Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20 106 V XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024/2025 Darmowa dostawa: 24 godziny
Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20 106 V - opona zimowa klasy ekonomicznej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
275/40 R20
Rok produkcji
2024/2025
Indeks nośności
106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości
V (do 240 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
D / B / 72 dB
XL, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

442 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20 106 V XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Ice Blazer Alpine EVO stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą liczne nacięcia podnoszące pewność prowadzenia na zaśnieżonych nawierzchniach, przystosowany do trudnych warunków asymetryczny wzór bieżnika czy homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle). Prezentowana opona marki Sailun została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 275/40 R20 oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).

zimowa osobowa SUV

Nowa opona zimowa Ice Blazer Alpine EVO marki Sailun

Opony zimowe Sailun wyróżniają się specjalną mieszanką gumową z krzemionką, która utrzymuje elastyczność w temperaturach poniżej 7°C. Liczne nacięcia i rowki w bieżniku skutecznie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe, wspierając stabilność jazdy w trudnych warunkach. Taka konstrukcja zwiększa komfort prowadzenia i poprawia bezpieczeństwo na śliskich nawierzchniach nawet podczas pokonywania wzniesień.

Opona osobowa oraz SUV – 275/40 R20 106 V

Opony osobowe Sailun reprezentują kompleksowe rozwiązania dla różnorodnych pojazdów - od niewielkich aut miejskich, przez rodzinne VAN-y, aż po ekskluzywne limuzyny i wszechstronne crossovery. Zaawansowana konstrukcja karkasu z wielowarstwowym opasaniem zapewnia doskonałą stabilność, a wzmocnione ściany boczne zwiększają odporność na uszkodzenia mechaniczne. Inteligentnie zaprojektowana strefa barku efektywnie przenosi siły boczne podczas pokonywania zakrętów, natomiast zoptymalizowany układ rowków drenażowych skutecznie odprowadza wodę, minimalizując ryzyko aquaplaningu. Precyzyjnie dobrana mieszanka gumowa oferuje idealny balans między przyczepnością, trwałością a ekonomiką jazdy, redukując opory toczenia i obniżając zużycie paliwa.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Sailun 275/40 R20 Ice Blazer Alpine EVO XL

Opony zimowe Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275 40 R20 106V zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Oznaczenie 275/40 R20 wskazuje kolejno szerokość bieżnika 275 mm, profil równy 40% tej szerokości oraz średnicę osadzenia 20 cali ( 50.80 cm). Indeks nośności 106 odpowiada maksymalnemu obciążeniu 950 kg na oponę, a indeks prędkości V dopuszcza jazdę z prędkością do 240 km/h.

Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024/2025
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 29 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/40 R20
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Sailun
Klasa ekonomiczna
Model Ice Blazer Alpine EVO
Etykieta UE D / B / 72 dB
Indeks nośności 106 (do 950 kg/oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 35123

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Ice Blazer Alpine EVO?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 275/40 R20 106V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20 106 V XL uzyskała wynik: D/B/72 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach, znana z podobieństwa do etykiet sprzętu AGD/RTV, przedstawia kluczowe osiągi danego produktu. Informuje ona o oporach toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomie hałasu zewnętrznego, umożliwiając porównanie różnych modeli. Opony są klasyfikowane w skali od A do E dla pierwszych dwóch parametrów, a hałas od A do C oraz w decybelach. Jest też wizualizowany za pomocą od jednej do trzech fal.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Sailun Ice Blazer Alpine EVO 275/40 R20 106 V: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa D

Opony są istotnym czynnikiem wpływającym na zużycie paliwa w samochodach, mogącym odpowiadać za 7% całkowitego spalania. Ogumienie oceniane jest w skali od A do E. A jest najlepszą oceną, świadczącą o zmniejszonym zużyciu paliwa w czasie eksploatacji. Redukując opory toczenia, opony tej klasy znacząco przyczyniają się do ekonomicznej jazdy i ograniczonej emisji CO2.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Etykieta unijna umożliwia ocenę przyczepności opon na mokrej nawierzchni, przyznając symbol od "A" do "E". Interesującym aspektem jest fakt, że do 07.2021 roku praktycznie nie stosowano klasy "D", co ułatwiało wykazanie różnic między oponami o wyższej i niższej wydajności. Produkty z symbolem "G" ze względu na ich niską wydajność nie są obecnie dopuszczane do sprzedaży, co podkreśla zaangażowanie w standardy bezpieczeństwa. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest mierzone przez drogę przebytą przez pojazd do całkowitego zatrzymania się, a także siłę tarcia, co daje realny obraz możliwości ogumienia w deszczowe dni. Znajomość tego parametru jest kluczowa, ale warto pamiętać, że pełen obraz bezpieczeństwa produktu wyłania się dopiero po uwzględnieniu wszystkich aspektów opony, takich jak trwałość, hałas, czy efektywność paliwowa.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.