Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19 98 W XL T0 FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19 98 W - opona letnia klasy premium do aut osobowych

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
265/35 R19
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
98 (do 750 kg/oponę)
Indeks prędkości
W (do 270 km/h)
Gwarancja
dożywotnia (120 miesięcy)
Etykieta UE
Oznaczenia

Cena za sztukę

861 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19 98 W XL T0 FR objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Ventus S1 evo3 K127 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Świadczą o tym takie cechy jak specjalna krzemionkowa mieszanka zwiększająca przyczepność na mokrym podłożu, szerokie rowki dla lepszej ochrony przed poślizgiem czy nowoczesny asymetryczny wzór bieżnika. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana dla samochodów osobowych. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 265/35 R19 oraz podwyższony indeks nośności 98 (do 750 kg na oponę).

letnia osobowa EV / electric

Nowa opona letnia Ventus S1 evo3 K127 marki Hankook

Opony letnie Hankook gwarantują optymalne osiągi w cieplejszych warunkach pogodowych, sprawdzając się od późnej wiosny do wczesnej jesieni. Specjalna mieszanka gumowa utrzymuje stabilność i odpowiednią twardość w trakcie upałów, co przekłada się na większą przyczepność oraz bezpieczeństwo. Asymetryczny bieżnik z ograniczoną liczbą nacięć skutecznie odprowadza wodę, zwiększając komfort prowadzenia i ograniczając zużycie paliwa.

Opona osobowa – 265/35 R19 98 W

Opony osobowe Hankook reprezentują najwyższy poziom technologii łącząc bezpieczeństwo, komfort i wydajność ekonomiczną. Wielowarstwowa struktura z nylonowymi wzmocnieniami zapewnia optymalne właściwości jezdne niezależnie od klasy pojazdu - od mniejszych aut miejskich po przestronne VAN-y i wyższe SUV-y. Precyzyjnie zaprojektowany wzór bieżnika maksymalizuje powierzchnię kontaktu z drogą, gwarantując pewne prowadzenie zarówno na prostych odcinkach, jak i w zakrętach. Zaawansowana mieszanka gumowa nowej generacji oferuje doskonały balans między przyczepnością a trwałością, jednocześnie redukując hałas i wibracje odczuwalne w kabinie pasażerskiej.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Hankook 265/35 R19 Ventus S1 evo3 K127 XL T0 FR

Opony letnie Hankook Ventus S1 evo3 K127 265 35 R19 98W zaprojektowane zostały z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas codziennego podróżowania autem. Oznaczenie rozmiaru 265/35 R19 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba 265 to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu (35) a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć oponę - w tym przypadku wynosi ona 19 cali. Opona Hankook Ventus S1 evo3 K127 ma indeks prędkości W pozwalający na jazdę do 270 km/h. Indeks nośności 98 odpowiada natomiast maksymalnemu obciążeniu 750 kg na koło.

Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19 Rant ochronny (FR) Wzmocnienie (XL)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja dożywotnia
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 8 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 265/35 R19
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta osobowe
Producent Hankook
Klasa premium
Model Ventus S1 evo3 K127
Etykieta UE B / C / 72 dB
Indeks nośności 98 (do 750 kg/oponę)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Wzmocnienie Tak (XL)
Rant ochronny Tak (FR)
Homologacja Tak (T0)
Oznaczenia XL, T0, EV, FR
Kod produktu 24275

XL, T0, EV, FR – co oznaczają symbole w modelu Ventus S1 evo3 K127?

  • XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
  • T0 / Homologacja (T0) oznacza, iż ogumienie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą Tesla. Opony mogą być stosowane także w samochodach innych marek, spełniających odpowiednie standardy techniczne. Ogumienie homologowane gwarantuje bezpieczeństwo, optymalne osiągi oraz najwyższą jakość.
  • EV / (ang. Electric Vehicle) to oznaczenie informujące, że opona została zaprojektowana z uwzględnieniem specyficznych wymagań samochodów elektrycznych i hybrydowych, ale jest w pełni kompatybilna z pojazdami spalinowymi. Udoskonalony wzór bieżnika oraz mieszanka gumowa o niskich oporach toczenia redukują hałas, poprawiają efektywność energetyczną i zwiększają zasięg pojazdu. Opony te są wytrzymalsze, co jest korzystne dla wszystkich typów pojazdów, szczególnie tych o wyższej masie i dużym momencie obrotowym.
  • FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – XL, T0, EV, FR

Etykieta unijna opon 265/35 R19 98W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19 98 W XL T0 FR uzyskała wynik: B/C/72 dB - szczegóły poniżej. Od 2012 roku, unijne etykiety na opony są wymagane dla każdego modelu sprzedawanego w Unii Europejskiej. Dostarczają one informacji o zużyciu paliwa, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasie generowanym podczas jazdy. Te standardy są kluczowe dla zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa. Znacząco ułatwiają kierowcom wybór optymalnego ogumienia dla ich pojazdów.

Spalanie paliwa: klasa B Przyczepność: klasa C Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Hankook Ventus S1 evo3 K127 265/35 R19 98 W: opór toczenia – B, hamowanie – C, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa B

Efektywność paliwowa opon, często określana jako opór toczenia, stanowi istotny parametr zamieszczony na etykiecie unijnej opon. Ocena w skali od A do E bezpośrednio odzwierciedla wydajność paliwową i emisję spalin pojazdów. Najniższym oporem toczenia charakteryzują się opony klasy A, co przekłada się na znaczące oszczędności i ograniczenie powstawania śladu węglowego.

Hamowanie na mokrym: klasa C

Na etykiecie unijnej opony przyczepność na mokrej nawierzchni jest przedstawiana w klasach od "A" do "E" (kiedyś "G"). Modele z symbolem "G" zostały wyeliminowane z rynku, co świadczy o nacisku na bezpieczeństwo. Dziś dostępne są jedynie te najlepsze oraz o dostatecznie dobrej jakości. Produkty są testowane na podstawie przebytej drogi hamowania i siły tarcia, co daje użytkownikom cenny wgląd w ich zachowanie w trudnych warunkach. Jednakże, warto pamiętać, że zdolność zatrzymywania się w czasie opadów i tuż po nich to tylko jeden z aspektów do rozważenia. Inne ważne kwestie to odporność na aquaplaning, efektywność paliwowa, trwałość opony czy nawet wpływ na środowisko. Tylko kompleksowa ocena może prowadzić do świadomego i satysfakcjonującego wyboru opon.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.