Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19 100 Y XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19 100 Y - opona letnia klasy budżetowej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
275/35 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
100 (do 800 kg/oponę)
Indeks prędkości
Y (do 300 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

377 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19 100 Y XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model SureGrip Pro Sport stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą wzmocniona struktura stopki zapewniająca precyzyjne prowadzenie auta, wytrzymała mieszanka gumy odporna na wysokie temperatury czy innowacyjny asymetryczny układ bieżnika. Prezentowana opona marki Gripmax została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 275/35 R19 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

letnia osobowa SUV

Nowa opona letnia SureGrip Pro Sport marki Gripmax

Opony letnie przystosowane do polskich warunków klimatycznych zaleca się stosować przy temperaturach powyżej 7°C. Mieszanka gumowa odporna na wysokie temperatury oraz zoptymalizowany asymetryczny bieżnik sprzyjają stabilności jazdy, szczególnie podczas pokonywania licznych zakrętów. Opony letnie Gripmax zapewniają skuteczne hamowanie i komfort użytkowania zarówno w ruchu miejskim, jak i na dłuższych trasach.

Opona osobowa oraz SUV – 275/35 R19 100 Y

Segment opon osobowych Gripmax wyróżnia się przede wszystkim uniwersalnością zastosowania. Specjalnie wyprofilowane rowki obwodowe skutecznie odprowadzają wodę, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni. Dzięki zaawansowanej mieszance gumowej bogatej w krzemionkę, opony zachowują optymalną przyczepność w różnych warunkach drogowych. Dodatkowo innowacyjna konstrukcja bieżnika pozwala obniżyć opory toczenia nawet o 8%, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję CO2 podczas codziennej jazdy.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Gripmax 275/35 R19 SureGrip Pro Sport XL

Zadaniem opon letnich Gripmax SureGrip Pro Sport 275 35 R19 100Y jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. Rozmiar 275/35 R19 należy czytać następująco: szerokość opony 275 mm, wysokość profilu 35 i średnica 19 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Model Gripmax SureGrip Pro Sport posiada indeks nośności 100 oznaczający, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 800 kg oraz indeks prędkości Y umożliwiający jazdę do 300 km/h.

Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/35 R19
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Gripmax
Klasa budżetowa
Model SureGrip Pro Sport
Etykieta UE C / A / 73 dB
Indeks nośności 100 (do 800 kg/oponę)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, ZR
Kod produktu 52642

XL, ZR – co oznaczają symbole w modelu SureGrip Pro Sport?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • ZR / Oznaczenie ZR wskazuje, że opona jest przystosowana do jazdy z prędkościami do 240 km/h przy pełnej dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu. Przy prędkościach przekraczających 240 km/h masa pojazdu musi być zmniejszona, aby zapewnić bezpieczeństwo i optymalne właściwości jezdne.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, ZR

Etykieta unijna opon 275/35 R19 100Y – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19 100 Y XL uzyskała wynik: C/A/73 dB - szczegóły poniżej. Unijne etykiety na oponach, obowiązkowe dla wszystkich sprzedawanych modeli w Unii Europejskiej, pomagają kierowcom w ocenie trzech istotnych parametrów. Jest to: zachowanie opony na mokrej nawierzchni, hałas generowany podczas jazdy i zużycie paliwa. Dostępność tych informacji na widocznie umieszczonej naklejce umożliwia łatwe porównanie różnych produktów, co jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa A Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Gripmax SureGrip Pro Sport 275/35 R19 100 Y: opór toczenia – C, hamowanie – A, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa C

Etykieta unijna na oponach dostarcza ważnych informacji o efektywności paliwowej, co jest kluczowe dla oszczędności oraz ochrony środowiska. Klasyfikacja od A do E pomaga kierowcom w identyfikacji ogumienia, które zapewni mniejsze zużycie paliwa i ograniczy emisję spalin. Wybór opon o niskich oporach toczenia przekładających się na wydajność to krok w kierunku bardziej zrównoważonej i odpowiedzialnej jazdy.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Hamowanie na mokrej nawierzchni to kluczowy parametr bezpieczeństwa na etykiecie unijnej opony, klasyfikowany w skali od "A" (oznaczającą najkrótszą drogę hamowania) do "E". Nie tak dawno, miano najniższej oceny miały litery "F" oraz "G". Symbole te są ustalane na podstawie testów przeprowadzanych przy prędkości 80 km/h na mokrej, utwardzonej nawierzchni. Warto zwrócić uwagę na to, że nowoczesne opony stosują zaawansowane technologie, jak specjalne mieszanki gumy czy innowacyjne wzory bieżnika, by zwiększyć przyczepność i skrócić czas potrzebny na całkowite zatrzymanie się auta. Proces testowania jest regulowany przez europejskie normy, zapewniając wiarygodność i porównywalność wyników między różnymi modelami.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Hałas zewnętrzny toczenia opony, mierzony w decybelach (dB) i przedstawiany na etykiecie unijnej za pomocą liter od A do C, jest kluczowym parametrem dla każdego kierowcy. Wybierając opony A, najcichsze w skali, użytkownik zapewnia sobie nie tylko przyjemniejszą jazdę, ale także przyczynia się do redukcji głośności w środowisku miejskim. Warto podkreślić, że choć etykieta unijna odnosi się tylko do szumu zewnętrznego, to właśnie ten aspekt ma znaczący wpływ na ogólne doznania z jazdy i środowisko naturalne.