Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20 109 W FR

Stan: nowe / oryginalne Rok produkcji: 2024 Darmowa dostawa: 24 godziny
Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20 109 W - opona letnia klasy premium do aut osobowych oraz SUV

Informacje podstawowe

Typ
osobowa
Sezon
letnia
Rozmiar
275/50 R20
Rok produkcji
2024
Indeks nośności
109 (do 1030 kg/oponę)
Indeks prędkości
W (do 270 km/h)
Gwarancja
dożywotnia (120 miesięcy)
C / A / 72 dB
ZR, FR

Cena za sztukę

785 PLN
z 32 sztuk

Zastosowanie opony Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20

W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20 109 W FR objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Ventus S1 evo2 SUV K117A stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą zredukowana liczba lameli zapewniająca stabilność na suchych drogach, głębokie i wygładzone kanały podwyższające odporność na aquaplaning czy wytrzymała mieszanka gumy odporna na wysokie temperatury. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 109 W oraz rozmiar 275/50 R20.

letnia osobowa SUV

Nowa opona letnia Ventus S1 evo2 SUV K117A marki Hankook

Letnie ogumienie wyróżnia się wysoką efektywnością w cieplejszych warunkach, gdy temperatura powietrza przekracza 7°C. Innowacyjna mieszanka gumowa i zoptymalizowany asymetryczny bieżnik zapewniają precyzyjne prowadzenie pojazdu, co jest szczególnie odczuwalne np. podczas dynamicznego wyprzedzania. Dodatkowo opony letnie Hankook skracają drogę hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, podnosząc bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.

Opona osobowa oraz SUV – 275/50 R20 109 W

Opony osobowe Hankook to fundament bezpieczeństwa i komfortu każdego pojazdu - od miejskich kompaktów po rodzinne sedany, sportowe coupe i eleganckie SUV-y. Dzięki zastosowaniu technologii wielowarstwowego opasania z wykorzystaniem stalowych i nylonowych wzmocnień, opony te zapewniają doskonałą stabilność i precyzję prowadzenia nawet przy dynamicznej jeździe. Innowacyjna mieszanka gumowa gwarantuje optymalną przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych, a przemyślana struktura bieżnika efektywnie rozprasza ciśnienie na całej powierzchni styku z nawierzchnią, skracając drogę hamowania i zwiększając kontrolę nad pojazdem.

Przeznaczenie

  • Samochód osobowy / SUV
  • Auto dostawcze / BUS
  • Napęd na tył (RWD)
  • Napęd na przód (FWD)
  • Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
  • Diesel / benzyna / LPG
  • Silnik hybrydowy
  • Silnik elektryczny

Dane techniczne – Hankook 275/50 R20 Ventus S1 evo2 SUV K117A FR

Zadaniem opon letnich Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275 50 R20 109W jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i komfortu podczas podróżowania w zmiennych warunkach drogowych. Pierwsza liczba w rozmiarze 275/50 R20 to szerokość opony podawana w milimetrach (tutaj 275 mm). Wysokość profilu to 50, natomiast średnica prezentowanej opony wynosi 20 cali. Opony Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A posiadają indeksy 109W. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 270 km/h każda z nich wytrzymają obciążenie do 1030 kg.

Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20 Rant ochronny (FR)

Parametry oferty

Stan fabrycznie nowe
Jakość 100% oryginalne
Gatunek pierwszy (najlepszy)
Rok produkcji 2024
Gwarancja dożywotnia
Dystrybucja oficjalna w Polsce
Czas na zwrot 21 dni (bez podania przyczyny)
Bezpieczeństwo Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł
Dostępność ostatnie 12 sztuk (od ręki)
Koszt dostawy darmowa (bezpłatna)
Czas wysyłki 24 godziny

Specyfikacja opony

Rozmiar 275/50 R20
Sezon opony letnie
Przeznaczenie auta 4x4
Producent Hankook
Klasa premium
Model Ventus S1 evo2 SUV K117A
Etykieta UE C / A / 72 dB
Indeks nośności 109 (do 1030 kg/oponę)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Rant ochronny Tak (FR)
Oznaczenia ZR, FR
Kod produktu 19228

ZR, FR – co oznaczają symbole w modelu Ventus S1 evo2 SUV K117A?

