Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16C 113/111 R

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16 113/111 R - opona całoroczna klasy budżetowej do aut dostawczych

Informacje podstawowe

Typ
dostawcza
Sezon
całoroczna
Rozmiar
205/75 R16C
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
113/111 (do 1150 kg/oponę)
Indeks prędkości
R (do 170 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

427 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16C 113/111 R objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model VanSmart A/S AL2 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak specjalna kompozycja gumy gwarantująca odpowiednią przyczepność przez cały rok, adaptacyjna struktura bloków i żeber dostosowująca się do temperatury otoczenia czy wszechstronny profil bieżnika zaprojektowany dla stabilności na każdej nawierzchni. Prezentowana opona marki Maxxis została zaprojektowana dla aut dostawczych (do busa). Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wysoki indeks ładowności 113/111 (do 1150 kg) oraz wzmocniona konstrukcja (C - cargo).

wielosezonowa całoroczna dostawcza do busa

Nowa opona całoroczna VanSmart A/S AL2 marki Maxxis

Opony wielosezonowe Maxxis to ekonomiczne rozwiązanie dla kierowców, którzy chcą uniknąć sezonowej wymiany ogumienia. Zapewniają dobrą przyczepność zarówno latem, jak i zimą, dzięki bieżnikowi łączącemu głębokie rowki do odprowadzania wody z lamelami poprawiającymi przyczepność na śniegu. Symbol 3PMSF potwierdza ich skuteczność w zimowych warunkach, takich jak śnieg czy lód.

Opona dostawcza (do busa) – 205/75 R16 113/111 R

Opony dostawcze Maxxis w rozmiarze 205/75R16C wyróżniają się podwójnym indeksem nośności, umożliwiającym dostosowanie do obciążenia zarówno na pojedynczej feldze, jak i w układzie bliźniaczym. Wzmocniona konstrukcja zwiększa odporność na intensywną eksploatację, a specjalna mieszanka gumowa zapewnia doskonałą przyczepność na mokrych podjazdach, ostrych zakrętach i podczas jazdy z pełnym załadunkiem.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Maxxis 205/75 R16 VanSmart A/S AL2

Opony całoroczne Maxxis VanSmart A/S AL2 205 75 R16C 113/111R są przeznaczone do zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu podczas jazdy w różnych warunkach drogowych. W przypadku rozmiaru 205/75 R16 szerokość bieżnika wynosi 205 mm, wysokość profilu (75), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 16 cali. Opona Maxxis VanSmart A/S AL2 posiada indeks prędkości R (dopuszczalna jazda do 170 km/h) oraz nośności 113/111 (najwyższa wartość obciążenia wynosi 1150 kilogramów na oponę).

Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16 Wzmocnienie (C)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 205/75 R16
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta dostawcze
Producent Maxxis
Klasa budżetowa
Model VanSmart A/S AL2
Etykieta UE C / A / 69 dB
Indeks nośności 113/111 (do 1150 kg/oponę)
Indeks prędkości R (do 170 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (C)
Oznaczenia C, 3PMSF, M+S
Kod produktu 33291

C, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu VanSmart A/S AL2?

  • C / (ang. Commercial) to oznaczenie stosowane w oponach przeznaczonych do busów, samochodów dostawczych i lekkich ciężarówek. Opony takie zapewniają lepszą trwałość i wyższą nośność. Dzięki wzmocnionej konstrukcji i solidnym bocznym ściankom gwarantują stabilność oraz dłuższy przebieg pod dużym obciążeniem.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – C, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 205/75 R16 113/111R – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16C 113/111 R uzyskała wynik: C/A/69 dB - szczegóły poniżej. Unijna etykieta na oponach, obowiązująca od 2012 roku, jest narzędziem porównawczym podobnym do naklejek na sprzęcie AGD. Zawiera istotne informacje dotyczące efektywności paliwowej (opory toczenia), przyczepności na mokrej nawierzchni oraz poziomu hałasu generowanego podczas jazdy. Dzięki tym danym, kierowcy mogą łatwiej wybrać ogumienie najlepiej dopasowane do ich pojazdu i preferencji jazdy.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa A Hałas: 69 decybeli
Etykieta UE opony Maxxis VanSmart A/S AL2 205/75 R16 113/111 R: opór toczenia – C, hamowanie – A, hałas – 69 dB

Opór toczenia: klasa C

Informacje o oporach toczenia dostarczane na etykiecie pomagają konsumentom podejmować świadome decyzje, które przekładają się na mniejsze spalanie i lepszą ochronę środowiska. Wybierając opony z niskimi oporami toczenia, zgodnie z klasą A czy B, każdy kierowca może przyczynić się do ograniczenia emisji CO2 i promować zrównoważony rozwój transportu.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Hamowanie na mokrej nawierzchni to ważny parametr bezpieczeństwa, określany na etykiecie unijnej opony. Przyczepność jest klasyfikowana od "A" do "E", gdzie "A" oznacza najkrótszą, a "E" najdłuższą drogę hamowania. Dla poprawy czytelności zmieniono wcześniejszy (obowiązujący do 2021 roku) zapis oceny tego parametru, który mieścił się w zakresie od "A" do "G"). Różnice między klasami, mierzone przy standardowej prędkości 80 km/h, mogą znacząco wpłynąć na bezpieczeństwo, szczególnie w nagłych sytuacjach. Nowoczesne opony wykorzystują zaawansowane technologie, by poprawić przyczepność i skrócić drogę hamowania. Ważne jest, aby kierowcy dokonywali świadomych wyborów, opierając się na solidnych i obiektywnych danych i uwzględniając nie tylko przyczepność, ale też inne parametry, takie jak odporność na zużycie, hałas czy wpływ na spalanie paliwa, dla kompleksowej oceny wydajności opony.

Hałas zewnętrzny: 69 decybeli

W gęsto zabudowanych obszarach miejskich, hałas zewnętrzny opon jest istotnym czynnikiem wpływającym na jakość życia. Opony o niższym poziomie tego parametru, wskazane na etykiecie unijnej jako te z klasą A, przyczyniają się do zmniejszenia zanieczyszczenia akustycznego. Jest to szczególnie ważne w redukcji ogólnego szumu w miastach, co przekłada się na spokojniejsze i zdrowsze środowisko dla mieszkańców, a także dla dzikich zwierząt zamieszkujących okolice dróg miejskich i podmiejskich.