Pirelli P Zero Winter 275/35 R20 102 V XL * MO FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024/2025 Darmowa dostawa: 24 godziny
Pirelli P Zero Winter 275/35 R20 102 V - opona zimowa klasy premium do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
275/35 R20
Rok produkcji
2024/2025
Indeks nośności
102 (do 850 kg/oponę)
Indeks prędkości
V (do 240 km/h)
Gwarancja
7 lat (84 miesiące)
C / B / 73 dB
XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR

Cena za sztukę

1359 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Pirelli P Zero Winter 275/35 R20

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Pirelli P Zero Winter 275/35 R20 102 V XL * MO FR objęte 7-letnią gwarancją producenta. Model P Zero Winter stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak specjalne rowki efektywnie odprowadzające błoto pośniegowe, oficjalna certyfikacja zimowa gwarantująca niezawodność podczas mrozów czy przystosowany do trudnych warunków asymetryczny wzór bieżnika. Prezentowana opona marki Pirelli została zaprojektowana dla samochodów osobowych. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 275/35 R20 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

zimowa osobowa

Nowa opona zimowa P Zero Winter marki Pirelli

Opony zimowe Pirelli charakteryzują się specjalną konstrukcją bieżnika oraz mieszanką gumową dostosowaną do niskich temperatur. Dodatek krzemionki zapobiega twardnieniu, co zwiększa elastyczność i poprawia przyczepność na śliskich nawierzchniach. Liczne nacięcia i lamele skutecznie odprowadzają wodę, śnieg i błoto pośniegowe, co ułatwia kontrolę nad pojazdem w trudnych warunkach.

Opona osobowa – 275/35 R20 102 V

Opony osobowe Pirelli to najliczniejsza kategoria ogumienia, stworzona z myślą o rozmaitych typach aut: od miejskich hatchbacków i kompaktów po sportowe coupe, SUV-y oraz crossovery. Dzięki nowoczesnej mieszance gumowej i zaawansowanej konstrukcji bieżnika łączą w sobie znakomitą przyczepność, trwałość oraz wysoki komfort jazdy. Dodatkowo, opony te zapewniają bezpieczeństwo i efektywność zarówno w miejskich korkach, jak i na autostradach, gwarantując kierowcom pewność prowadzenia w każdym momencie.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Pirelli 275/35 R20 P Zero Winter XL * MO FR

Opony zimowe Pirelli P Zero Winter 275 35 R20 102V są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Pierwsza liczba rozmiaru 275/35 R20 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 275 mm). Kolejne dwie cyfry (35) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna omawianej opony wynosi 20 cali (50.80 cm). Model Pirelli P Zero Winter posiada indeks nośności 102 informujący, że maksymalne obciążenie na jedną oponę wynosi 850 kilogramów. Z kolei indeks prędkości V umożliwia przemieszczanie się z prędkością do 240 km/h.

Pirelli P Zero Winter 275/35 R20 Rant ochronny (FR) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024/2025
Gwarancja 7 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 100 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/35 R20
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Pirelli
Klasa premium
Model P Zero Winter
Etykieta UE C / B / 73 dB
Indeks nośności 102 (do 850 kg/oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FR)
Homologacja Tak (*, MO)
Oznaczenia XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR
Kod produktu 48862

XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR – co oznaczają symbole w modelu P Zero Winter?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • * / Homologacja (*) oznacza, iż ogumienie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą BMW. Opony mogą być stosowane także w samochodach innych marek, spełniających odpowiednie standardy techniczne. Ogumienie homologowane gwarantuje bezpieczeństwo, optymalne osiągi oraz najwyższą jakość.
  • MO / Homologacja (MO) oznacza, iż ogumienie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą Mercedes. Opony mogą być stosowane także w samochodach innych marek, spełniających odpowiednie standardy techniczne. Ogumienie homologowane gwarantuje bezpieczeństwo, optymalne osiągi oraz najwyższą jakość.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, *, MO, 3PMSF, M+S, FR

Etykieta unijna opon 275/35 R20 102V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Pirelli P Zero Winter 275/35 R20 102 V XL * MO FR uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. Od 2012 roku na terenie Unii Europejskiej obowiązuje etykietowanie opon. Pomaga ono kierowcom w porównywaniu modeli pod względem efektywności paliwowej, hałasu generowanego podczas jazdy oraz przyczepności na mokrej nawierzchni. Etykiety w formie naklejek umieszczonych na bieżniku są wymagane dla opon samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusów, co ułatwia wybór odpowiedniego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Pirelli P Zero Winter 275/35 R20 102 V: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Niski opór toczenia oznacza mniejsze zapotrzebowanie na energię do przemieszczania się pojazdu, co bezpośrednio obniża zużycie paliwa oraz emisję CO2 do atmosfery. Wybierając opony z lepszymi ocenami efektywności paliwowej na etykiecie, kierowcy mogą znacznie przyczynić się do ochrony środowiska, jednocześnie zmniejszając koszty eksploatacji samochodu. Inwestycja w opony klasy A to krok w stronę zrównoważonej jazdy i ekologicznej świadomości.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Przyczepność na mokrej nawierzchni to wynik zaawansowanych technologii stosowanych w produkcji ogumienia. Produkty z klasą "A" na etykiecie unijnej wykorzystują innowacyjne mieszanki gumowe i specjalne wzory bieżnika, które maksymalizują kontakt z mokrą jezdnią. Co więcej, producenci implementują różne technologie, które pomagają w odprowadzaniu wody i zapobiegają aquaplaningowi. Wybierając opony, warto więc zwrócić uwagę nie tylko na klasę hamowania, ale także na specyfikację techniczną i innowacje, które poprawiają ogólną wydajność opony na mokrej drodze.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

W świecie motoryzacji, gdzie samochody elektryczne zyskują na popularności ze względu na ich cichą pracę i ekologię, hałas zewnętrzny opon staje się jeszcze bardziej istotny. Etykieta unijna opon, prezentująca poziom głośności w decybelach (dB) i klasyfikująca go od A (najcichsze) do C, nabiera nowego znaczenia w kontekście pojazdów z oznaczeniem EV. Ogumienie dla tych samochodów musi spełniać wyższe standardy, aby nie zakłócać ich cichej pracy. Producenci opon koncentrują się na opracowywaniu technologii, które minimalizują szum toczenia, jednocześnie zachowując inne kluczowe cechy, takie jak przyczepność czy wytrzymałość. To stanowi wyzwanie, ale także szansę na rozwój innowacyjnych rozwiązań w kwestii ogumienia, które będą komplementować cichą i ekologiczną naturę samochodów elektrycznych, zapewniając jednocześnie komfort i bezpieczeństwo jazdy.