Vredestein Pinza AT 265/65 R18 114 T FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Vredestein Pinza AT 265/65 R18 114 T - opona całoroczna klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
265/65 R18
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
114 (do 1180 kg/oponę)
Indeks prędkości
T (do 190 km/h)
Gwarancja
3 lata (36 miesięcy)
D / D / 73 dB
3PMSF, M+S, FSL

Cena za sztukę

605 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Vredestein Pinza AT 265/65 R18

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Vredestein Pinza AT 265/65 R18 114 T FR objęte 3-letnią gwarancją producenta. Model Pinza AT stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak uniwersalna mieszanka gumy zachowująca właściwości w zmiennych warunkach, homologacja 3PMSF potwierdzająca skuteczność przy ujemnych wskazaniach termometru czy podwójny system rowków skutecznie odprowadzający wodę i błoto pośniegowe. Prezentowana opona marki Vredestein została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 114 T oraz rozmiar 265/65 R18.

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna Pinza AT marki Vredestein

Konstrukcja opon całorocznych Vredestein łączy właściwości produktów letnich i zimowych, co pozwala na ich efektywne wykorzystanie w codziennej jeździe po mieście oraz na krótkich dystansach. Specjalna mieszanka gumowa w połączeniu ze starannie zaprojektowanym bieżnikiem wpływa na stabilne prowadzenie i bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych. Zastosowanie ogumienia uniwersalnego przynosi również korzyści ekonomiczne, eliminując potrzebę sezonowej wymiany opon.

Opona osobowa oraz SUV – 265/65 R18 114 T

Opony osobowe Vredestein stanowią fundament bezpieczeństwa i komfortu każdego pojazdu. Zaawansowane technologie produkcji pozwalają uzyskać precyzyjnie dobrane parametry przyczepności, natomiast wzmocnione ściany boczne ograniczają odkształcenia przy pokonywaniu zakrętów. Zoptymalizowany układ elementów bieżnika skutecznie odprowadza wodę, minimalizując ryzyko wystąpienia aquaplaningu. Wieloskładnikowa mieszanka gumowa oferuje optymalny balans między trwałością a pewnym prowadzeniem, jednocześnie redukując hałas i wibracje odczuwalne w kabinie.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Vredestein 265/65 R18 Pinza AT FR

Opony całoroczne Vredestein Pinza AT 265 65 R18 114T mają za zadanie zapewnić bezpieczne podróżowanie niezależnie od panujących warunków drogowych. Pierwsza liczba w rozmiarze 265/65 R18 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 265 mm). Wysokość profilu to 65, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 18 cali. Następne oznaczenia (114 i T) to odpowiednio indeks nośności oraz prędkości opon Vredestein Pinza AT. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 1180 kg na oponę) dozwolone podczas jazdy z prędkością maksymalną do 190 km/h.

Vredestein Pinza AT 265/65 R18 Rant ochronny (FSL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 3 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 15 szt. (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 265/65 R18
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Vredestein
Klasa premium
Model Pinza AT
Etykieta UE D / D / 73 dB
Indeks nośności 114 (do 1180 kg/oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Rant ochronny Tak (FSL)
Oznaczenia 3PMSF, M+S, FSL
Kod produktu 51312

3PMSF, M+S, FSL – co oznaczają symbole w modelu Pinza AT?

  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • FSL / Technologia rantu ochronnego to specjalne wzmocnienie w postaci zgrubienia na bocznej ścianie opony, które zabezpiecza felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi, a jednocześnie zwiększa estetykę ogumienia. Rozwiązanie w postaci rantu minimalizuje ryzyko otarcia felgi, np. podczas parkowania blisko krawężników.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – 3PMSF, M+S, FSL

Etykieta unijna opon 265/65 R18 114T – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Vredestein Pinza AT 265/65 R18 114 T FR uzyskała wynik: D/D/73 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach dostarcza istotnych informacji o ich wydajności, co ułatwia porównanie modeli przed zakupem. Informacje na etykiecie dotyczą oporów toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz emitowanego hałasu zewnętrznego. Przedstawione są w skali od A do E dla oporów i przyczepności oraz od A do C i od jednej do trzech fal dla hałasu, z wartością podaną również w decybelach, co ułatwia wybór.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa D Hałas: 73 decybele
Etykieta UE opony Vredestein Pinza AT 265/65 R18 114 T: opór toczenia – D, hamowanie – D, hałas – 73 dB

Opór toczenia: klasa D

Informacje o oszczędności paliwowej opon, prezentowane na etykiecie unijnej są bardzo cenne dla kierowców. Opony z klasy A (czyli te o najlepszej efektywności) zapewniają znaczącą redukcję spalania paliwa i minimalizują emisję szkodliwych spalin do atmosfery. Wybór ogumienia o niskim oporze toczenia nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również pomaga w ochronie środowiska naturalnego.

Hamowanie na mokrym: klasa D

Informacja o przyczepności na mokrej nawierzchni, przedstawiana na etykiecie unijnej opony, jest istotnym wskaźnikiem bezpieczeństwa. Oceniana poprzez pomiar drogi hamowania i siły tarcia, określa, jak skutecznie pojazd zatrzyma się na mokrym podłożu. Produkty są klasyfikowane od "A" (najlepsze) do "E", przy czym warto pamiętać, że jeszcze niedawna pomijano klasę "D" - dla jasności i bardziej wyrazistego odróżnienia opon lepszych od słabszych. Dodatkowo, obecnie opony z literą "G" (takie były dopuszczane do sprzedaży aż do 2021 roku) ze względu na niską przyczepność zostały wykluczone z rynku, co pokazuje, jak wysokie standardy bezpieczeństwa obowiązują w Unii Europejskiej.

Hałas zewnętrzny: 73 decybele

Oprócz wpływu na komfort jazdy i środowisko, hałas zewnętrzny opon to parametr, który ma również związek z wydajnością paliwową pojazdu. Ogumienie, w którym jest on niższy, zazwyczaj, jest również bardziej efektywne pod względem oporów toczenia, co przekłada się na oszczędności paliwa. Zapis pomiaru szumów w odległości 7,5 metra od toru jazdy, w zakresie 67 do 78 decybeli, odzwierciedla nie tylko komfort akustyczny, ale również wydajność ogumienia. Ciekawostką jest, że niektóre firmy oponiarskie inwestują w badania nad materiałami, które mogą jednocześnie zmniejszać głośność i poprawiać przyczepność, co jest szczególnie istotne w zmieniających się warunkach pogodowych.