Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17 93 V XL

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17 93 V - opona zimowa klasy ekonomicznej do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
zimowa
Rozmiar
205/50 R17
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
93 (do 650 kg/oponę)
Indeks prędkości
V (do 240 km/h)
Gwarancja
2 lata (24 miesiące)
D / B / 70 dB
XL, 3PMSF, M+S

Cena za sztukę

346 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17 93 V XL objęte 2-letnią gwarancją producenta. Model Premitra Snow WP6 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie zimowym. Do jego kluczowych cech należą charakterystyczny kierunkowy układ powierzchni jezdnej, homologacja zimowa potwierdzona symbolem 3PMSF (płatek śniegu na górskim tle) czy specjalne rowki efektywnie odprowadzające błoto pośniegowe. Prezentowana opona marki Maxxis została zaprojektowana dla samochodów osobowych. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi podwyższony indeks nośności 93 (do 650 kg na oponę) oraz rozmiar 205/50 R17.

zimowa osobowa

Nowa opona zimowa Premitra Snow WP6 marki Maxxis

Opony zimowe Maxxis zaprojektowano z myślą o bezpiecznej jeździe w trudnych warunkach pogodowych. Kierunkowy bieżnik z głębokimi rowkami efektywnie odprowadza wodę i błoto pośniegowe, zmniejszając ryzyko aquaplaningu. Mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki utrzymuje elastyczność w niskich temperaturach, wspierając przyczepność na śliskich nawierzchniach.

Opona osobowa – 205/50 R17 93 V

Opony osobowe Maxxis stanowią kwintesencję nowoczesnych rozwiązań technologicznych w dziedzinie motoryzacji. Stworzone z myślą o szerokiej gamie samochodów - od miejskich kompaktów aż po sportowe coupe i eleganckie limuzyny. Inteligentnie zaprojektowana struktura wewnętrzna z warstwami stalowymi zapewnia wyjątkową sztywność i odporność na deformacje. Specjalnie opracowana mieszanka gumowa gwarantuje optymalną przyczepność nawet w trudnych warunkach drogowych. Zredukowane drgania i obniżony poziom hałasu znacząco podnoszą komfort podróżowania, czyniąc te opony idealnym wyborem zarówno na krótkie miejskie trasy, jak i dalekie podróże.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Maxxis 205/50 R17 Premitra Snow WP6 XL

Opony zimowe Maxxis Premitra Snow WP6 205 50 R17 93V zaprojektowane zostały z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas codziennego podróżowania autem. Rozmiar 205/50 R17 należy czytać następująco: szerokość opony 205 mm, wysokość profilu 50 i średnica 17 cali. Litera (R) przed oznaczeniem średnicy oznacza radialny typ konstrukcji. Następne oznaczenia (93 i V) to odpowiednio indeks nośności i prędkości opon Maxxis Premitra Snow WP6. Nośność to najwyższe obciążenie (tutaj 650 kg/oponę) dozwolone podczas jazdy z prędkością nie większą niż 240 km/h.

Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17 Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 2 lata
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 50 szt. (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 205/50 R17
Sezon opony zimowe
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Maxxis
Klasa ekonomiczna
Model Premitra Snow WP6
Etykieta UE D / B / 70 dB
Indeks nośności 93 (do 650 kg/oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S
Kod produktu 33214

XL, 3PMSF, M+S – co oznaczają symbole w modelu Premitra Snow WP6?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S

Etykieta unijna opon 205/50 R17 93V – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17 93 V XL uzyskała wynik: D/B/70 dB - szczegóły poniżej. Na etykiecie unijnej opony znajdują się piktogramy informujące o przyczepności na mokrej nawierzchni, efektywności paliwowej i hałasie generowanym podczas jazdy, podobne do oznaczeń na sprzęcie AGD. Klasyfikacja przyczepności i efektywności paliwowej mieści się w zakresie od A (najlepsza) do E. Poziom hałasu jest prezentowany w skali od A do C oraz jako liczba decybeli i ilość fal, od jednej do trzech. Te dane umożliwiają szybkie porównanie i dokonanie właściwego wyboru.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 70 decybeli
Etykieta UE opony Maxxis Premitra Snow WP6 205/50 R17 93 V: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 70 dB

Opór toczenia: klasa D

Dzięki etykiecie unijnej, kierowcy mogą łatwo ocenić efektywność paliwową opon, co jest kluczowym czynnikiem w oszczędzaniu na eksploatacji pojazdu. Klasy od A do E informują o stopniu oporu toczenia - im lepsza (bliższa oceny A), tym większe oszczędności i mniejsza emisja spalin. Te dane są istotne zarówno z ekonomicznego, jak i ekologicznego punktu widzenia, które warto wziąć pod uwagę przy zakupie nowego kompletu ogumienia.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Przyczepność na mokrej nawierzchni to wynik zaawansowanych technologii stosowanych w produkcji ogumienia. Produkty z klasą "A" na etykiecie unijnej wykorzystują innowacyjne mieszanki gumowe i specjalne wzory bieżnika, które maksymalizują kontakt z mokrą jezdnią. Co więcej, producenci implementują różne technologie, które pomagają w odprowadzaniu wody i zapobiegają aquaplaningowi. Wybierając opony, warto więc zwrócić uwagę nie tylko na klasę hamowania, ale także na specyfikację techniczną i innowacje, które poprawiają ogólną wydajność opony na mokrej drodze.

Hałas zewnętrzny: 70 decybeli

Etykieta unijna na oponach informuje o poziomie hałasu emitowanego przez nie podczas jazdy, co jest odzwierciedleniem polityki ochrony środowiska UE. Hałas ten jest oznaczany literami A, B oraz C (w zamian za symbole fal używane przed 2021 rokiem) oraz wartością w decybelach. Chociaż dla wielu kierowców bardziej znaczący jest szum wewnętrzny wpływający na komfort jazdy, to ten zewnętrzny odgrywa ważną rolę w kontekście głośności ruchu drogowego. Ta informacja pomaga w świadomym wyborze opon, które są przyjazne zarówno dla użytkownika, jak i dla otoczenia.