Hankook Ventus Prime3 K125 215/55 R17 94 V SealGuard

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Hankook Ventus Prime3 K125 215/55 R17
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Ventus Prime3 K125 215/55 R17 94 V SealGuard objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Ventus Prime3 K125 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Świadczą o tym takie cechy jak nowoczesny asymetryczny wzór bieżnika, dokładnie zaprojektowana powierzchnia jezdna obniżająca opory toczenia czy głębokie i wygładzone kanały podwyższające odporność na aquaplaning. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 94 V oraz rozmiar 215/55 R17.
Nowa opona letnia Ventus Prime3 K125 marki Hankook
Opony letnie przystosowane do polskich warunków klimatycznych zaleca się stosować przy temperaturach powyżej 7°C. Mieszanka gumowa odporna na wysokie temperatury oraz zoptymalizowany asymetryczny bieżnik sprzyjają stabilności jazdy, szczególnie podczas pokonywania licznych zakrętów. Opony letnie Hankook zapewniają skuteczne hamowanie i komfort użytkowania zarówno w ruchu miejskim, jak i na dłuższych trasach.
Opona osobowa oraz SUV – 215/55 R17 94 V
Segment opon osobowych Hankook wyróżnia się przede wszystkim uniwersalnością zastosowania. Specjalnie wyprofilowane rowki obwodowe skutecznie odprowadzają wodę, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni. Dzięki zaawansowanej mieszance gumowej bogatej w krzemionkę, opony zachowują optymalną przyczepność w różnych warunkach drogowych. Dodatkowo innowacyjna konstrukcja bieżnika pozwala obniżyć opory toczenia nawet o 8%, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję CO2 podczas codziennej jazdy.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Hankook 215/55 R17 Ventus Prime3 K125 SealGuard
Opony letnie Hankook Ventus Prime3 K125 215 55 R17 94V zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Pierwsza liczba rozmiaru 215/55 R17 oznacza szerokość bieżnika w milimetrach (tutaj 215 mm). Kolejne dwie cyfry (55) to podawana w procentach - wysokość ściany bocznej. Średnica wewnętrzna omawianej opony wynosi 17 cali (43.18 cm). Następne oznaczenia (94 i V) to odpowiednio indeks nośności i prędkości opon Hankook Ventus Prime3 K125. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 670 kg/oponę) dozwolone podczas jazdy z prędkością nieprzekraczającą 240 km/h.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | dożywotnia |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 16 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 24 godziny |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 215/55 R17 |
---|---|
Sezon | opony letnie |
Przeznaczenie | auta osobowe |
Producent | Hankook |
Klasa | premium |
Model | Ventus Prime3 K125 |
Etykieta UE | A / B / 69 dB |
Indeks nośności | 94 (do 670 kg/oponę) |
Indeks prędkości | V (do 240 km/h) |
Oznaczenia | SealGuard |
Kod produktu | 44392 |
SealGuard – co oznaczają symbole w modelu Ventus Prime3 K125?
- SealGuard / Technologia Seal to rozwiązanie, w którym wnętrze opony pokryte jest elastyczną warstwą uszczelniającą, zdolną do natychmiastowego zaklejenia drobnych uszkodzeń. Dzięki temu opona zapobiega utracie ciśnienia nawet po przebiciu, co zwiększa bezpieczeństwo i eliminuje potrzebę szybkiej naprawy.

Etykieta unijna opon 215/55 R17 94V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Ventus Prime3 K125 215/55 R17 94 V SealGuard uzyskała wynik: A/B/69 dB - szczegóły poniżej. Unijne etykiety na oponach, obowiązkowe dla wszystkich sprzedawanych modeli w Unii Europejskiej, pomagają kierowcom w ocenie trzech istotnych parametrów. Jest to: zachowanie opony na mokrej nawierzchni, hałas generowany podczas jazdy i zużycie paliwa. Dostępność tych informacji na widocznie umieszczonej naklejce umożliwia łatwe porównanie różnych produktów, co jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Opór toczenia: klasa A
Opony z najlepszą klasą efektywności energetycznej "A" na etykiecie unijnej nie tylko zmniejszają zużycie paliwa, ale także ograniczają emisję spalin. Redukując opór toczenia, minimalizują one ilość energii potrzebnej do utrzymania prędkości pojazdu, co przekłada się na mniejszy generowany ślad węglowy. W porównaniu z oponami klasy "E", te z oznaczeniem "A" znacząco przyczyniają się do ochrony środowiska przez jednoczesnym zmniejszeniu emisji szkodliwych substancji do atmosfery.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Opony z lepszą klasą przyczepności mogą przyczynić się do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji spalin, dzięki efektywniejszemu przenoszeniu siły hamowania. Pięciostopniowa skala od "A" do "E" (wcześniej siedmiostopniowa, zawierająca jeszcze oceny "F" oraz "G") informuje o tym, jak szybko ogumienie zatrzyma pojazd na mokrej drodze. Warto pamiętać, że wybór opony o wyższej klasie w kwestii tego parametru może też oznaczać korzyści dla środowiska i portfela długoterminowo. Przy wyborze konkretnego produktu, rozważ więc nie tylko hamowanie, ale również aspekty ekonomiczne i ekologiczne, które mogą mieć długofalowy wpływ na otoczenie i komfort poruszania się po drogach.
Hałas zewnętrzny: 69 decybeli
Oprócz wpływu na komfort jazdy i środowisko, hałas zewnętrzny opon to parametr, który ma również związek z wydajnością paliwową pojazdu. Ogumienie, w którym jest on niższy, zazwyczaj, jest również bardziej efektywne pod względem oporów toczenia, co przekłada się na oszczędności paliwa. Zapis pomiaru szumów w odległości 7,5 metra od toru jazdy, w zakresie 67 do 78 decybeli, odzwierciedla nie tylko komfort akustyczny, ale również wydajność ogumienia. Ciekawostką jest, że niektóre firmy oponiarskie inwestują w badania nad materiałami, które mogą jednocześnie zmniejszać głośność i poprawiać przyczepność, co jest szczególnie istotne w zmieniających się warunkach pogodowych.