Hankook Kinergy Eco K425 195/65 R15 91 H

Informacje podstawowe
Cena za sztukę
Zastosowanie opony Hankook Kinergy Eco K425 195/65 R15
W naszej ofercie znajdziesz nowe, oryginalne opony Hankook Kinergy Eco K425 195/65 R15 91 H objęte dożywotnią gwarancją producenta. Model Kinergy Eco K425 stworzono z myślą o użytkowaniu w sezonie letnim. Do jego kluczowych cech należą zredukowana liczba lameli zapewniająca stabilność na suchych drogach, unikalny układ elementów jezdnych minimalizujący opór toczenia czy innowacyjny asymetryczny układ bieżnika. Prezentowana opona marki Hankook została zaprojektowana zarówno dla samochodów osobowych jak i SUV. Jej przeznaczenie potwierdzają między innymi indeks nośności i prędkości 91 H oraz rozmiar 195/65 R15.
Nowa opona letnia Kinergy Eco K425 marki Hankook
Opony letnie Hankook są przeznaczone do jazdy w temperaturach powyżej 7°C, zapewniając stabilność pojazdu zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Mieszanka gumowa o zwiększonej odporności na przegrzanie przekłada się na lepszą przyczepność i krótszą drogę hamowania, a zoptymalizowany bieżnik asymetryczny minimalizuje ryzyko aquaplaningu. Konstrukcja z ograniczoną liczbą nacięć obniża opory toczenia, co wspiera oszczędność paliwa oraz komfort prowadzenia, zwłaszcza na dłuższych trasach.
Opona osobowa oraz SUV – 195/65 R15 91 H
Opony osobowe Hankook to uniwersalne rozwiązanie, które doskonale sprawdza się w różnych typach pojazdów - od małych aut miejskich, przez rodzinne sedany, aż po luksusowe SUV-y. Wyróżniają się wysoką przyczepnością na zróżnicowanych nawierzchniach i pomagają obniżyć zużycie paliwa. Nowoczesne technologie zastosowane w oponach osobowych zapewniają komfort akustyczny i stabilne prowadzenie. Dodatkowo ich solidna konstrukcja gwarantuje niezawodne parametry użytkowe w każdych warunkach - od krótkich dojazdów w mieście po długie rodzinne podróże.
Przeznaczenie
- Samochód osobowy / SUV
- Auto dostawcze / BUS
- Napęd na tył (RWD)
- Napęd na przód (FWD)
- Napęd 4x4 (AWD, 4WD)
- Diesel / benzyna / LPG
- Silnik hybrydowy
- Silnik elektryczny
Dane techniczne – Hankook 195/65 R15 Kinergy Eco K425
Celem opon letnich Hankook Kinergy Eco K425 195 65 R15 91H jest zagwarantowanie właściwego poziomu bezpieczeństwa podczas jazdy w zmieniających się warunkach na drodze. W przypadku rozmiaru 195/65 R15 szerokość bieżnika wynosi 195 mm, wysokość profilu (65), a średnica felgi przeznaczonej do zamontowania prezentowanej opony to 15 cali. Opony Hankook Kinergy Eco K425 mają indeks nośności 91 oraz szybkości H. Oznacza to, że podczas jazdy z prędkością do 210 km/h pojedyncza opona wytrzyma obciążenie nawet 615 kg.
Parametry oferty
Stan | fabrycznie nowe |
---|---|
Jakość | 100% oryginalne |
Gatunek | pierwszy (najlepszy) |
Rok produkcji | 2024 |
Gwarancja | dożywotnia |
Dystrybucja | oficjalna w Polsce |
Czas na zwrot | 21 dni (bez podania przyczyny) |
Bezpieczeństwo | Każdą przesyłkę ubezpieczamy do 10 000 zł |
Dostępność | ostatnie 50 sztuk (od ręki) |
Koszt dostawy | darmowa (bezpłatna) |
Czas wysyłki | 3 dni |
Specyfikacja opony
Rozmiar | 195/65 R15 |
---|---|
Sezon | opony letnie |
Przeznaczenie | auta osobowe |
Producent | Hankook |
Klasa | premium |
Model | Kinergy Eco K425 |
Etykieta UE | B / B / 69 dB |
Indeks nośności | 91 (do 615 kg/oponę) |
Indeks prędkości | H (do 210 km/h) |
Oznaczenia | LRR |
Kod produktu | 18770 |
LRR – co oznaczają symbole w modelu Kinergy Eco K425?
- LRR / Oznaczenie LRR (z ang. Low Rolling Resistance) wskazuje na zastosowanie specjalnej mieszanki gumowej opony, która redukuje jej opory toczenia. Dzięki temu zmniejsza się zużycie paliwa, a pojazd zyskuje wyższą efektywność energetyczną.

