Vredestein Ultrac Pro 275/35 R20 102 Y XL FR

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Vredestein Ultrac Pro 275/35 R20
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Ultrac Pro 275/35 R20 102 Y XL FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Ultrac Pro stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Świadczą o tym takie cechy jak specjalna kompozycja mieszanki gwarantująca niższe zużycie paliwa, udoskonalona konstrukcja minimalizująca opory toczenia czy wzmocniona struktura stopki zapewniająca precyzyjne prowadzenie auta. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana dla samochodów osobowych. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 275/35 R20 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).
Nowa opona letnia Ultrac Pro marki Vredestein
Opony letnie wytwarzane są z mieszanki gumowej odpornej na wysokie temperatury, dzięki czemu zachowują odpowiednią twardość nawet podczas największych upałów. Specjalna konstrukcja bieżnika z mniejszą liczbą nacięć i rowków zapewnia stabilne prowadzenie pojazdu oraz efektywne odprowadzanie wody. Dzięki tym cechom opony letnie Vredestein gwarantują krótszą drogę hamowania i niezawodne osiągi zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.
Opona osobowa – 275/35 R20 102 Y
Opony osobowe Vredestein stanowią kwintesencję nowoczesnych rozwiązań technologicznych w dziedzinie motoryzacji. Stworzone z myślą o szerokiej gamie samochodów - od miejskich kompaktów aż po sportowe coupe i eleganckie limuzyny. Inteligentnie zaprojektowana struktura wewnętrzna z warstwami stalowymi zapewnia wyjątkową sztywność i odporność na deformacje. Specjalnie opracowana mieszanka gumowa gwarantuje optymalną przyczepność nawet w trudnych warunkach drogowych. Zredukowane drgania i obniżony poziom hałasu znacząco podnoszą komfort podróżowania, czyniąc te opony idealnym wyborem zarówno na krótkie miejskie trasy, jak i dalekie podróże.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Vredestein 275/35 R20 Ultrac Pro XL FR
Celem opon letnich Vredestein Ultrac Pro 275 35 R20 102Y jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. W przypadku rozmiaru 275/35 R20 szerokość bieżnika wynosi 275 mm, wysokość profilu (35), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 20 cali. Opony Vredestein Ultrac Pro mają indeks nośności 102 oraz szybkości Y. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 300 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 850 kg.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | 3 lata |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 50 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 275/35 R20 |
---|---|
Sezon | opony letnie |
Przeznaczenie | auta osobowe |
Producent | Vredestein |
Klasa | premium |
Model | Ultrac Pro |
Etykieta UE | C / A / 73 dB |
Indeks nośności | 102 (do 850 kg/oponę) |
Indeks prędkości | Y (do 300 km/h) |
Wzmocnienie | Tak (XL) |
Rant ochronny | Tak (FSL) |
Oznaczenia | XL, Y301, ZR, FSL |
Kod produktu | 51492 |
XL, Y301, ZR, FSL – co oznaczają symbole w modelu Ultrac Pro?
- XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
- Y301 / Indeks prędkości (Y) oznacza, że opona jest przystosowana do jazdy z maksymalną prędkością wynoszącą więcej niż 300 km/h. Jest to szczególne oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych dla samochodów o bardzo wysokich osiągach, gdzie kluczowa jest stabilność i bezpieczeństwo przy ekstremalnych prędkościach.
- ZR / Oznaczenie ZR wskazuje, że opona jest przystosowana do jazdy z prędkościami do 240 km/h przy pełnej dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu. Przy prędkościach przekraczających 240 km/h masa pojazdu musi być zmniejszona, aby zapewnić bezpieczeństwo i optymalne właściwości jezdne.
- FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.

Etykieta unijna opon 275/35 R20 102Y – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Ultrac Pro 275/35 R20 102 Y XL FR uzyskała wynik: C/A/73 dB - szczegóły poniżej. Unijne etykiety na oponach, które są obowiązkowe w Unii Europejskiej, dostarczają istotnych informacji o niektórych parametrach. To hałas generowany podczas jazdy, zużycie paliwa oraz zachowanie opony na mokrej nawierzchni. Naklejki te pozwalają kierowcom na porównanie różnych modeli i wybór tych, które najlepiej odpowiadają ich oczekiwaniom pod względem wydajności i kosztów.

Opór toczenia: klasa C
Efektywność paliwowa opon ma kluczowe znaczenie w ekonomii jazdy. Opony z oceną "A" w unijnej skali efektywności paliwowej charakteryzują się minimalnym oporem toczenia, co przekłada się na znaczną oszczędność paliwa i obniżenie emisji spalin. Z drugiej strony, modele z oceną "E" są mniej efektywne, co powoduje zwiększone zużycie paliwa. Wybierając opony o wysokiej klasie, nie tylko oszczędzasz na kosztach paliwa, ale także przyczyniasz się do ochrony środowiska.
Hamowanie na mokrym: klasa A
Skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni jest jednym z najważniejszych parametrów opony, mającym bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo. Etykiety opony prezentują tę cechę w klasach od "A" do "G" dla starszych wzorców etykiet oraz od "A" do "E" dla nowszych, gdzie "A" reprezentuje najlepszą możliwą efektywność zatrzymywania się. Dokładne badania przeprowadza się na zamoczonej, utwardzonej nawierzchni, gdzie samochód testowy hamuje z prędkości 80 km/h. Warto zwrócić uwagę, że różnice między klasami mogą znacząco wpłynąć na długość drogi hamowania. Rozumiejąc ten parametr, kierowcy mogą podjąć świadomą decyzję, nie powinni jednak zapominać o innych ważnych czynnikach, takich jak odporność na aquaplaning, trwałość czy opinie innych użytkowników o konkretnym modelu ogumienia.
Hałas zewnętrzny: 73 decybele
Hałas zewnętrzny toczenia opony, mierzony w decybelach (oznaczenie dB), jest istotnym wskaźnikiem mającym wpływ na komfort jazdy. Na etykiecie unijnej parametr ten waha się od 67 do 78 dB, i ma oprócz cyfr również oznaczenie literowe od A do C. Ogumienie klasy A oferuje najniższy poziom szumów, co jest szczególnie ważne dla osób poszukujących sposobów na spokojną i komfortową jazdę. Należy pamiętać, że hałas zewnętrzny nie jest związany z odgłosami w kabinie, ale ma bezpośredni wpływ na ogólne wrażenia z podróży. Wybierając cichsze opony, można znacząco poprawić swoje doświadczenia z poruszania się, szczególnie w długich podróżach na szybkich trasach.