Milever Winter-Max A1 195/55 R16 87 H
Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Milever Winter-Max A1 195/55 R16
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Milever Winter-Max A1 195/55 R16 87 H objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Winter-Max A1 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Świadczą o tym takie cechy jak konstrukcja opony z systemem samooczyszczania z błota pośniegowego, system lameli aktywnie poprawiający przyczepność w warunkach zimowych czy elastyczna mieszanka gumy wzbogacona naturalnym kauczukiem. Prezentowana opona marki Milever została zaprojektowana dla samochodów osobowych. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 195/55 R16 oraz indeks nośności i prędkości 87 H.
Nowa opona zimowa Winter-Max A1 marki Milever
Opony zimowe wspierają bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, szczególnie gdy drogi pokryte są ubitym śniegiem, śliską breją lub przymarzającym deszczem. Zaawansowany asymetryczny bieżnik opon Milever poprawia przyczepność, a mieszanka gumowa odporna na niskie temperatury umożliwia lepszą kontrolę nad pojazdem. Dodatkowo zwiększona liczba lameli wspiera stabilność podczas nagłych manewrów, co wpływa na precyzję i komfort jazdy w trudnych warunkach.
Opona osobowa – 195/55 R16 87 H
Opony osobowe Milever to zaawansowane technologicznie produkty zaprojektowane dla szerokiej gamy pojazdów - od miejskich hatchbacków po luksusowe limuzyny i SUV-y. Wielowarstwowa konstrukcja karkasu zapewnia doskonałą przyczepność w zróżnicowanych warunkach pogodowych, a zoptymalizowany profil bieżnika pomaga ograniczyć opory toczenia, przekładając się na niższe zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu elastomerów nowej generacji opony te odznaczają się wyjątkową trwałością i zapewniają cichą, komfortową jazdę - zarówno w ruchu miejskim, jak i na dłuższych trasach.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Milever 195/55 R16 Winter-Max A1
Opony zimowe Milever Winter-Max A1 195 55 R16 87H są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. Rozmiar 195/55 R16 należy czytać następująco: szerokość opony 195 mm, wysokość profilu 55 i średnica 16 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Opony Milever Winter-Max A1 mają indeks prędkości H (oznaczający dopuszczalną szybkość równą 210 km/h) i indeks nośności 87 (wskazujący maksymalne obciążenie wynoszące 545 kilogramów / oponę).
Parametry oferty
| Stan | fabrycznie nowe |
|---|---|
| Jakość | 100% oryginalne |
| Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
| Rok produkcji | 2024 |
| Gwarancja | 2 lata |
| Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
| Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
| Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
| Dostępność | ostatnie 30 szt. (od ręki) |
| Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
| Czas wysyłki | 24 godziny |
Specyfikacja opony
| Rozmiar | 195/55 R16 |
|---|---|
| Sezon | opony zimowe |
| Przeznaczenie | auta osobowe |
| Producent | Milever |
| Klasa | ekonomiczna |
| Model | Winter-Max A1 |
| Etykieta UE | D / C / 72 dB |
| Indeks nośności | 87 (do 545 kg/oponę) |
| Indeks prędkości | H (do 210 km/h) |
| Symbol alpejski | Tak (płatek śniegu) |
| Oznaczenia | 3PMSF, M+S |
| Kod produktu | 56813 |
3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Winter-Max A1?
- 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
- M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Etykieta unijna opon 195/55 R16 87H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Milever Winter-Max A1 195/55 R16 87 H uzyskała wynik: D/C/72 dB - szczegóły poniżej. Dzięki unijnym etykietom na opony, konsumenci mogą łatwo ocenić i porównać produkty różnych firm. Naklejki te zawierają kluczowe informacje o przyczepności na mokrej nawierzchni, oporach toczenia i hałasie generowanym podczas jazdy, przedstawione w formie czytelnych piktogramów. To sprawia, że nawet osoby nieobeznane z detalami technicznymi mogą świadomie wybierać opony, które najlepiej spełnią ich potrzeby.
Opór toczenia: klasa D
Unijna etykieta dostarcza istotnych informacji o efektywności paliwowej opon. Modele z klasy A, charakteryzujące się najniższym oporem toczenia, oferują największe oszczędności paliwa, a co za tym idzie - również pieniędzy. Warto wiedzieć, że wybierając opony o lepszej klasie, nie tylko zmniejszasz spalanie, ale także przyczyniasz się do ograniczenia emisji spalin, co ma pozytywny wpływ na środowisko.
Hamowanie na mokrym: klasa C
Bezpieczeństwo jazdy zależy od wielu czynników, w tym od przyczepności opony na mokrej nawierzchni. Droga hamowania, kluczowy aspekt bezpiecznej jazdy, jest oceniana na pięciostopniowej skali literowej - od "A" dla najkrótszej drogi zatrzymywania, aż do "E". Jako ciekawostkę dodam, iż do lipca 2021 funkcjonowała zamiast niej ocena "G". Wybierając opony klasy "A", "B" lub "C" inwestujesz w najlepszą dostępną technologię dla bezpieczeństwa. Dodatkowo, warto zwrócić uwagę na opory toczenia i hałas opony, które również wpływają na komfort i efektywność jazdy, tworząc kompleksowy obraz wydajności opon.
Hałas zewnętrzny: 72 decybele
Etykieta unijna na oponach zawiera kluczowe informacje na temat hałasu zewnętrznego emitowanego przez oponę, oznaczanego systemem trzech fal (lub literami A, B oraz C) i wartością w decybelach (dB). Chociaż dla kierowców istotniejszy może być poziom szumu wewnętrznego, to zewnętrzny ma znaczenie dla ogólnej głośności ruchu drogowego. Ta specyficzna forma oceny podkreśla zaangażowanie UE w redukcję zanieczyszczeń akustycznych i promuje świadomy wybór opon.