Hankook Ventus S1 evo3 EV K127E 255/45 R19 104 W XL T1 Sound Absorber FR

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Hankook Ventus S1 evo3 EV K127E 255/45 R19
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Ventus S1 evo3 EV K127E 255/45 R19 104 W XL T1 Sound Absorber FR objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Ventus S1 evo3 EV K127E stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą dokładnie zaprojektowana powierzchnia jezdna obniżająca opory toczenia, efektywny system rowków odprowadzających wodę w czasie intensywnych opadów czy wytrzymała mieszanka gumy odporna na wysokie temperatury. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi rozmiar 255/45 R19 oraz podwyższony indeks nośności 104 (do 900 kg na oponę).
Nowa opona letnia Ventus S1 evo3 EV K127E marki Hankook
Opony letnie zostały zoptymalizowane pod kątem jazdy w temperaturach powyżej 7°C. Asymetryczny bieżnik z ograniczoną liczbą nacięć zwiększa powierzchnię styku z nawierzchnią, co przekłada się na lepszą przyczepność - zarówno na suchym, jak i mokrym asfalcie. Specjalna mieszanka gumowa, odporna na wysokie temperatury, podnosi wydajność opon Hankook, wydłużając ich żywotność i przyczyniając się do oszczędności paliwa.
Opona osobowa oraz SUV – 255/45 R19 104 W
Opony osobowe Hankook to uniwersalne rozwiązanie przeznaczone dla aut miejskich, SUV-ów, samochodów sportowych oraz limuzyn. Zaawansowana konstrukcja wewnętrznych warstw opony zapewnia równomierny rozkład naprężeń w trakcie jazdy, co przekłada się na większą stabilność i dłuższą żywotność ogumienia. Specjalnie zaprojektowane krawędzie bieżnika maksymalizują kontakt z nawierzchnią, istotnie skracając drogę hamowania na mokrych i śliskich drogach. Innowacyjna technologia mieszanki gumowej gwarantuje zachowanie elastyczności w szerokim zakresie temperatur, a przy tym zapewnia wysoką odporność na zużycie i komfortową eksploatację.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Hankook 255/45 R19 Ventus S1 evo3 EV K127E XL T1 Sound Absorber FR
Zadaniem opon letnich Hankook Ventus S1 evo3 EV K127E 255 45 R19 104W jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. Oznaczenie rozmiaru 255/45 R19 należy odczytywać następująco: pierwsza liczba 255 to szerokość opony w milimetrach, druga to wysokość profilu (45) a trzecia to średnica felgi, na jaką należy założyć oponę - w tym przypadku wynosi ona 19 cali. Opony Hankook Ventus S1 evo3 EV K127E mają indeks szybkości W (oznaczający dopuszczalną prędkość = 270 km/h) i indeks nośności 104 (wskazujący maksymalne obciążenie = 900 kg/oponę).
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | dożywotnia |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 28 szt. (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 255/45 R19 |
---|---|
Sezon | opony letnie |
Przeznaczenie | auta 4x4 |
Producent | Hankook |
Klasa | premium |
Model | Ventus S1 evo3 EV K127E |
Etykieta UE | A / B / 69 dB |
Indeks nośności | 104 (do 900 kg/oponę) |
Indeks prędkości | W (do 270 km/h) |
Wzmocnienie | Tak (XL) |
Rant ochronny | Tak (FR) |
Homologacja | Tak (T1) |
Oznaczenia | XL, T1, Sound Absorber, EV, FR |
Kod produktu | 60535 |
XL, T1, Sound Absorber, EV, FR – co oznaczają symbole w modelu Ventus S1 evo3 EV K127E?
- XL / (ang. Extra Load) oznacza opony o wzmocnionej konstrukcji, pozwalającej na zwiększone obciążenie w porównaniu do standardowych opon o tym samym rozmiarze. Opony te posiadają wyższy indeks nośności i są przeznaczone do pojazdów o większej masie całkowitej, samochodów sportowych oraz tych przewożących cięższe ładunki. Zastosowanie opon XL zwiększa bezpieczeństwo poprzez poprawę stabilności podczas jazdy, szczególnie przy wysokich prędkościach lub pełnym obciążeniu pojazdu.
- T1 / Homologacja (T1) oznacza, iż ogumienie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą Tesla. Opony mogą być stosowane także w samochodach innych marek, spełniających odpowiednie standardy techniczne. Ogumienie homologowane gwarantuje bezpieczeństwo, optymalne osiągi oraz najwyższą jakość.
- Sound Absorber / Technologia wykorzystująca warstwę pianki poliuretanowej umieszczonej wewnątrz opony i redukująca hałas generowany przez jej ruch obrotowy. Dzięki niej znacząco poprawia się komfort akustyczny w kabinie pojazdu, zwiększając wygodę podróży zarówno kierowców, jak i pasażerów.
- EV / (ang. Electric Vehicle) to oznaczenie informujące, że opona została zaprojektowana z uwzględnieniem specyficznych wymagań samochodów elektrycznych i hybrydowych, ale jest w pełni kompatybilna z pojazdami spalinowymi. Udoskonalony wzór bieżnika oraz mieszanka gumowa o niskich oporach toczenia redukują hałas, poprawiają efektywność energetyczną i zwiększają zasięg pojazdu. Opony te są wytrzymalsze, co jest korzystne dla wszystkich typów pojazdów, szczególnie tych o wyższej masie i dużym momencie obrotowym.
- FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.

