Kleber Quadraxer 3 245/35 R19 93 Y XL (FR)

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 2 dni
Kleber Quadraxer 3 245/35 R19 93 Y - opona całoroczna klasy średniej do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
245/35 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
93 (do 650 kg/oponę)
Indeks prędkości
Y (do 300 km/h)
Gwarancja
5 lat (60 miesięcy)
C / B / 69 dB
XL, 3PMSF, M+S, (FR)

Cena za sztukę

733 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Kleber Quadraxer 3 245/35 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Kleber Quadraxer 3 245/35 R19 93 Y XL (FR) objęte 5-letnią gwarancją producenta. Model Quadraxer 3 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Świadczą o tym takie cechy jak mieszanka gumy przystosowana do zmiennych warunków atmosferycznych, symbol 3PMSF informujący o wysokiej efektywności w niskich temperaturach czy podwójny system rowków skutecznie odprowadzający wodę i błoto pośniegowe. Prezentowana opona marki Kleber została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona struktura (oznaczenie XL) oraz podwyższony indeks nośności 93 (do 650 kg na oponę).

wielosezonowa całoroczna osobowa

Nowa opona całoroczna Quadraxer 3 marki Kleber

Opony całoroczne Kleber dzięki specjalnie dobranym składnikom gumy są przeznaczone do użytkowania przez cały rok. Mieszanka jest twardsza niż w oponach zimowych, ale bardziej elastyczna niż w modelach letnich. Kierunkowy bieżnik posiada strefę letnią i zimową, z dodatkowymi nacięciami poprawiającymi przyczepność na śniegu. Symbol 3PMSF (płatek śniegu na tle trzech szczytów górskich) potwierdza spełnienie norm przyczepności w warunkach zimowych.

Opona osobowa – 245/35 R19 93 Y

Opony osobowe Kleber to synonim zrównoważonego podejścia do potrzeb współczesnej motoryzacji, oferujący rozwiązania dla różnorodnych pojazdów - od niewielkich aut miejskich, przez rodzinne kombi, aż po luksusowe limuzyny i popularne SUV-y. Zaawansowana konstrukcja wewnętrzna z wykorzystaniem nowoczesnych materiałów kompozytowych zapewnia optymalną sztywność i odporność na odkształcenia, gwarantując przewidywalne zachowanie w każdej sytuacji drogowej. Starannie dobrana mieszanka gumowa z domieszką krzemionki zapewnia niskie opory, jednocześnie wydłużając żywotność bieżnika i obniżając poziom generowanego hałasu podczas codziennej eksploatacji.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Kleber 245/35 R19 Quadraxer 3 XL (FR)

Opony całoroczne Kleber Quadraxer 3 245 35 R19 93Y zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. Oznaczenie 245/35 R19 wskazuje kolejno szerokość bieżnika 245 mm, profil równy 35% tej szerokości oraz średnicę osadzenia 19 cali ( 48.26 cm). Indeks nośności 93 odpowiada maksymalnemu obciążeniu 650 kg na oponę, a indeks prędkości Y dopuszcza jazdę z prędkością do 300 km/h.

Kleber Quadraxer 3 245/35 R19 Rant ochronny (FR) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 5 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 18 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 2 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 245/35 R19
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Kleber
Klasa średnia
Model Quadraxer 3
Etykieta UE C / B / 69 dB
Indeks nośności 93 (do 650 kg/oponę)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak ((FR))
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S, (FR)
Kod produktu 42484

XL, 3PMSF, M+S, (FR) – co oznaczają symbole w modelu Quadraxer 3?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • (FR) / Rozwiązanie to ma formę delikatnego zgrubienia na ścianie bocznej opony, które lekko osłania felgę, chroniąc ją przed drobnymi uszkodzeniami. Jest to idealne rozwiązanie do codziennej jazdy, zapewniające dodatkową ochronę podczas manewrów blisko krawężników i innych przeszkód.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S, (FR)

Etykieta unijna opon 245/35 R19 93Y – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Kleber Quadraxer 3 245/35 R19 93 Y XL (FR) uzyskała wynik: C/B/69 dB - szczegóły poniżej. Unijne etykiety na opony, obowiązujące od 2012 roku, umożliwiają kierowcom łatwe porównanie kluczowych parametrów. Są wśród nich: zużycie paliwa, zachowanie na mokrej nawierzchni i poziom hałasu. Ujednolicony wygląd etykiet gwarantuje szybkie zapoznanie się z właściwościami, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Zgłębienie się w ich treść jest istotne przy wyborze nowego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa B Hałas: 69 decybeli
Etykieta UE opony Kleber Quadraxer 3 245/35 R19 93 Y: opór toczenia – C, hamowanie – B, hałas – 69 dB

Opór toczenia: klasa C

Wybierając opony z lepszą klasą efektywności paliwowej, kierowcy mogą aktywnie przyczyniać się do redukcji emisji gazów cieplarnianych. Opony z wyższym oporem toczenia (klasa E) zwiększają zużycie paliwa, co negatywnie wpływa na środowisko. Dlatego ważne jest, aby przy wyborze ogumienia zwracać uwagę nie tylko na jego trwałość czy przyczepność, ale również na klasę na etykiecie unijnej. Ta z symbolem klasy A to krok w kierunku bardziej zrównoważonego i ekologicznego stylu życia.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Przyczepność na mokrej nawierzchni jest jednym z ważniejszych parametrów bezpieczeństwa, którego znaczenie jest ujęte na etykiecie unijnej opony. Odpowiada za zdolność przylegania opony do zamoczonej jezdni i jest wyrażana w klasach od "A" do "E" (wcześniej nawet "G"), gdzie "A" oznacza najwyższą skuteczność zatrzymania pojazdu. Im lepsza ocena, tym krótsza droga zatrzymywania się na mokrych nawierzchniach. Pamiętając o tych klasach, warto również mieć na uwadze inne parametry opony, które wpływają na ogólne bezpieczeństwo, takie jak odporność na aquaplaning, trwałość czy wpływ na ekonomikę jazdy. Pomiar tej klasyfikacji jest dokładnie regulowany przez standardy UNECE 117, zapewniając wiarygodność i porównywalność wyników.

Hałas zewnętrzny: 69 decybeli

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.