Hifly Win-Turi 212 225/50 R17 98 H XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Hifly Win-Turi 212 225/50 R17 98 H - opona zimowa klasy ekonomicznej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
225/50 R17
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
98 (do 750 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
E / D / 72 dB
XL, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

273 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Hifly Win-Turi 212 225/50 R17

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hifly Win-Turi 212 225/50 R17 98 H XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Win-Turi 212 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak przystosowany do trudnych warunków asymetryczny wzór bieżnika, oficjalna certyfikacja zimowa gwarantująca niezawodność podczas mrozów czy specjalne rowki efektywnie odprowadzające błoto pośniegowe. Prezentowana opona marki Hifly została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona struktura (oznaczenie XL) oraz rozmiar 225/50 R17.

zimowa osobowa SUV

Nowa opona zimowa Win-Turi 212 marki Hifly

Opony zimowe, zaprojektowane do jazdy w temperaturach poniżej 7°C, wspierają komfort i bezpieczeństwo w trudnych warunkach drogowych. Specjalna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki zastosowana w oponach Hifly, zwiększa elastyczność i poprawia przyczepność na śliskich nawierzchniach. Solidne bloki bieżnika w strefie barkowej oraz liczne lamele poprawiają stabilność i kontrolę nad pojazdem, niezależnie od panującej pogody.

Opona osobowa oraz SUV – 225/50 R17 98 H

Opony osobowe Hifly to zaawansowane technologicznie produkty stworzone dla szerokiej gamy pojazdów - od kompaktowych aut miejskich, przez rodzinne sedany, aż po SUV-y i limuzyny. Innowacyjna mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki przekłada się na świetną trakcję w różnych warunkach drogowych, a wzmocniona konstrukcja karkasu z włóknami nylonowymi zapewnia stabilność nawet przy wyższych prędkościach. Zoptymalizowany kształt klocków bieżnika zmniejsza opory toczenia, co sprzyja niższemu zużyciu paliwa i mniejszej emisji dwutlenku węgla.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Hifly 225/50 R17 Win-Turi 212 XL

Celem opon zimowych Hifly Win-Turi 212 225 50 R17 98H jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Oznaczenie rozmiaru 225/50 R17 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba 225 to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu (50) a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć oponę - w tym przypadku wynosi ona 17 cali. Opona Hifly Win-Turi 212 posiada indeks prędkości H (dopuszczalna jazda do 210 km/h) oraz nośności 98 (maksymalna wartość obciążenia do 750 kg/oponę).

Hifly Win-Turi 212 225/50 R17 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/50 R17
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Hifly
Klasa ekonomiczna
Model Win-Turi 212
Etykieta UE E / D / 72 dB
Indeks nośności 98 (do 750 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 26933

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Win-Turi 212?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 225/50 R17 98H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hifly Win-Turi 212 225/50 R17 98 H XL uzyskała wynik: E/D/72 dB - szczegóły poniżej. Dzięki unijnym etykietom na opony, konsumenci mogą łatwo ocenić i porównać produkty różnych firm. Naklejki te zawierają kluczowe informacje o przyczepności na mokrej nawierzchni, oporach toczenia i hałasie generowanym podczas jazdy, przedstawione w formie czytelnych piktogramów. To sprawia, że nawet osoby nieobeznane z detalami technicznymi mogą świadomie wybierać opony, które najlepiej spełnią ich potrzeby.

Spalanie paliwa: klasa E Przyczepność: klasa D Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Hifly Win-Turi 212 225/50 R17 98 H: opór toczenia – E, hamowanie – D, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa E

Efektywność paliwowa to czynnik, który każdy kierowca powinien rozważyć przy wyborze ogumienia. Opony z najlepszą oceną "A" w tej kategorii zapewniają minimalny opór toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i ograniczenie emisji spalin. W przeciwieństwie do nich, te z klasy "E" są znacznie mniej ekonomiczne. Inwestycja w opony o lepszej klasie to sposób na oszczędności i dbałość o środowisko.

Hamowanie na mokrym: klasa D

Przyczepność na mokrej nawierzchni jest jednym z ważniejszych parametrów bezpieczeństwa, którego znaczenie jest ujęte na etykiecie unijnej opony. Odpowiada za zdolność przylegania opony do zamoczonej jezdni i jest wyrażana w klasach od "A" do "E" (wcześniej nawet "G"), gdzie "A" oznacza najwyższą skuteczność zatrzymania pojazdu. Im lepsza ocena, tym krótsza droga zatrzymywania się na mokrych nawierzchniach. Pamiętając o tych klasach, warto również mieć na uwadze inne parametry opony, które wpływają na ogólne bezpieczeństwo, takie jak odporność na aquaplaning, trwałość czy wpływ na ekonomikę jazdy. Pomiar tej klasyfikacji jest dokładnie regulowany przez standardy UNECE 117, zapewniając wiarygodność i porównywalność wyników.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Hałas zewnętrzny opony, prezentowany na unijnej etykiecie, jest istotnym wskaźnikiem zarówno dla ekologii, jak i komfortu jazdy. Podawany jest w decybelach oraz przez piktogram z trzema literami: A, B, C. Opony oznaczone klasą C są najmniej komfortowe dla otoczenia, podczas gdy te z literą A - najcichsze i najbardziej przyjazne środowisku. Ciekawostką jest to, że dźwięk emitowany przez opony nie tylko wpływa na przyjemność jazdy, ale może też mieć wpływ na zdrowie ludzi mieszkających w pobliżu ruchliwych dróg oraz na dzikie zwierzęta. Niski poziom szumu zewnętrznego przyczynia się do zmniejszenia stresu akustycznego i poprawy jakości życia. Dlatego świadomy wybór opon z jedną falą na etykiecie to nie tylko korzyść dla kierowcy, ale także wkład w lepszą jakość środowiska.