Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15 96 H

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15 96 H - opona letnia klasy budżetowej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
205/70 R15
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
96 (do 710 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

210 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15 96 H objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Reliax Touring TE307 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą sztywne elementy barkowe poprawiające reakcję auta podczas pokonywania zakrętów, innowacyjny symetryczny układ bieżnika czy specjalna kompozycja mieszanki gwarantująca niższe zużycie paliwa. Prezentowana opona marki Triangle została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 96 H oraz rozmiar 205/70 R15.

letnia osobowa SUV

Nowa opona letnia Reliax Touring TE307 marki Triangle

Opony letnie Triangle najlepiej sprawdzają się przy temperaturach powyżej 7°C. Zostały zoptymalizowane pod kątem jazdy zarówno po rozgrzanym asfalcie, jak i w deszczowych warunkach, skracając drogę hamowania i zwiększając komfort podróżowania. Specjalna mieszanka gumowa poprawia efektywność jazdy w miejskich korkach oraz na długich trasach, gdzie precyzja prowadzenia jest szczególnie istotna.

Opona osobowa oraz SUV – 205/70 R15 96 H

Opony osobowe Triangle reprezentują najwyższy poziom technologii łącząc bezpieczeństwo, komfort i wydajność ekonomiczną. Wielowarstwowa struktura z nylonowymi wzmocnieniami zapewnia optymalne właściwości jezdne niezależnie od klasy pojazdu - od mniejszych aut miejskich po przestronne VAN-y i wyższe SUV-y. Precyzyjnie zaprojektowany wzór bieżnika maksymalizuje powierzchnię kontaktu z drogą, gwarantując pewne prowadzenie zarówno na prostych odcinkach, jak i w zakrętach. Zaawansowana mieszanka gumowa nowej generacji oferuje doskonały balans między przyczepnością a trwałością, jednocześnie redukując hałas i wibracje odczuwalne w kabinie pasażerskiej.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Triangle 205/70 R15 Reliax Touring TE307

Celem opon letnich Triangle Reliax Touring TE307 205 70 R15 96H jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. W przypadku rozmiaru 205/70 R15 szerokość bieżnika wynosi 205 mm, wysokość profilu (70), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 15 cali. Opony Triangle Reliax Touring TE307 mają indeks nośności 96 oraz szybkości H. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 210 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 710 kg.

Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 12 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 205/70 R15
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Triangle
Klasa budżetowa
Model Reliax Touring TE307
Etykieta UE C / B / 71 dB
Indeks nośności 96 (do 710 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Kod produktu 61105

Etykieta unijna opon 205/70 R15 96H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15 96 H uzyskała wynik: C/B/71 dB - szczegóły poniżej. Od 2012 roku, unijne etykiety na opony są wymagane dla każdego modelu sprzedawanego w Unii Europejskiej. Dostarczają one informacji o zużyciu paliwa, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasie generowanym podczas jazdy. Te standardy są kluczowe dla zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa. Znacząco ułatwiają kierowcom wybór optymalnego ogumienia dla ich pojazdów.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 71 decybeli
Etykieta UE opony Triangle Reliax Touring TE307 205/70 R15 96 H: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 71 dB

Opór toczenia: klasa C

Wybierając opony, warto zwrócić uwagę na ich efektywność paliwową, która bezpośrednio wpływa na ekonomię jazdy. Opony z niższym oporem toczenia, oznaczone jako klasa "A" na unijnej etykiecie, zapewniają znaczne oszczędności i są bardziej przyjazne dla środowiska. W przeciwieństwie do nich, te z klasy "E" zwiększają zużycie paliwa. Ważne jest, aby pamiętać, że wybór ogumienia z lepszą oceną to inwestycja zarówno w ekonomiczną jazdę, jak i w ochronę środowiska.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Przyczepność na mokrym jest kluczowa dla utrzymania kontroli nad pojazdem w deszczowe dni. Opony klas "A", "B" czy "C" gwarantują najkrótszą drogę hamowania, co jest nieocenione w nagłych sytuacjach. Warto jednak zauważyć, że oprócz jakości hamowania, ważna jest również regularna kontrola stanu ogumienia, w tym głębokości bieżnika - może to wpływać na zachowanie się gumy na mokrej drodze. Zapewnienie odpowiedniego ciśnienia i stanu opon nie tylko poprawia bezpieczeństwo, ale także zwiększa wydajność paliwową pojazdu.

Hałas zewnętrzny: 71 decybeli

W świecie motoryzacji, gdzie samochody elektryczne zyskują na popularności ze względu na ich cichą pracę i ekologię, hałas zewnętrzny opon staje się jeszcze bardziej istotny. Etykieta unijna opon, prezentująca poziom głośności w decybelach (dB) i klasyfikująca go od A (najcichsze) do C, nabiera nowego znaczenia w kontekście pojazdów z oznaczeniem EV. Ogumienie dla tych samochodów musi spełniać wyższe standardy, aby nie zakłócać ich cichej pracy. Producenci opon koncentrują się na opracowywaniu technologii, które minimalizują szum toczenia, jednocześnie zachowując inne kluczowe cechy, takie jak przyczepność czy wytrzymałość. To stanowi wyzwanie, ale także szansę na rozwój innowacyjnych rozwiązań w kwestii ogumienia, które będą komplementować cichą i ekologiczną naturę samochodów elektrycznych, zapewniając jednocześnie komfort i bezpieczeństwo jazdy.