Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16 119/116 S FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 2 dni
Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16 119/116 S - opona całoroczna klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
265/75 R16
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
119/116 (do 1360 kg/oponę)
Indeks prędkości
S (do 180 km/h)
Gwarancja
dożywotnia (120 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

692 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16 119/116 S FR objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Dynapro AT2 RF11 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak efektywny system drenażu zapewniający kontrolę na mokrej nawierzchni, specjalna kompozycja gumy gwarantująca odpowiednią przyczepność przez cały rok czy adaptacyjna struktura bloków i żeber dostosowująca się do temperatury otoczenia. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 119/116 S oraz rozmiar 265/75 R16.

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna Dynapro AT2 RF11 marki Hankook

Opony wielosezonowe Hankook łączą cechy modeli letnich i zimowych, zapewniając bezpieczeństwo, stabilność i komfort jazdy przez cały rok. Sprawdzają się w codziennej jeździe miejskiej, szczególnie dla osób preferujących spokojny styl jazdy oraz ceniących wygodę i prostotę użytkowania. Ogumienie całoroczne pozwala uniknąć dodatkowych kosztów i czasu związanego z sezonową wymianą, co przekłada się na większą oszczędność i komfort eksploatacji pojazdu.

Opona osobowa oraz SUV – 265/75 R16 119/116 S

Opony osobowe Hankook zaprojektowano z myślą o szerokiej gamie samochodów - od kompaktowych hatchbacków, przez rodzinne sedany, aż po sportowe modele i przestronne SUV-y. Ich zaawansowana konstrukcja oraz specjalnie dobrana mieszanka gumowa zapewniają pewną przyczepność i stabilność na zróżnicowanych nawierzchniach, podnosząc bezpieczeństwo nawet w trudnych warunkach pogodowych. Zredukowane opory toczenia przyczyniają się do niższego zużycia paliwa, a skuteczne wygłuszenie bieżnika ogranicza hałas, zwiększając komfort codziennej jazdy.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Hankook 265/75 R16 Dynapro AT2 RF11 FR

Opony całoroczne Hankook Dynapro AT2 RF11 265 75 R16 119/116S są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Oznaczenie rozmiaru 265/75 R16 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba 265 to szerokość opony w milimetrach. Druga to wysokość profilu (75) a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć oponę - w tym przypadku wynosi ona 16 cali. Następne oznaczenia (119/116S) to odpowiednio indeks nośności i prędkości opon Hankook Dynapro AT2 RF11. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 1360 kg/oponę) dozwolone podczas jazdy z prędkością maksymalną do 180 km/h.

Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16 Rant ochronny (FR)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja dożywotnia
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 10 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 2 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 265/75 R16
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Hankook
Klasa premium
Model Dynapro AT2 RF11
Etykieta UE C / C / 73 dB
Indeks nośności 119/116 (do 1360 kg/oponę)
Indeks prędkości S (do 180 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Rant ochronny Tak (FR)
Kolor napisów Czarne (RBL)
Oznaczenia 3PMSF, M+S, FR
Kod produktu 44592

3PMSF, M+S, FR – co oznaczają symbole w modelu Dynapro AT2 RF11?

  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – 3PMSF, M+S, FR

Etykieta unijna opon 265/75 R16 119/116S – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16 119/116 S FR uzyskała wynik: C/C/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta jest obowiązkowym oznaczeniem w UE, które dostarcza kluczowych informacji o parametrach opon. Ma na celu ułatwienie klientom wyboru odpowiedniego modelu. Informuje o trzech głównych aspektach: poziomie hałasu generowanym podczas jazdy, efektywności zużycia paliwa oraz przyczepności na mokrej nawierzchni. Dzięki temu kierowcy mogą porównać różne modele pod kątem ich osiągów i ceny, wybierając opony najlepiej dopasowane do swoich potrzeb i budżetu.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa C Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Hankook Dynapro AT2 RF11 265/75 R16 119/116 S: opór toczenia – C, hamowanie – C, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Klasyfikacja efektywności paliwowej opon, od A do E, odzwierciedla bezpośrednio zużycie paliwa w samochodach mających je na swoich kołach. Różnica między ogumieniem klasy najniższej oraz najwyższej może wynosić kilka litrów na każde 1000 kilometrów przejechanej trasy. Opony z niższym oporem toczenia (klasa A) pozwalają na pokonanie większego dystansu na jednym zbiorniku paliwa, co jest kluczowe dla zmniejszenia emisji spalin.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni jest jednym z najważniejszych parametrów opony, mającym bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo. Etykiety opony prezentują tę cechę w klasach od "A" do "G" dla starszych wzorców etykiet oraz od "A" do "E" dla nowszych, gdzie "A" reprezentuje najlepszą możliwą efektywność zatrzymywania się. Dokładne badania przeprowadza się na zamoczonej, utwardzonej nawierzchni, gdzie samochód testowy hamuje z prędkości 80 km/h. Warto zwrócić uwagę, że różnice między klasami mogą znacząco wpłynąć na długość drogi hamowania. Rozumiejąc ten parametr, kierowcy mogą podjąć świadomą decyzję, nie powinni jednak zapominać o innych ważnych czynnikach, takich jak odporność na aquaplaning, trwałość czy opinie innych użytkowników o konkretnym modelu ogumienia.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.