Nexen N'Fera RU1 225/55 R19 99 H

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Nexen N'Fera RU1 225/55 R19 99 H - opona letnia klasy średniej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
225/55 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
99 (do 775 kg/oponę)
Indeks prędkości
H (do 210 km/h)
Gwarancja
5 lat (60 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

421 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Nexen N'Fera RU1 225/55 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Nexen N'Fera RU1 225/55 R19 99 H objęte 5-letnią gwarancją producenta. Model N'Fera RU1 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Świadczą o tym takie cechy jak głębokie i wygładzone kanały podwyższające odporność na aquaplaning, udoskonalona konstrukcja minimalizująca opory toczenia czy nowoczesny asymetryczny wzór bieżnika. Prezentowana opona marki Nexen została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 225/55 R19 oraz indeks nośności i prędkości 99 H.

letnia osobowa SUV

Nowa opona letnia N'Fera RU1 marki Nexen

Opony letnie Nexen to idealne rozwiązanie dla kierowców ceniących stabilność i bezpieczeństwo w cieplejsze dni, zwłaszcza gdy temperatura powietrza przekracza już 7°C. Unikalna konstrukcja bieżnika minimalizuje opory toczenia, co pomaga ograniczyć zużycie paliwa. Dodatkowo twardsza mieszanka gumowa doskonale radzi sobie z wyższymi temperaturami, przekładając się na lepsze hamowanie i większą trwałość opony.

Opona osobowa oraz SUV – 225/55 R19 99 H

Opony osobowe Nexen to najliczniejsza kategoria ogumienia, stworzona z myślą o rozmaitych typach aut: od miejskich hatchbacków i kompaktów po sportowe coupe, SUV-y oraz crossovery. Dzięki nowoczesnej mieszance gumowej i zaawansowanej konstrukcji bieżnika łączą w sobie znakomitą przyczepność, trwałość oraz wysoki komfort jazdy. Dodatkowo, opony te zapewniają bezpieczeństwo i efektywność zarówno w miejskich korkach, jak i na autostradach, gwarantując kierowcom pewność prowadzenia w każdym momencie.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Nexen 225/55 R19 N'Fera RU1

Celem opon letnich Nexen N'Fera RU1 225 55 R19 99H jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. Pierwsza liczba w rozmiarze 225/55 R19 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 225 mm). Wysokość profilu to 55, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 19 cali. Model Nexen N'Fera RU1 posiada indeks nośności 99 mówiący, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 775 kg oraz indeks prędkości H zezwalający na jazdę do 210 km/h.

Nexen N'Fera RU1 225/55 R19

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 5 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/55 R19
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Nexen
Klasa średnia
Model N'Fera RU1
Etykieta UE D / A / 69 dB
Indeks nośności 99 (do 775 kg/oponę)
Indeks prędkości H (do 210 km/h)
Kod produktu 10854

Etykieta unijna opon 225/55 R19 99H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Nexen N'Fera RU1 225/55 R19 99 H uzyskała wynik: D/A/69 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna na oponach, podobna do tych na sprzęcie AGD/RTV, jest niezwykle pomocna przy wyborze ogumienia. Ułatwia porównanie podstawowych właściwości, takich jak opory toczenia, przyczepność na mokrych nawierzchniach i poziom hałasu. Klasyfikacje dla dwóch pierwszych z wymienionych parametrów mieszczą się w zakresie A do E. Hałas zaprezentowano symbolami od A do C oraz w skali od 1 do 3 fal, z dodatkową wartością w dB, co ułatwia podjęcie świadomej decyzji zakupowej.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa A Hałas: 69 decybeli
Etykieta UE opony Nexen N'Fera RU1 225/55 R19 99 H: opór toczenia – D, hamowanie – A, hałas – 69 dB

Opór toczenia: klasa D

Etykieta unijna na oponach podkreśla znaczenie oporów toczenia w kwestii ochrony środowiska. Ogumienie klasy A (najlepszej) zmniejsza zużycie paliwa, co bezpośrednio wpływa na obniżenie emisji spalin. Im lepsza klasa (bardziej zielona), tym większa potencjalna oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Informacja o przyczepności na mokrej nawierzchni, przedstawiana na etykiecie unijnej opony, jest dosyć istotnym wskaźnikiem bezpieczeństwa. Oceniana poprzez pomiar drogi hamowania i siły tarcia, określa, jak skutecznie pojazd zatrzyma się na mokrym podłożu. Produkty są klasyfikowane od "A" (najlepsze) do "E", przy czym warto pamiętać, że jeszcze niedawna pomijano klasę "D" - dla jasności i bardziej wyrazistego odróżnienia opon lepszych od słabszych. Dodatkowo, obecnie opony z literą "G" (takie były dopuszczane do sprzedaży aż do 2021 roku) ze względu na niską przyczepność zostały wykluczone z rynku, co pokazuje, jak wysokie standardy bezpieczeństwa obowiązują w Unii Europejskiej.

Hałas zewnętrzny: 69 decybeli

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.