Etykieta unijna opon 255/45 R19 104W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Ventus S1 evo3 EV K127E 255/45 R19 104 W XL T1 Sound Absorber FR uzyskała wynik: A/B/69 dB - szczegóły poniżej. Unijne etykiety na oponach, wprowadzone w celu ułatwienia porównywania opon, zawierają istotne dane. Są to: wpływa na zużycie paliwa, zachowanie na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu. Te informacje, prezentowane w standardowy sposób, pomagają kierowcom szybko ocenić, które opony najlepiej zaspokoją ich potrzeby w zakresie bezpieczeństwa i komfortu jazdy.

Opór toczenia: klasa A
Efektywność paliwowa, odzwierciedlona na etykiecie unijnej, jest kluczowym parametrem dla oszczędnej jazdy. Opony z niższymi oporami toczenia (klasa A) wymagają mniej energii do utrzymania prędkości, co przekłada się na mniejsze o 1/10 litra zużycie paliwa na 100 km. Oprócz korzyści ekonomicznych, ogumienie o niższym oporze toczenia przyczynia się do zmniejszenia emisji spalin, wspierając ochronę środowiska.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Etykieta unijna umożliwia ocenę przyczepności opon na mokrej nawierzchni, przyznając symbol od "A" do "E". Interesującym aspektem jest fakt, że do 07.2021 roku praktycznie nie stosowano klasy "D", co ułatwiało wykazanie różnic między oponami o wyższej i niższej wydajności. Produkty z symbolem "G" ze względu na ich niską wydajność nie są obecnie dopuszczane do sprzedaży, co podkreśla zaangażowanie w standardy bezpieczeństwa. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest mierzone przez drogę przebytą przez pojazd do całkowitego zatrzymania się, a także siłę tarcia, co daje realny obraz możliwości ogumienia w deszczowe dni. Znajomość tego parametru jest kluczowa, ale warto pamiętać, że pełen obraz bezpieczeństwa produktu wyłania się dopiero po uwzględnieniu wszystkich aspektów opony, takich jak trwałość, hałas, czy efektywność paliwowa.
Hałas zewnętrzny: 69 decybeli
W kontekście dążenia do cichej i zrównoważonej mobilności, innowacje w konstrukcji opon odgrywają kluczową rolę. Oprócz standardowego pomiaru hałasu zewnętrznego, producenci opon eksperymentują z nowymi kształtami bieżnika i materiałami, które mogą absorbować drgania i w efekcie redukować głośność. Interesującym trendem jest rozwój produktów przyjaznych dla pojazdów autonomicznych (bezzałogowych), gdzie niski poziom hałasu zewnętrznego jest niezbędny dla efektywnego funkcjonowania wrażliwych sensorów. Dodatkowo, innowacje te mają potencjalny wpływ na zmniejszenie szumów w kabinie, co jest ważne dla doświadczenia użytkowników pojazdów elektrycznych i hybrydowych, w których naturalna cichość jest ceniona. Postępy w dziedzinie tych technologii pokazuje, że opony nie są już tylko pasywnym elementem pojazdu, ale aktywnym składnikiem poprawy doświadczeń jazdy i środowiska miejskiego.