 miesiące)
C / B / 71 dB
XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR

Cena za sztukę

1116 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Pirelli P Zero Winter 275/40 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Pirelli P Zero Winter 275/40 R19 105 H XL * MO FR objęte 7-letnią gwarancją producenta. Model P Zero Winter stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą mieszanka gumy utrzymująca swoje właściwości w ujemnych temperaturach, konstrukcja opony z systemem samooczyszczania z błota pośniegowego czy gęsto rozmieszczone lamele zwiększające trakcję na śniegu i lodzie. Prezentowana opona marki Pirelli została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi podwyższony indeks nośności 105 (do 925 kg na oponę) oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

zimowa osobowa

Nowa opona zimowa P Zero Winter marki Pirelli

Opony zimowe, zalecane do użytkowania w temperaturach poniżej 7°C, wspierają bezpieczną jazdę od jesieni do wczesnej wiosny. Asymetryczny bieżnik z gęstą siecią lameli i szerokimi rowkami poprawia kontrolę nad pojazdem na śniegu, lodzie i błocie pośniegowym. Specjalna mieszanka gumowa opon zimowych Pirelli utrzymuje elastyczność w niskich temperaturach, zapewniając doskonałą przyczepność w trudnych warunkach drogowych.

Opona osobowa – 275/40 R19 105 H

Opony osobowe Pirelli zostały stworzone z myślą o różnorodnych pojazdach - od miejskich kompaktów i średniej klasy sedanów, aż po ekskluzywne limuzyny oraz SUV-y. Wyróżniają się doskonałą przyczepnością i stabilnością nawet w trudnych warunkach pogodowych, co gwarantuje bezpieczną i komfortową jazdę. Zaawansowana konstrukcja opon osobowych znacząco obniża opory toczenia, przekładając się na realne oszczędności paliwa oraz niższą emisję spalin. W rezultacie kierowcy mogą liczyć na bezpieczną, płynną jazdę niezależnie od miejsca podróży.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Pirelli 275/40 R19 P Zero Winter XL * MO FR

Zadaniem opon zimowych Pirelli P Zero Winter 275 40 R19 105H jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. Rozmiar 275/40 R19 należy czytać następująco: szerokość opony 275 mm, wysokość profilu 40 i średnica 19 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Model Pirelli P Zero Winter posiada indeks nośności 105 oznaczający, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 925 kg oraz indeks prędkości H umożliwiający jazdę do 210 km/h.

Pirelli P Zero Winter 275/40 R19 Rant ochronny (FR) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 7 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 16 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/40 R19
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Pirelli
Klasa premium
Model P Zero Winter
Etykieta UE C / B / 71 dB
Indeks nośności 105 (do 925 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FR)
Homologacja Tak (*, MO)
Oznaczenia XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR
Kod produktu 48864

XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR – co oznaczają symbole w modelu P Zero Winter?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • * / Homologacja (*) oznacza, iż ogumienie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą BMW. Opony mogą być stosowane także w samochodach innych marek, spełniających odpowiednie standardy techniczne. Ogumienie homologowane gwarantuje bezpieczeństwo, optymalne osiągi oraz najwyższą jakość.
  • MO / Homologacja (MO) oznacza, iż ogumienie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą Mercedes. Opony mogą być stosowane także w samochodach innych marek, spełniających odpowiednie standardy techniczne. Ogumienie homologowane gwarantuje bezpieczeństwo, optymalne osiągi oraz najwyższą jakość.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR

Etykieta unijna opon 275/40 R19 105H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Pirelli P Zero Winter 275/40 R19 105 H XL * MO FR uzyskała wynik: C/B/71 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach, podobnie jak te znane z AGD/RTV, informuje o trzech kluczowych parametrach: oporach toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomie hałasu zewnętrznego. Klasyfikacja oporu toczenia i przyczepności jest opisana w skali od A do E. Hałas zewnętrzny oceniany jest literami od A do C, a także w skali od jednej do trzech fal i podawany w decybelach, co ułatwia wybór odpowiednich opon.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 71 decybeli
Etykieta UE opony Pirelli P Zero Winter 275/40 R19 105 H: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 71 dB

Opór toczenia: klasa C

Etykieta unijna dostarcza informacji o efektywności paliwowej w skali od A do E. Opony z klasy A to synonim największej oszczędności i minimalizacji emisji spalin. Ta cecha jest istotną wskazówką dla kierowców, którzy są świadomi zarówno ekonomicznych, jak i ekologicznych aspektów użytkowania samochodu. Wybór opon z wyższą klasą efektywności paliwowej oznacza aktywny udział w ochronie środowiska.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Opony z lepszą klasą przyczepności mogą przyczynić się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin, dzięki efektywniejszemu przenoszeniu siły hamowania. Pięciostopniowa skala od "A" do "E" (wcześniej siedmiostopniowa, zawierająca jeszcze oceny "F" oraz "G") informuje o tym, jak szybko ogumienie zatrzyma pojazd na mokrej drodze. Warto pamiętać, że wybór opony o wyższej klasie w kwestii tego parametru może też oznaczać korzyści dla środowiska i portfela długoterminowo. Przy wyborze konkretnego produktu, rozważ więc nie tylko hamowanie, ale również aspekty ekonomiczne i ekologiczne, które mogą mieć długofalowy wpływ na otoczenie i komfort poruszania się po drogach.

Hałas zewnętrzny: 71 decybeli

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.