Etykieta unijna opon 195/65 R15 91H – zużycie paliwa, przyczepność i hałas
Zgodnie z europejskimi normami ogumienia (UE 2020/740) opona Hankook Kinergy Eco K425 195/65 R15 91 H uzyskała wynik: B/B/69 dB - szczegóły poniżej. Od wprowadzenia regulacji, wszystkie opony sprzedawane w Unii Europejskiej muszą posiadać etykiety z ujednoliconym wyglądem, prezentujące trzy podstawowe parametry. To przyczepność na mokrej nawierzchni, efektywność paliwowa oraz poziom hałasu. Takie oznaczenie ułatwia kierowcom porównanie różnych modeli. Przekłada się to na świadomy wybór najlepszego ogumienia zgodnego z ich potrzebami i możliwościami finansowymi.

Opór toczenia: klasa B
Etykieta unijna na oponach podkreśla znaczenie oporów toczenia w kwestii ochrony środowiska. Ogumienie klasy A (najlepszej) zmniejsza zużycie paliwa, co bezpośrednio wpływa na obniżenie emisji spalin. Im lepsza klasa (bardziej zielona), tym większa potencjalna oszczędność paliwa i mniejszy wpływ na środowisko.
Hamowanie na mokrym: klasa B
Skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni jest ważnym aspektem bezpieczeństwa, szczególnie podczas deszczowej pogody. Unijna klasyfikacja przyczepności od "A" do "E" jest miernikiem, który pomaga kierowcom ocenić, jak szybko opona może zatrzymać pojazd w tych warunkach. Ciekawostką może być fakt, iż do lipca 2021 roku najmniej korzystniej w zestawieniu oceniane były opony z notą "F" i "G", w związku z czym zostały one wycofane ze sprzedaży. Należy zaznaczyć, że oznaczenia na etykiecie UE odnoszą się do opony nowej i mogą ulec zmianie w trakcie eksploatacji. Klasyfikacja przyczepności jest ważnym wskaźnikiem, jednak nie jest jedynym kryterium oceny opon.
Hałas zewnętrzny: 69 decybeli
Hałas zewnętrzny opony, to nie tylko kwestia komfortu, ale również świadomego wyboru. Na etykiecie unijnej opony, parametr ten jest podawany w decybelach (dB), które precyzyjnie wyjaśniają, jak głośne jest dane ogumienie. Klasyfikacja od A do C pozwala jeszcze łatwiej rozróżnić te, które będą lepszym zakupem. Model zaliczający się do klasy A lub B to gwarancja cichej i przyjemnej jazdy, na co warto zwrócić uwagę przede wszystkim na dłuższych trasach. Pamiętaj, że niższy poziom hałasu zewnętrznego może również przyczynić się do zmniejszenia Twojego stresu i zmęczenia podczas podróży. Wybór produktu o klasie A lub B nie tylko daje większą satysfakcję z poruszania się samochodem, ale też przyczynia się do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie ogólnego szumu powodowanego przez auta, który negatywnie wpływa przede wszystkim na wolno żyjące zwierzęta.