Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17C 109/107 H

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17 109/107 H - opona letnia klasy budżetowej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
letnia
Rozmiar
225/55 R17C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
109/107 (do 1030 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

509 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17C 109/107 H objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model VanSmart MCV3+ stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Świadczą o tym takie cechy jak specjalna kompozycja mieszanki gwarantująca niższe zużycie paliwa, innowacyjny symetryczny układ bieżnika czy unikalny układ elementów jezdnych minimalizujący opór toczenia. Prezentowana opona marki Maxxis została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wysoki indeks ładowności 109/107 (do 1030 kg) oraz wzmocniona konstrukcja (C - cargo).

letnia dostawcza do busa

Nowa opona letnia VanSmart MCV3+ marki Maxxis

Opony letnie doskonale sprawdzają się w temperaturach powyżej 7°C, zapewniając stabilność i bezpieczeństwo podczas codziennej jazdy. Zaawansowana technologia produkcji przekłada się na świetną przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni, a niskie opory toczenia wspierają oszczędność paliwa. Dzięki temu opony letnie Maxxis sprawdzają się zwłaszcza na dłuższych trasach, oferując lepszy komfort i mniejszą podatność na boczne podmuchy wiatru.

Opona dostawcza (do busa) – 225/55 R17 109/107 H

Opony dostawcze Maxxis 225/55R17C, przeznaczone do busów i aut o masie całkowitej do 3,5 tony, zostały zaprojektowane z myślą o zwiększonych obciążeniach i intensywnej eksploatacji. Wzmocniona konstrukcja, oznaczona symbolem C, zapewnia wysoką odporność na uszkodzenia i nadmierne zużycie, co przekłada się na dłuższą trwałość ogumienia. Dwa indeksy nośności określają maksymalne obciążenie zarówno dla pojedynczych kół, jak i układów bliźniaczych, co umożliwia precyzyjne dopasowanie opon do specyfiki użytkowania pojazdu.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Maxxis 225/55 R17 VanSmart MCV3+

Opony letnie Maxxis VanSmart MCV3+ 225 55 R17C 109/107H są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Rozmiar 225/55 R17 należy czytać następująco: szerokość opony 225 mm, wysokość profilu 55 i średnica 17 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Opony Maxxis VanSmart MCV3+ mają indeks prędkości H (oznaczający dopuszczalną szybkość równą 210 km/h) i indeks nośności 109/107 (wskazujący maksymalne obciążenie wynoszące 1030 kilogramów / oponę).

Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 40 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/55 R17
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Maxxis
Klasa budżetowa
Model VanSmart MCV3+
Etykieta UE C / A / 72 dB
Indeks nośności 109/107 (do 1030 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C
Kod produktu 33326

C – co oznaczają symbole w modelu VanSmart MCV3+?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C

Etykieta unijna opon 225/55 R17 109/107H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17C 109/107 H uzyskała wynik: C/A/72 dB - szczegóły poniżej. Wszystkie opony oferowane na rynku unijnym są obowiązkowo oznaczone etykietami. W jasny sposób informują one o przyczepności na mokrej nawierzchni, zużyciu paliwa i emitowanym hałasie. Ustandaryzowany wygląd tych etykiet pozwala kierowcom na szybkie zidentyfikowanie kluczowych różnic między modelami. Ich obecność wspiera bardziej świadome decyzje zakupowe i wybór ogumienia dostosowanego do indywidualnych potrzeb jazdy.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa A Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Maxxis VanSmart MCV3+ 225/55 R17 109/107 H: opór toczenia – C, hamowanie – A, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa C

Opony z niskim oporem toczenia, klasyfikowane na etykiecie unijnej jako klasa "A", ograniczają powstawanie śladu węglowego podczas intensywnej eksploatacji auta. Jest to istotny czynnik w zużyciu paliwa, wpływający na emisję spalin. Wybierając opony o lepszej efektywności paliwowej, nie tylko oszczędzamy na paliwie, ale również zmniejszamy negatywny wpływ samochodów na środowisko.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Bezpieczeństwo jazdy zależy od wielu czynników, w tym od przyczepności opony na mokrej nawierzchni. Droga hamowania, kluczowy aspekt bezpiecznej jazdy, jest oceniana na pięciostopniowej skali literowej - od "A" dla najkrótszej drogi zatrzymywania, aż do "E". Jako ciekawostkę dodam, iż do lipca 2021 funkcjonowała zamiast niej ocena "G". Wybierając opony klasy "A", "B" lub "C" inwestujesz w najlepszą dostępną technologię dla bezpieczeństwa. Dodatkowo, warto zwrócić uwagę na opory toczenia i hałas opony, które również wpływają na komfort i efektywność jazdy, tworząc kompleksowy obraz wydajności opon.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Ostatnie lata przyniosły znaczący postęp w technologiach oponiarskich, szczególnie w kontekście redukcji odgłosów pracy gumy sunącej po asfalcie. Współczesne opony, których hałas zewnętrzny jest mierzony na etykiecie unijnej w decybelach i klasyfikowany od A do C, są owocem zaawansowanych badań nad materiałami i konstrukcją bieżnika. Innowacje te nie tylko zmniejszają hałas, ale również poprawiają efektywność paliwową i przyczepność do nawierzchni. Interesującą ciekawostką jest to, że niektóre firmy oponiarskie współpracują z naukowcami w dziedzinie akustyki, aby opracować opony, które aktywnie redukują hałas drogowy, tworząc tym samym cichsze i bardziej komfortowe środowisko jazdy.