Kleber Quadraxer 3 225/40 R18 92 W XL (FR)

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 3 dni
Kleber Quadraxer 3 225/40 R18 92 W - opona całoroczna klasy średniej do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
całoroczna
Rozmiar
225/40 R18
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
92 (do 630 kg/oponę)
Indeks prędkości
W (do 270 km/h)
Gwarancja
5 lat (60 miesięcy)
Etykieta UE

Cena za sztukę

408 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Kleber Quadraxer 3 225/40 R18

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Kleber Quadraxer 3 225/40 R18 92 W XL (FR) objęte 5-letnią gwarancją producenta. Model Quadraxer 3 stworzono z myślą o użytkowaniu bez względu na porę roku. Do jego kluczowych cech należą uniwersalna mieszanka gumy zachowująca właściwości w zmiennych warunkach, symbol 3PMSF informujący o wysokiej efektywności w niskich temperaturach czy technologia kontroli sztywności klocków w zależności od panującej aury. Prezentowana opona marki Kleber została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi wzmocniona struktura (oznaczenie XL) oraz rozmiar 225/40 R18.

wielosezonowa całoroczna osobowa SUV

Nowa opona całoroczna Quadraxer 3 marki Kleber

Opony całoroczne Kleber to uniwersalne rozwiązanie łączące cechy produktów letnich i zimowych, oferujące dobre osiągi w umiarkowanych warunkach pogodowych. Symbol 3PMSF na boku potwierdza, że ogumienie spełnia normy przyczepności w zimowych warunkach. Modele wielosezonowe są idealne dla kierowców, którzy chcą uniknąć sezonowej wymiany opon oraz mieszkają w regionach o łagodnym klimacie.

Opona osobowa oraz SUV – 225/40 R18 92 W

Segment opon osobowych Kleber wyróżnia się przede wszystkim uniwersalnością zastosowania. Specjalnie wyprofilowane rowki obwodowe skutecznie odprowadzają wodę, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni. Dzięki zaawansowanej mieszance gumowej bogatej w krzemionkę, opony zachowują optymalną przyczepność w różnych warunkach drogowych. Dodatkowo innowacyjna konstrukcja bieżnika pozwala obniżyć opory toczenia nawet o 8%, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję CO2 podczas codziennej jazdy.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Kleber 225/40 R18 Quadraxer 3 XL (FR)

Opony całoroczne Kleber Quadraxer 3 225 40 R18 92W zostały wyprodukowane z myślą o zapewnieniu bezpiecznego i komfortowego podróżowania. W przypadku rozmiaru 225/40 R18 szerokość bieżnika wynosi 225 mm, wysokość profilu (40), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 18 cali. Opony Kleber Quadraxer 3 mają indeks prędkości W (oznaczający maksymalną szybkość = 270 km/h) oraz indeks nośności 92 (informujący o dopuszczalnym obciążeniu = 630 kg na oponę).

Kleber Quadraxer 3 225/40 R18 Rant ochronny (FR) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja 5 lat
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 43 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 3 dni

Specyfikacja opony

Rozmiar 225/40 R18
Sezon opony całoroczne
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Kleber
Klasa średnia
Model Quadraxer 3
Etykieta UE D / B / 69 dB
Indeks nośności 92 (do 630 kg/oponę)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Symbol alpejski Tak (płatek śniegu)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak ((FR))
Oznaczenia XL, 3PMSF, M+S, (FR)
Kod produktu 49867

XL, 3PMSF, M+S, (FR) – co oznaczają symbole w modelu Quadraxer 3?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • 3PMSF / (ang. Three-Peak Mountain Snowflake) to oficjalne oznaczenie potwierdzające, że opona spełnia wymogi zimowe i została przetestowana według norm Unii Europejskiej. Symbol trzech szczytów górskich z płatkiem śniegu zapewnia wysoką skuteczność jazdy oraz hamowania na zaśnieżonych drogach.
  • M+S / (ang. Mud and Snow) to oznaczenie wskazujące, że bieżnik opony został specjalnie zaprojektowany do jazdy w warunkach błota i śniegu. Opony z tym symbolem oferują lepszą przyczepność w trudniejszych warunkach pogodowych. W przypadku opon całorocznych i zimowych symbol M+S jest podstawowym oznaczeniem ich zwiększonej funkcjonalności w chłodniejszych miesiącach roku.
  • (FR) / Rozwiązanie to ma formę delikatnego zgrubienia na ścianie bocznej opony, które lekko osłania felgę, chroniąc ją przed drobnymi uszkodzeniami. Jest to idealne rozwiązanie do codziennej jazdy, zapewniające dodatkową ochronę podczas manewrów blisko krawężników i innych przeszkód.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, 3PMSF, M+S, (FR)

Etykieta unijna opon 225/40 R18 92W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Kleber Quadraxer 3 225/40 R18 92 W XL (FR) uzyskała wynik: D/B/69 dB - szczegóły poniżej. System etykietowania opon UE, wprowadzony w 2012 roku, pomaga kierowcom w ocenie produktów pod względem ekonomii jazdy, bezpieczeństwa i komfortu. Etykieta zapewnia informacje o trzech istotnych parametrach: hałasie, oporach toczenia i przyczepności na mokrej nawierzchni, co ułatwia dokonywanie świadomych wyborów podczas zakupu nowego ogumienia.

Spalanie paliwa: klasa D Przyczepność: klasa B Hałas: 69 decybeli
Etykieta UE opony Kleber Quadraxer 3 225/40 R18 92 W: opór toczenia – D, hamowanie – B, hałas – 69 dB

Opór toczenia: klasa D

Etykieta unijna na oponach dostarcza ważnych informacji o efektywności paliwowej, co jest kluczowe dla oszczędności oraz ochrony środowiska. Klasyfikacja od A do E pomaga kierowcom w identyfikacji ogumienia, które zapewni mniejsze zużycie paliwa i ograniczy emisję spalin. Wybór opon o niskich oporach toczenia przekładających się na wydajność to krok w kierunku bardziej zrównoważonej i odpowiedzialnej jazdy.

Hamowanie na mokrym: klasa B

Na etykiecie unijnej opony przyczepność na mokrej nawierzchni jest przedstawiana w klasach od "A" do "E" (kiedyś "G"). Modele z symbolem "G" zostały wyeliminowane z rynku, co świadczy o nacisku na bezpieczeństwo. Dziś dostępne są jedynie te najlepsze oraz o dostatecznie dobrej jakości. Produkty są testowane na podstawie przebytej drogi hamowania i siły tarcia, co daje użytkownikom cenny wgląd w ich zachowanie w trudnych warunkach. Jednakże, warto pamiętać, że zdolność zatrzymywania się w czasie opadów i tuż po nich to tylko jeden z aspektów do rozważenia. Inne ważne kwestie to odporność na aquaplaning, efektywność paliwowa, trwałość opony czy nawet wpływ na środowisko. Tylko kompleksowa ocena może prowadzić do świadomego i satysfakcjonującego wyboru opon.

Hałas zewnętrzny: 69 decybeli

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.