Nexen N'Blue 4 Season 2 255/50 R19 107 W XL

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Nexen N'Blue 4 Season 2 255/50 R19
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Nexen N'Blue 4 Season 2 255/50 R19 107 W XL objęte 5-letnią gwarancją producenta. Model N'Blue 4 Season 2 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak uniwersalna mieszanka gumy zachowująca właściwości w zmiennych warunkach, adaptacyjna struktura bloków i żeber dostosowująca się do temperatury otoczenia czy unikalne połączenie właściwości opon letnich i zimowych. Prezentowana opona marki Nexen została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi podwyższony indeks nośności 107 (do 975 kg na oponę) oraz wzmocniona struktura (oznaczenie XL).
Nowa opona całoroczna N'Blue 4 Season 2 marki Nexen
Opony wielosezonowe Nexen to wygodne rozwiązanie dla kierowców ceniących komfort i oszczędność czasu, eliminujące potrzebę sezonowej wymiany. Dzięki specjalnej mieszance gumowej i bieżnikowi łączącemu cechy modeli letnich i zimowych zapewniają niezawodną przyczepność, stabilność oraz bezpieczeństwo w zmiennych warunkach pogodowych. Symbol 3PMSF na boku ogumienia potwierdza ich przystosowanie do warunków zimowych, co pozwala na bezpieczne użytkowanie przez cały rok.
Opona osobowa oraz SUV – 255/50 R19 107 W
Opony osobowe Nexen zaprojektowano z myślą o szerokiej gamie samochodów - od kompaktowych hatchbacków, przez rodzinne sedany, aż po sportowe modele i przestronne SUV-y. Ich zaawansowana konstrukcja oraz specjalnie dobrana mieszanka gumowa zapewniają pewną przyczepność i stabilność na zróżnicowanych nawierzchniach, podnosząc bezpieczeństwo nawet w trudnych warunkach pogodowych. Zredukowane opory toczenia przyczyniają się do niższego zużycia paliwa, a skuteczne wygłuszenie bieżnika ogranicza hałas, zwiększając komfort codziennej jazdy.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Nexen 255/50 R19 N'Blue 4 Season 2 XL
Opony całoroczne Nexen N'Blue 4 Season 2 255 50 R19 107W zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Prezentowany rozmiar 255/50 R19 należy interpretować w następujący sposób. Pierwsza liczba (255) to szerokość opony w milimetrach, dwie kolejne cyfry (50) oznaczają wysokość profilu, a trzecia to średnica opony podawana w calach (tutaj 19). Model Nexen N'Blue 4 Season 2 posiada indeks nośności 107 oznaczający, że maksymalne obciążenie na oponę wynosi 975 kg oraz indeks prędkości W zezwalający na jazdę do 270 km/h.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | 5 lat |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 16 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 255/50 R19 |
---|---|
Sezon | opony całoroczne |
Przeznaczenie | auta 4x4 |
Producent | Nexen |
Klasa | średnia |
Model | N'Blue 4 Season 2 |
Etykieta UE | C / B / 73 dB |
Indeks nośności | 107 (do 975 kg/oponę) |
Indeks prędkości | W (do 270 km/h) |
Symbol alpejski | Tak (płatek śniegu) |
Wzmocnienie | Tak (XL) |
Oznaczenia | XL, 3PMSF, M+S |
Kod produktu | 52725 |
XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu N'Blue 4 Season 2?
- XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
- 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
- M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.

Etykieta unijna opon 255/50 R19 107W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Nexen N'Blue 4 Season 2 255/50 R19 107 W XL uzyskała wynik: C/B/73 dB - szczegóły poniżej. Etykieta unijna opon to praktyczne narzędzie umożliwiające łatwe porównanie produktów pod względem ich wydajności. Informacje, takie jak opory toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni i emitowany hałas zewnętrzny, są prezentowane w przystępny sposób na naklejkach. Dla pierwszych dwóch parametrów opony klasyfikowane są od A do E. Poziom hałasu natomiast od A do C oraz w skali od jednej do trzech fal, z dodatkowym oznaczeniem decybelowym.

Opór toczenia: klasa C
Efektywność paliwowa opon, często określana jako opór toczenia, stanowi istotny parametr zamieszczony na etykiecie unijnej opon. Ocena w skali od A do E bezpośrednio odzwierciedla wydajność paliwową i emisję spalin pojazdów. Najniższym oporem toczenia charakteryzują się opony klasy A, co przekłada się na znaczące oszczędności i ograniczenie powstawania śladu węglowego.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Fragment etykiety unijnej dotyczący przyczepności na mokrej nawierzchni dostarcza ważnych informacji poprzez porównanie opony do standardowego modelu referencyjnego. Kategorie od "A" do "E" (wcześniej do "F" oraz "G") wskazują, jak efektywnie produkt radzi sobie z hamowaniem na asfalcie po opadach. Interesującą uwagą jest to, że kategoria "D" jeszcze do niedawna nie była używana, co pozwalało zaznaczyć wyraźny podział między wyższymi (A-C) i niższymi (E-G) klasami. Co więcej, ciekawostką jest fakt, że opony oznaczone jako "G" nie są już dopuszczane do sprzedaży w UE, co sprawiło, że standardy bezpieczeństwa i wydajności wzrosły.
Hałas zewnętrzny: 73 decybele
Oprócz wpływu na komfort jazdy i środowisko, hałas zewnętrzny opon to parametr, który ma również związek z wydajnością paliwową pojazdu. Ogumienie, w którym jest on niższy, zazwyczaj, jest również bardziej efektywne pod względem oporów toczenia, co przekłada się na oszczędności paliwa. Zapis pomiaru szumów w odległości 7,5 metra od toru jazdy, w zakresie 67 do 78 decybeli, odzwierciedla nie tylko komfort akustyczny, ale również wydajność ogumienia. Ciekawostką jest, że niektóre firmy oponiarskie inwestują w badania nad materiałami, które mogą jednocześnie zmniejszać głośność i poprawiać przyczepność, co jest szczególnie istotne w zmieniających się warunkach pogodowych.