  • ZR / Oznaczenie ZR wskazuje, że opona jest przystosowana do jazdy z prędkościami do 240 km/h przy pełnej dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu. Przy prędkościach przekraczających 240 km/h masa pojazdu musi być zmniejszona, aby zapewnić bezpieczeństwo i optymalne właściwości jezdne.
  • FR / (ang. Flange Rib) to specjalna nadlewka gumy przy krawędzi opony, tworząca zagłębienie i chroniąca felgę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Rozwiązanie minimalizuje ryzyko otarć podczas parkowania przy krawężnikach lub manewrowania w ciasnych przestrzeniach, a przy okazji poprawia wygląd koła.
Obrazowa instrukcja lokalizacji i interpretacji kodów technicznych na boku opony – ZR, FR

Etykieta unijna opon 275/50 R20 109W – zużycie paliwa, przyczepność i hałas

Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20 109 W FR uzyskała wynik: C/A/72 dB - szczegóły poniżej. Na mocy rozporządzenia WE Nr 1222/2009, wszystkie opony do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych muszą posiadać etykietę unijną z oceną trzech kluczowych parametrów: oporów toczenia, drogi hamowania na mokrej nawierzchni oraz poziomu emitowanego hałasu. Te dane umożliwiają konsumentom dokonywanie świadomych decyzji, wpływając zarówno na ekonomiczność jazdy, jak i bezpieczeństwo.

Spalanie paliwa: klasa C Przyczepność: klasa A Hałas: 72 decybele
Etykieta UE opony Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 275/50 R20 109 W: opór toczenia – C, hamowanie – A, hałas – 72 dB

Opór toczenia: klasa C

Efektywność paliwowa opon to parametr, który ma ogromne znaczenie dla środowiska naturalnego. Klasyfikacja tej cechy na etykiecie unijnej opon od A do E, wskazuje na różnice w oporze toczenia. Opony z niższym (klasa A) są bardziej przyjazne dla środowiska w stosunku do tych z klasy E, oraz generują większe oszczędności finansowe, ponieważ zmniejszają zużycie paliwa i emisję spalin.

Hamowanie na mokrym: klasa A

Informacja o przyczepności na mokrej nawierzchni, przedstawiana na etykiecie unijnej opony, jest dosyć istotnym wskaźnikiem bezpieczeństwa. Oceniana poprzez pomiar drogi hamowania i siły tarcia, określa, jak skutecznie pojazd zatrzyma się na mokrym podłożu. Produkty są klasyfikowane od "A" (najlepsze) do "E", przy czym warto pamiętać, że jeszcze niedawna pomijano klasę "D" - dla jasności i bardziej wyrazistego odróżnienia opon lepszych od słabszych. Dodatkowo, obecnie opony z literą "G" (takie były dopuszczane do sprzedaży aż do 2021 roku) ze względu na niską przyczepność zostały wykluczone z rynku, co pokazuje, jak wysokie standardy bezpieczeństwa obowiązują w Unii Europejskiej.

Hałas zewnętrzny: 72 decybele

Ostatnie lata przyniosły znaczący postęp w technologiach oponiarskich, szczególnie w kontekście redukcji odgłosów pracy gumy sunącej po asfalcie. Współczesne opony, których hałas zewnętrzny jest mierzony na etykiecie unijnej w decybelach i klasyfikowany od A do C, są owocem zaawansowanych badań nad materiałami i konstrukcją bieżnika. Innowacje te nie tylko zmniejszają hałas, ale również poprawiają efektywność paliwową i przyczepność do nawierzchni. Interesującą ciekawostką jest to, że niektóre firmy oponiarskie współpracują z naukowcami w dziedzinie akustyki, aby opracować opony, które aktywnie redukują hałas drogowy, tworząc tym samym cichsze i bardziej komfortowe środowisko jazdy.