Linglong Green-Max VAN 4Season 195/70 R15C 104/102 R

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Linglong Green-Max VAN 4Season 195/70 R15
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Linglong Green-Max VAN 4Season 195/70 R15C 104/102 R objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Green-Max VAN 4Season stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury, unikalne połączenie właściwości opon letnich i zimowych czy uniwersalny symetryczny układ powierzchni jezdnej bieżnika. Prezentowana opona marki Linglong została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 195/70 R15C oraz wzmocniona konstrukcja (C - cargo).
Nowa opona całoroczna Green-Max VAN 4Season marki Linglong
Opony całoroczne Linglong to wszechstronne rozwiązanie dla kierowców preferujących spokojny styl jazdy i pokonujących niewielkie przebiegi. Symetryczny bieżnik z licznymi nacięciami skutecznie odprowadza wodę i błoto pośniegowe, poprawiając przyczepność w różnych warunkach pogodowych. Twardsza mieszanka gumowa w porównaniu do opon zimowych zapewnia trwałość i solidne osiągi przez cały rok.
Opona dostawcza (do busa) – 195/70 R15 104/102 R
Opony dostawcze Linglong w rozmiarze 195/70R15C przeznaczone są do busów i samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. Ich konstrukcja o zwiększonej wytrzymałości uwzględnia większe obciążenia, co umożliwia bezpieczne przewożenie cięższych ładunków. Dzięki zastosowaniu specjalnych rozwiązań poprawiających odporność na ścieranie, opony dostawcze cechują się dłuższą żywotnością i zapewniają pewniejsze prowadzenie pojazdu podczas transportu towarów.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Linglong 195/70 R15 Green-Max VAN 4Season
Opony całoroczne Linglong Green-Max VAN 4Season 195 70 R15C 104/102R zaprojektowane zostały z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas codziennego podróżowania autem. Pierwsza liczba w rozmiarze 195/70 R15 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 195 mm). Wysokość profilu to 70, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 15 cali. Opony Linglong Green-Max VAN 4Season mają indeks prędkości R (informujący o dopuszczalnej szybkości = 170 km/h) oraz indeks nośności 104/102 (oznaczający maksymalne obciążenie = 900 kg na jedną oponę).
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | 2 lata |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 16 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 24 godziny |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 195/70 R15 |
---|---|
Sezon | opony całoroczne |
Przeznaczenie | auta dostawcze |
Producent | Linglong |
Klasa | budżetowa |
Model | Green-Max VAN 4Season |
Etykieta UE | C / B / 73 dB |
Indeks nośności | 104/102 (do 900 kg/oponę) |
Indeks prędkości | R (do 170 km/h) |
Symbol alpejski | Tak (płatek śniegu) |
Wzmocnienie | Tak (C) |
Oznaczenia | C, 3PMSF, M+S |
Kod produktu | 28400 |
C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Green-Max VAN 4Season?
- C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
- 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
- M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.

Etykieta unijna opon 195/70 R15 104/102R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Linglong Green-Max VAN 4Season 195/70 R15C 104/102 R uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. Wszystkie opony oferowane na rynku unijnym są obowiązkowo oznaczone etykietami. W jasny sposób informują one o przyczepności na mokrej nawierzchni, zużyciu paliwa i emitowanym hałasie. Ustandaryzowany wygląd tych etykiet pozwala kierowcom na szybkie zidentyfikowanie kluczowych różnic między modelami. Ich obecność wspiera bardziej świadome decyzje zakupowe i wybór ogumienia dostosowanego do indywidualnych potrzeb jazdy.

Opór toczenia: klasa C
Opony z najlepszą klasą efektywności energetycznej "A" na etykiecie unijnej nie tylko zmniejszają zużycie paliwa, ale także ograniczają emisję spalin. Redukując opór toczenia, minimalizują one ilość energii potrzebnej do utrzymania prędkości pojazdu, co przekłada się na mniejszy generowany ślad węglowy. W porównaniu z oponami klasy "E", te z oznaczeniem "A" znacząco przyczyniają się do ochrony środowiska przez jednoczesnym zmniejszeniu emisji szkodliwych substancji do atmosfery.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Przyczepność na mokrej nawierzchni to wynik zaawansowanych technologii stosowanych w produkcji ogumienia. Produkty z klasą "A" na etykiecie unijnej wykorzystują innowacyjne mieszanki gumowe i specjalne wzory bieżnika, które maksymalizują kontakt z mokrą jezdnią. Co więcej, producenci implementują różne technologie, które pomagają w odprowadzaniu wody i zapobiegają aquaplaningowi. Wybierając opony, warto więc zwrócić uwagę nie tylko na klasę hamowania, ale także na specyfikację techniczną i innowacje, które poprawiają ogólną wydajność opony na mokrej drodze.
Hałas zewnętrzny: 73 decybele
Ostatnie lata przyniosły znaczący postęp w technologiach oponiarskich, szczególnie w kontekście redukcji odgłosów pracy gumy sunącej po asfalcie. Współczesne opony, których hałas zewnętrzny jest mierzony na etykiecie unijnej w decybelach i klasyfikowany od A do C, są owocem zaawansowanych badań nad materiałami i konstrukcją bieżnika. Innowacje te nie tylko zmniejszają hałas, ale również poprawiają efektywność paliwową i przyczepność do nawierzchni. Interesującą ciekawostką jest to, że niektóre firmy oponiarskie współpracują z naukowcami w dziedzinie akustyki, aby opracować opony, które aktywnie redukują hałas drogowy, tworząc tym samym cichsze i bardziej komfortowe środowisko jazdy.